دسته‌ها
اخبار

شکست بانک سیلیکون ولی برای موسسات مالی ما چه معنایی دارد


بسیاری از ما هنوز وقتی در مورد ش،ت بانک ها و کمک های مالی می شنویم، احساس سرما می کنیم. به هر حال، کمتر از 15 سال پیش بود که یکی از بدترین فاجعه های اقتصادی تاریخ را پشت سر گذاشتیم و موسساتی مانند Bear Stearns، Lehman Brothers Inc.، American International Group Inc. و دیگران به دلایل اشتباه به شهرت رسیدند. رکود بزرگ سال‌ها طول کشید تا بهبود پیدا کند و برخی از اثرات آن هنوز هم تا به امروز قابل احساس است.

بنابراین در ماه مارس، زم، که چندین بانک در بزرگترین ورش،تگی بانک‌ها پس از آن بحران مالی در سال‌های 2007 و 2008 سقوط ،د، برخی از ما را از احساس بد دژاوو می‌بخشید.

این بار، این بخش فناوری است که همه چیز را هدایت می کند. بانک سیلی، ولی، بزرگ‌ترین موسسه‌ای که در ماه مارس منحل شد، به تعداد زیادی از استارت‌آپ‌های فناوری خدمات رس، کرد، در حالی که سایر بانک‌های ش،ت خورده مانند Silvergate Bank و Signature Bank، به‌،وان موسسات پیشرو برای صنعت ارزهای دیجیتال شناخته شدند.

،ت به سرعت وارد عمل شد و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به مردم اطمینان داد که سیستم بانکی ما امن است به گفته سی ان ان، و قول می دهد که مشتریان کامل شوند. بایدن همچنین خواستار قو،ن جدید بانکی و مقررات سختگیرانه تر شد.

در این ،مت از پاد،ت Legal Rebelsناتان ای. سی،، شریک شرکت حقوقی Am Law 100 بالارد اسپهر، با ویکتور لی در مجله ABA درباره ش،ت بانک سیلی، ولی و م،ای آن برای بخش مالی بزرگتر صحبت می کند.

سی،، که رئیس بخش تجارت و معاملات این شرکت است، همچنین در مورد اینکه چگونه این دسته از ورش،تگی های بانکی با آنچه در سال های 2007 و 2008 اتفاق افتاد متفاوت است و در صورت وجود اصلاحات و تغییراتی که ممکن است از سوی ،ت فدرال شاهد باشیم، صحبت می کند.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “شرکت های حقوقی پس از ش،ت بانکی که نیازهای آنها را برآورده می کند “خطر دیگری برای فکر ،” دارند.”

لوگوی پاد،ت Rebels

می خواهید در حال حرکت گوش کنید؟ Legal Rebels در چندین سرویس شنیداری پاد،ت در دسترس است. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

در این پاد،ت:



<p>ناتان ای. سی،</p>
<p>” style=”vertical-align:text-top; max-width:80px;”/><br />
<small/></p>
<p>ناتان ای سی،</p>
</div>
<p>Nathan E. Seiler شریک شرکت حقوقی Am Law 100 Ballard Spahr است.  سی، رئیس بخش تجارت و معاملات شرکت، رهبر عملی شرکت های نوظهور و گروه سرمایه گذاری خطرپذیر، و عضو هیئت مدیره گسترده شرکت است.  در کار خود، او به شرکت‌های با رشد بالا در مورد معاملات شرکتی و اوراق بهادار، از جمله تشکیل اولیه، سرمایه گذاری خطرپذیر و تامین مالی سهام خصوصی، ادغام و تملک، عرضه اوراق بهادار ،تی و خصوصی، افشای قو،ن اوراق بهادار و رعایت قو،ن اوراق بهادار، و مشاوره عمومی شرکت مشاوره می‌دهد.  او در صنایع مختلفی از جمله نرم افزار، بیوتکنولوژی، تج،ات پزشکی، فناوری اطلاعات، مخابرات، محصولات طبیعی و ارگ،ک، فناوری های پاک و انرژی های تجدیدپذیر با مشتریان کار می کند.</p>
</div>
</div>
<p><script src=


منبع: https://www.abajournal.com/legalrebels/article/rebels-podcast-episode-087/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds