دسته‌ها
اخبار

صاحب اسلحه که ممنوعیت سهام دست انداز را به چالش کشید در آخرین تصمیم مدار ششم برنده شد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. صاحب اسلحه که ممنوعیت سهام دست انداز را به چالش کشید…

عدالت کیفری

صاحب اسلحه که ممنوعیت سهام دست انداز را به چالش کشید در آ،ین تصمیم مدار ششم برنده شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک دادگاه استیناف فدرال به نفع مالک اسلحه رای داده است که مقررات فدرال را به چالش کشیده است.

دادگاه تجدیدنظر ناحیه ششم ایالات متحده در سینسیناتی در مورد اسکات ای. هاردین، تیرانداز رقابتی کنتاکی، حکم صادر کرد. نظر پانل 25 آوریل.

سرویس خبری دادسرا، قانون بلومبرگ و قانون 360 پوشش داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار دادگاه، از دادگاه عالی ایالات متحده خواسته شده است که در مورد این موضوع در یک درخواست تجدیدنظر نسبت به تصمیم دادگاه تجدید نظر متفاوت، حوزه پنجم در نیواورلئان، تصمیم بگیرد. مدار 5 حکم داد که این به کنگره بستگی دارد تا سهام های جهشی را ممنوع کند.

موضوع مورد بحث در این موارد این است که آیا دست انداز یک “قطعه” مسلسل است که می تواند طبق قانون منع داشتن مسلسل ممنوع شود.

مدار ششم خاطرنشان کرد که اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره در مورد این موضوع تلنگری زده است. در ابتدا، آژانس مدعی شد که دست انداز جزء مسلسل نیست، اما پس از آن که یک تیرانداز از دسته های دست انداز متصل به تفنگ های نیمه اتوماتیک برای کشتن 58 نفر در ، وگاس استفاده کرد، موقعیت خود را تغییر داد.

دیگر دادگاه های تجدیدنظر فدرال که این موضوع را بررسی کرده اند، ت،یم شده اند.

دایره ششم با اشاره به یک نظر قانونی در سال 2021 گفت: “و مدار خود ما به وسط ت،یم شده است، با هشت قاضی برای حمایت از این قانون و هشت قاضی رای به لغو آن.” این انشعاب باعث شد که تصمیم دادگاه منطقه ای در پرونده ای متفاوت تایید شود که اجازه می داد ممنوعیت سهام بی سابقه اجرا شود.

دادگاه استیناف در پرونده هاردین گفت، این تفاسیر متفاوت نشان می‌دهد که قانون مسلسل در مورد سهام بی‌رویه اعمال می‌شود. و از آنجا که قانون مسلسل مجازات کیفری دارد، قاعده ارفاق اعمال می شود. این قانون دادگاه ها را م،م می کند ابهامات موجود در قو،ن را به نفع متهمان کیفری حل کنند.

دایره ششم گفت: «از آنجایی که طرح قانونی مربوطه به‌طور واضح و بدون ابهام سهام‌های دست‌انداز را ممنوع نمی‌کند، ما موظف هستیم که اساسنامه را به نفع هاردین تفسیر کنیم.»

نویسنده این نظر قاضی ارشد رونالد گیلمن، منصوب رئیس جمهور سابق بیل کلینتون بود.

قضیه این است هاردین علیه دفتر الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/gun-owner-w،-challenged-ban-on-،p-stocks-wins-in-latest-6th-circuit-decision/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds