دسته‌ها
اخبار

فانی ویلیس DA شهرستان فولتون برای تابستان داغ کیفرخواست برنامه ریزی می کند


گریمس ترامپ

(ع، از Win McNamee/Getty)

برای آمریکایی‌هایی که انگشتان خود را برای کیفرخواست ترامپ روی هم می‌گذارند، دیروز در جورجیا برگ‌های چای جالبی وجود داشت، جایی که ف، ویلیس، دادستان ناحیه فولتون در حال بررسی دخالت در انتخابات 2020 است. در یک حرف به کلانتر پاتریک لبات، او از او درخواست کرد که پیش از «اعلام معلق» تصمیم اتهامی او در این پرونده، تدوین یک طرح امنیتی را آغاز کند:

من تصمیمات مربوط به اتهامات ناشی از این تحقیقات را در طول چهارمین دوره دادگاه دادگاه عالی شهرستان فولتون، که از 11 ژوئیه 2023 آغاز می شود و در 1 سپتامبر 2023 به پایان می رسد، اعلام خواهم کرد. لطفاً این مکاتبات را به ،وان اخطار بپذیرید تا به شما فرصت کافی برای آماده سازی داده شود. کلانتر و هماهنگی با آژانس های محلی، ایالتی و فدرال برای اطمینان از اینکه جامعه مجری قانون ما آماده حفاظت از مردم است.

در این نامه که توسط آتلانتا ژورنال-قانون اساسیویلیس به گزارش‌های «اطلاعات منبع باز» اشاره می‌کند که نشان می‌دهد «این مورد ممکن است واکنش عمومی قابل توجهی را برانگیزد».

او هشدار داد: «ما در سال‌های اخیر دیده‌ایم که برخی ممکن است خارج از اظهار نظر عمومی که توسط متمم اول قانون اساسی حمایت شده است، دست به اعمال خشونت‌آمیز بزنند که امنیت جامعه ما را به خطر می‌اندازد. “به ،وان رهبران، این وظیفه ماست که آماده شویم.”

با توجه به مصاحبه‌های چشمک‌زن که توسط پیشکار متعصب هیئت منصفه بزرگ انجام شد و شواهدی را در این پرونده شنیدند، دشوار است که این را به ،وان پیش‌بینی کیفرخواست ترامپ نخو،م. بعید به نظر می رسد که DA برای ش،تن همه جهنم ها آماده شود اگر بزرگان جمهوری خواه محلی که گواهی انتخابات جعلی را امضا کرده اند تنها ،، باشند که متهم هستند.

اما تأخیر در تصمیم گیری هزینه تا اواسط تابستان، ادعای ویلیس در ژانویه مبنی بر اینکه تصمیمات اخذ شارژ “قریب الوقوع.” اگر چه نیویورک تایمز گزارش می دهد که “برنامه زم، او به تأخیر افتاده است، تا حدی به این دلیل که تعدادی از شاهدان به دنبال همکاری با نزدیک شدن به پایان تحقیقات بوده اند.”

در واقع، همین هفته گذشته متوجه شدیم که از میان ده شرکت کننده در طرح انتخاب کنندگان جعلی که توسط وکیل کیمبرلی بوروز دبرو نمایندگی می شد، «برخی از انتخاب کنندگان اظهار داشتند که یکی دیگر از انتخاب کنندگان با نمایندگی خانم دیبرو مرتکب اقداماتی شده است که نقض قو،ن جورجیا است و آنها طرف این اعمال اضافی نبودند.» DA پرونده یک درخواست رد صلاحیت دیبرو، و در صورت موفقیت، به این م،ی است که مشتریان سابق او – که برخی از آنها به نظر می‌رسد مایل به همکاری هستند – اکنون باید وکیل جایگزین پیدا کنند.

در این میان، ویلیس هنوز به درخواست ترامپ برای ناپدید شدن جادویی کار هیئت منصفه بزرگ با هدف ویژه پاسخ نداده است.

وکلای رئیس جمهور سابق به AJC گفتند: “ما یک چالش حقوقی اساسی ارائه کردیم که دفتر DA هنوز به آن پاسخ نداده است.” ما مشتاقانه منتظر طرح دعوی قضایی هستیم که این طرح جامع را به چالش می کشد که روند قانونی عمیقاً ناقص و توانایی دفتر DA’s درگیر در اتخاذ هر گونه تصمیم گیری در مورد اتهام را به چالش می کشد.

تا کنون مشتری آنها بیش از حد مشغول بوده است زوزه برای تاکر کارلسون و زا،ندی “ران DeSanctimonious” برای تماس “مرگ و نابودی” همانطور که با کیفرخواست خود در منهتن انجام داد. اما با توجه به واکنش ترامپ به باخت در انتخابات، به نظر می‌رسد که هشدارهای ویلیس درباره «نیاز به افزایش امنیت و آمادگی در ماه‌های آینده» کاملاً موجه است.

اختصاصی: DA می گوید اعلام کیفرخواست در تابستان امسال در تحقیقات ترامپ منتشر می شود [AJC]
Docket SPGJ شهرستان فولتون


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/fulton-county-da-fani-willis-plans-for-،t-indictment-summer/