دسته‌ها
اخبار

شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران-وکیل تان

اگر در شهر تهران به دنبال وکیل حقوقی هستید و با جستجوی وکیل در تهران از طریق موارد بالا موفق به پیدا کردن وکیل مورد نظر خود نشده‌اید، پیشنهاد می‌شود به کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه نمایید. آقای دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز هستند که به کار وکالت مشغول هستند. ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد. این نکته را به یاد داشته باشید که موفقیت شانسی نیست مخصوصا در حوزه وکالت که جزء به جزء مهم است.

  • دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود معمولا طولانی بوده و نیازمند تسلط به قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی و … دارند که این امر برای افراد عادی ممکن نیست.
  • خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند.
  • اگر مؤسسه حقوقی حامیان عدالت توانسته در حل مشکلات حقوقی به شما کمکی کرده باشد می توانید با شماره هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید تا وکلای ما پرونده حقوقی شما را به عهده گیرند.

لازم به ذکر است که این سامانه حقوقی، علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید. وکیل تسخیری وکیلی است که برای وکالت دعاوی کیفری، از سوی دادگاه تعیین می‌گردد. در دادگاه‎های کیفری و دادسراها، ضرورت حضور وکیل برای متهم در برخی از جرایم، الزامی و در واقع یک نوع اجبار قانونی است. این افراد نیازی نیست که پروانه دادگستری داشته باشند و هر شخصی میتواند در انجام امورات کاری دیگران یک وکیل مدنی باشد.

با بهترین وکیل خانم در تهران چگونه صحبت کنیم؟

برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم. از دیگر اصول و ویژگی هایی که وکیل در تهران باید داشته باشد صداقت است. وکلایی که این اصل را در کار خود رعایت می کنند، موکلشان را در جریان تمام امور پرونده و تمام مشکلاتی که ممکن است در طول مسیر پیش آید می گذارند.

ادامه کیفری

بهترین وکیل ایران پس از دو سال آموزش زیر نظر وکیل سرپرست و تایید صلاحیت های لازم موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک می شود که البته در این دو سال می تواند زیر نظر وکیل ناظر از موکل خود دفاع کند و تجربه های لازم را به دست آورد. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌های مختلف وکالت می‌کنند. یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری می‌پردازند و در هر حوزه‌ای می‌توانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. وکیل پایه یک دادگستری حقوقی در تهرانکسی است که می تواند کار هایی هم چون مشاوره حقوقی و وکالت انجام دهد. او سال ها در این زمینه تحصیل کرده است و با توجه به تجربه ای که در سال ها کار خود به دست آورده است می تواند راه موکل خود را هموار کند.

وکیل خوب، بهترین وکیل ملکی متخصص در امور وکالت در تهران یکی از مهم‌ترین دعاوی موجود در محاکم دعاوی ملک و املاک می‌باشد. علت عمده و اصلی افزایش دعاوی مختلف را می‌توان عدم بهره مندی از دانش و تخصص وکلای دادگستری حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف دانست. پس اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری تهران هستید پیشنهاد ما تماس با اپراتور ها و مشاورین گروه آریادادیار می باشد که با توجه به نوع پرونده شما بهترین وکیل موجود در منطقه شما را پیشنهاد دهد و در صورت ایجاد ارتباط با وی ، ئسترسی موجود را ارائه دهد. در این زمینه لازم است ذکر شود که افرادی که پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دارا هستند، حتی در مواردی که صرفا مدرک کارشناسی حقوق خود را دریافت نموده باشند، از نظر قانونی می‌توانند در تمام امور و دعاوی قضایی، وکالت افرادی را بر عهده بگیرند.

مشاوره حقوقی + 100% تخصصی توسط وکیل

گروه وکلای یعقوبی بر این نکته تاکید دارند که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است در غیر اینصورت پرونده توسط وکیل پذیرفته نخواهد شد. با توجه به تخصصی تر شدن علم حقوق، دفترحقوقی محمد حاجیلو و همکاران ، با حضور زبده ترین وکلای دادگستری و با در اختیار داشتن زنجیره ای گسترده از همکاران داخلی و بین المللی در تمامی امور، آماده ارائه ی خدمات حقوقی میباشد. یکی از اموری که در آن می توانید از بهترین وکیل در تهرانمشاوره بگیرید مسائل و مشکلات مربوط به خانواده اعم از مهریه ، طلاق ، نفقه ، فسخ نکاح ، حضانت ، رجوع ، نامزدی ، ازدواج دائم و موقت ، طلاق توافقی ، اجتناب از پرداخت مهریه ، عده و غیره است. دفتر حقوقی محمد حاجیلووکیل پایه یک دادگستری با همکاری وکلای زبده در بررسی و قبول دعاوی مختلف کارنامه درخشانی دارا می باشد و از مجموعه های قابل اعتماد است. این محدودیت‌ها باعث می‌شود که وکیل پایه دو دادگستری در بسیاری از مواقع نتواند از شما دفاع کند بنابراین وکالت دادن به وکیل پایه یک دادگستری که اجازه ورود و حضور در همه پرونده‌ها و همه محاکم حقوقی و کیفری و … را دارد می‌تواند خیال شما را از مسائل حقوقی راحت کند.