دسته‌ها
اخبار

شماره-تلفن-وکیل-اصفهان گروه وکلای آریا دادیار-وکیل تان

دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است. فضای مجازی ضمن تسهیل بسیاری از امور، متاسفانه همواره دارای مشکلاتی بوده و می باشد که اعتماد و انتخاب وکیل از این طریق نیز یکی از این موارد می باشد. بی تردید اولین و مهمترین گام شروع پرونده شما انتخاب وکیلی باسواد و تجربه کافیست، چرا که دفاع ضعیف و نادرست وکیل در دادگاه و یا عدم فن بیان و انتقال مطلب وی در جلسات دادرسی می تواند نتیجه پرونده را علیه شما برگرداند.

  • زمانی که به دنبال وکیلی برای حل پرونده خود هستید باید به چند نکته توجه کنید.
  • امروزه دیگر افراد و کسانی که به دنبال وکیل هستند به راحتی از طریق اینترنت و جستجو در موتورهای جستجوگر و شبکه های اجتماعی به آسانی می توانند وکیل مورد نیاز خود را پیدا نموده و با آن مشورت کنند و سپس جهت مراجعه حضوری هماهنگ شوند.
  • ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد.
  • وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و دارای تخصص و مهارت در زمینه های کیفری، تجاری، ازدواج، مالی، خانوادگی و غیره است و به دلیل فن بیان بالا و آگاهی کامل در زمینه وکالتی و موفقیت در بیش از 2000 پرونده در این حوزه ها، توانسته است به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت باشد.
  • نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد.

در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای اصفهان استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در اصفهان مشاوره بگیرید. وکلای اصفهان در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل اصفهان که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص اصفهان انتخاب وکیل مناسب اصفهان را برای شما تسهیل می نماید.

لیست ۱۰ تایی از بهترین وکیل در اصفهان:

در انتخاب وکیل اصفهان و مشاور حقوقی باید دقت بالایی داشته باشید چرا که انتخاب وکیل حقوقی در روند پرونده بسیار تاثیرگذار است و با انتخاب وکیل خبره از بوجود آمدن مشکلات حقوقی جلوگیری خواهد شد. سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که بهترین وکیل اصفهان باید از ارائه مشاوره حقوقی دقیق و کامل نسبت به پرونده، به موکل خود کوتاهی نکند. براساس اینکه ممکن است موکل در رابطه با خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود با وکیل صحبت داشته باشد، بنابراین داشتن صداقت و امانتداری باید از دیگر صفات مهم یک وکیل خوب باشد. تسلط کامل داشتن به قوانین و همچنین داشتن تجربه کافی در مورد پرونده های موکوله به وکیل از دیگر ویژگی ‌های یک وکیل خوب در اصفهان است. تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری برای دریافت اطلاعات بیشتر در موردلیست وکلا استان اصفهاندر کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید .

جناب آقای وحید سروریان

دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای اصفهان و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای اصفهان از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای اصفهان که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای اصفهان را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص اصفهان در کمترین زمان دریافت کنید. حسن محجوب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، وکیل متخصص با 9 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی استارتاپ‌ها ،اعسار ، تملک اپارتمان‌ها ، خانواده، شرکت‌های تجاری، ملکی و غیره فعالیت درخشان داشته است. دارای شماره پروانه می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای قوه قضایی صادر شده است.

آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند. ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند. آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند. خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد.