دسته‌ها
اخبار

شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید. در زمان صفویان نایب السلطنه را وکیل میگفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا امده است. میتوان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده‌ های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.

  • وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و…
  • 2- مسئول اداره حقوقی شرکت ایران دوچرخ (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن.
  • و پایه یک دادگستری تهران فعالیت خود را در بخش های تخصصی سرعت بخشیده است.
  • در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند.

فعالیت ما همه دعاوی حقوقی و کیفری در امور خانواده ، ملک ، مالیات ، ثبت شرکت ، انحصار وراثت ، امور حسبی ، ثبت احوال ، تغییر جنسیت و …. در ذیل فقط به برخی امور تخصصی در گروه “ملکی اداری” که این وکلا در آن مشغول فعالیت می باشند اشاره می گردد. در صورت علاقه می توانید ضمن مطالعه مقالات این سایت با دانش و تخصص وکلای ما بیشتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید لغو پاسخ

افرادی که با پرونده‌های مختلف کیفری برخورد، دارند از دو طریق می‌توانند به انتخاب وکیل کیفری اقدام نمایند. بهترین وکیل سریع ترین راه و بهترین راه همچنین کم هزینه ترین روش را به موکیل خود معرفی می کند. بهترین وکیل شخصی است که هرروز نسبت به قوانین کشور بروز باشد. در حالت اول، وکیل در تمام امور نمایندگی دارد و تا زمانی که عقد وکالت پابرجاست می‌تواند از طرف موکل اقدام کند. اما وکالت مقید، با قید و شرط همراه است و اجازه وکیل محدود به اموری است که موکلش به او اجازه داده، مثلا موکل کسی را وکیل خود در اجاره دادن ملک قرار می دهد، چنین وکیلی دیگر اجازه ندارد برای فروش خانه یا هر عمل دیگری از طرف موکلش اقدام کند. برای همین گهگاه نماینده مجلس را وکیل مجلس می‌نامند و یا کریمخان زند خود را وکیل الرعایا نامید.

خدمات موسسه حقوقی

موضوع ولادت به عنوان یکی از نشانه های زیبای خلقت نه تنها از منظر خانوادگی، و در مقیاس بزرگ تر از نگاه فرهنگی و اجتماعی، بلکه از دریچه قانون نیز دارای اهمیت فراوان است. زیرا همزمان با تولد، انجام برخی اقدامات قانونی اجتناب ناپذیر می شود. بدیهی است این آثار تا زمان فوت مولود تازه با وی باقی خواهد بود.

مشاوره حقوقی نفقه

این دسته بعد از قبولی در آزمون باید مراحل مصاحبه را طی کنند می توانند پروانه وکالت دریافت کنند. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند و به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ( ماده 656 قانون مدنی) که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند. شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید. دیدار با وکیل بیشتر اوقات از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر است که بازهم این امر به تصمیم وکیل شما بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که جرم هایی که در خصوص مواد مخدر ایجاد شده اند بسیار زیاد و مختلف و متعدد هستند و جزئیات مختص به خود را دارا می باشند.

مسائل و چالش هایی که در این حوزه قرار گرفته اند به اندازه ای گسترده است که هر شخص در زندگی خویش حداقل یکبار هم که شده با مسئله های حقوقی مواجه شده اند و ناچارا به یکی از دادگاه‌های حقوقی مراجعه نموده. سن و جنس وكیل ( زن یا مرد بودن ) ملاك و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یك وكیل تحصیل كرده جوان بسیار می تواند از یك وكیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بیاید. زن یا مرد بودن وكیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاك علم ، شهرت و حسن خلق اوست. برای اشخاصی که به قوانین حقوقی و طرح دعاوی آشنایی دارند وجود وکیل الزامی نیست. اما برای افرادی که از روند قانونی حل دعاوی و اختلافات اطلاعات و آشنایی کامل ندارندف وجود یک وکیل باتجربه می تواند به آنها در حل پرونده کمک کند و لازم است که شخص قبل از انجام هر کاری با وکیل و مشاوره مشورت نماید.