دسته‌ها
اخبار

ظاهر رشوه خواری: مگادان سیاسی از ما می خواهد که باور کنیم او خانه مامان عدالت را خریده و به دلیل تاریخچه یا چیزی غیرقانونی از رکورد خارج کرده است.


مصاحبه کلارنس توماس با دیلی کا،

قاضی کلارنس توماس (فیلم برداری از طریق پایگاه خبری Daily Caller)

در ،مت امروز “quis custodiet ipsos custodes?” کلارنس توماس در صندلی داغ است. از نو. همانطور که به یاد دارید، ProPublica اخیرا مقاله ای را منتشر کرده است تشریح جزئیات دو دهه رشوه دادن به قاضی توماس با هدایا و نقض قو،ن فدرال با گزارش ن، بیشتر آن.

در مواجهه با ردپای عظیمی از قانون شکنی که هر عامل حسن نیت علاقه مند به حفظ حاکمیت قانون را تضعیف می کند (بخو،د: نه هیئت تحریریه وال استریت ژورنال)، انتظار دارید که جاستیس توماس – مغز متفکر قانونی که او است – داشته باشد. توضیحی برای رفتار آشکارا مبهمی که بر بی طرفی تصمیم گیری او در دادگاه سایه افکنده است. شاید بیان دقیقی از اینکه چگونه برخی از نیازهای دانشمند اعمال نمی شود؟

نه. دفاع او این بود که همکارانش می‌گفتند خیلی خوب است، هدایا فقط یک دوست خوب است که کاملاً آرام است و از این به بعد بهتر است قو،ن را رعایت کند. نمی دانم آیا دفاع او از عدم گزارش هدایا در مورد فروش املاک او نیز صدق می کند؟

تحقیقات ProPublica منتشر شده در روز پنجشنبه گزارش داد که علاوه بر تعطیلات مجلل کرو برای توماس و همسرش، قاضی سه ملک شخصی را بدون افشای آن به میلیاردر جمهوری خواه فروخت – از جمله خانه متعلق به مادر توماس، لئولا ویلیامز.

اگر ،ی متعجب بود، هیچ رابطه ای.

طبق گزارش ProPublica، کرو در سال 2014 خانه ویلیامز را به همراه دو زمین خالی مجاور در ساوانا، جورجیا ،یداری کرد. هر سه ملک متعلق به توماس، ویلیامز و خانواده برادر فقید توماس بود. کرو 133363 دلار برای املاک پرداخت کرد. این به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از ارزش گذاری توماس است. در یک فرم افشای مالی در سال 2009، توماس گفت که یک سوم سهام او در این سه ملک بالغ بر 15000 دلار یا کمتر است. هنگامی که کرو مالکیت خود را به دست گرفت، میلیاردر برای بهبودی به ارزش 36000 دلار در خانه ویلیامز، از جمله ،ه، تعمیر سقف، حصار جدید و دروازه ها، پرداخت کرد.

چندین کارشناس به ProPublica گفتند که توماس در اعلام فروش املاک خود در ساوانا، نقض قانون افشای اطلاعات فدرال است. قضات و سایر مقامات ،تی باید فروش املاک و مستغلات بیش از 1000 دلار را افشا کنند.

من می دانم که توضیح توماس برای چندین دهه هدایایی گزارش نشده این بود که او و هارلن دوستان خوبی بودند، اما کجا می توان چنین دوست، پیدا کرد؟ بعید به نظر می رسد که او برای پول تحت فشار قرار گرفته باشد – به نظر می رسد که حقوق پایه او کاهش یافته است. حداقل 200 هزار در سال 2014. توماس، اگر واقعاً می‌خواست، می‌توانست هزینه نگهداری خانه مادرش و مناطق اطرافش را خودش بپردازد. دوست خوب آقای Moneybags یا نه، چرا شخصی باید ملکی را با 3 برابر ارزش بازار ب،د و ارزش آن را از شخصی که احتمالاً نیاز مالی واقعی ندارد، افزایش دهد؟

در پاسخ به گزارش جدید ProPublica، کرو گفت که خانه ویلیامز را ،یده تا «آن را برای آیندگان حفظ کند» و هدفش این بود که در نهایت آن را به موزه ای اختصاص داده شده به توماس تبدیل کند. قاضی به سوالات ProPublica در مورد فروش ملک به کرو پاسخی نداد.

آیندگان خخ خوب، حداقل کلاغ سازگار است. کلاغ دارد مجسمه‌ها، نقاشی‌ها و خدا می‌داند که چه چیز دیگری در افتخار عدالت است. اما کپسول‌های زمان و ساخت یادگاری‌ها دفاعی مثبت برای قانون افشای اطلاعات فدرال نیستند.

اما آیا این خانه واقعاً می تواند از یک موزه حمایت کند؟ اگر ،ی بود که تفسیر حقوقی می نوشت و مایل بود نقشه های کف موجود را به صورت آنلاین بررسی کند تا دفاع فنگ شویی را از نادرستی های محافظه کارانه بسازد…. اگر به ،ی فکر می کنید به من اطلاع دهید.

برای نگاهی عمیق تر به سند، ملک و زمینه اطراف، می تو،د گزارش ProPublica را بخو،د. اینجا.

مادر کلارنس توماس قطعا هنوز در خانه ای زندگی می کند که میلیاردر ،یده است [Slate]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/appearance-of-bribery-political-megadonor-wants-us-to-believe-he-bought-and-improved-justices-moms-،use-off-the-record-because-of-history-or-so،ing/