دسته‌ها
اخبار

شهرت کالیفرنیا به‌عنوان سخت‌ترین ایالت برای گذراندن این نوار در حال حاضر کمی قوی‌تر شده است


آزمون وکالت برای خیلی چیزها خوب است. اول، ،ب درآمد از شرکت های آزمایشی! خوب، این تمام چیزی است که می توانم به آن فکر کنم. به کنار توجیهات، وجود دارد و افرادی که می خواهند وکالت کنند باید از مانع بگذرند. و کالیفرنیا میله را بالاتر می برد. پسندیدن واقعا بالا از Law360:

بر اساس آماری که جمعه شب توسط وکالت ایالتی منتشر شد، کمتر از یک نفر از هر سه متقاضی که در آزمون وکالت کالیفرنیا شرکت ،د، موفق شدند.

نرخ قبولی 32.5 درصد نشان دهنده کاهش جزئی نسبت به 33.9 درصد از متقاضی، است که در فوریه 2022 قبول شدند. اعداد روز جمعه چهارمین بار از سال 2013 است که بیش از دو سوم شرکت کنندگان در آزمون زمست، مردود شدند.

با توجه به ارزشی که دارد، کالیفرنیا از تنها ایالتی است که شاهد کاهش نمرات آزمون بوده است:

کاهش نرخ قبولی نشان دهنده کاهشی است که امسال در سایر ایالت ها مشاهده شد و همچنین کاهش 1.5 امتیازی در میانگین نمره ملی ثبت شده توسط شرکت کنندگان در آزمون وکالت چند ایالتی در ماه فوریه است. فلوریدا، میشیگان، نیویورک، اوهایو و تگزاس شاهد کاهش 5 درصدی یا بیشتر بودند. مسئولان همایش ملی آزمون دهندگان وکالت این کاهش را به افزایش تعداد آزمون دهندگان تکراری مرتبط می دانند. متقاضی، که برای اولین بار بیش از حد معمول شرکت ،د، در آزمون فوریه 2022 شرکت ،د، که مقامات آن را به دلیل تأخیر در کار درسی و آمادگی آزمون مرتبط با بیماری همه گیر کووید-19 می دانند.

من می گویم برای بسیاری از شما موفق باشید، اما 1) نام افرادی که قبول شده اند در روز یکشنبه ارسال شده است و 2) از نظر آماری، به خوبی مشخص نمی شود. از طرفی خوب، بد،د که ما یک آزمون به این نزدیکتر هستیم که این نوار دیگر یک چیز نیست. خوشبختانه.

به همه ،، که دیروز در آزمون وکالت کالیفرنیا قبول شدند، تبریک می گویم.

اگر این کار را نکردید – احساس بدی نداشته باشید. این فقط یک آزمایش است. ربطی به وکیل بودن نداره “علم” پشت آن ساخته شده است. دلیلی وجود دارد که فرآیند درجه بندی شفافیت ندارد.

– ایوان می، (@EvanMilla) 7 مه 2023

نرخ قبولی در آزمون وکالت فوریه کالیفرنیا به زیر 33 درصد می رسد [Law360]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را آنقدر تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه، و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/californias-reputation-as-the-hardest-state-to-p،-the-bar-in-just-got-a-little-stronger/