دسته‌ها
اخبار

فرماندار فلوریدا به دنبال هیئت منصفه بزرگ برای بررسی اظهارات شرکت‌های دارویی درباره واکسن COVID-19 است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. فرماندار فلوریدا به دنبال هیئت منصفه بزرگ برای بررسی…

قانون سلامت

فرماندار فلوریدا به دنبال هیئت منصفه بزرگ برای بررسی اظهارات شرکت های دارویی درباره وا،ن COVID-19 است

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP DeSantis نوامبر 2022

ران دیسانتیس فرماندار جمهوری خواه فلوریدا در 19 نوامبر در ، وگاس سخنر، می کند. دیسانتیس گفت که در 13 دسامبر قصد دارد از دادگاه عالی ایالتی درخواست کند تا هیئت منصفه بزرگی را برای بررسی “هر گونه تخلف” در رابطه با وا،ن‌های کووید-19 تشکیل دهد. ع، از جان لوچر/آسوشیتدپرس.

ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا از دادگاه عالی فلوریدا خواسته است تا یک هیئت منصفه بزرگ در سراسر ایالت را برای بررسی “فعالیت مجرمانه یا غیرقانونی” مربوط به توسعه و ترویج وا،ن های کووید-19 تعیین کند.

را دادخواست، بایگ، شد 13 دسامبرمی‌گوید اعضای هیئت منصفه باید بررسی کنند که آیا صنعت داروسازی با ارتقای اثربخشی وا،ن‌ها برای منفعت مالی درگیر «اقدامات متقلبانه» شده است یا خیر.

انتشارات با پوشش شامل قانون 360، آسوشیتدپرس، CNN و سیاسی.

طبق گزارش AP، هیئت منصفه بزرگ ایالتی در فلوریدا می توانند فعالیت های مجرمانه را بررسی کنند. و همچنین «مشکلات سیستمی».

آ بی،ه مطبوعاتی از DeSantis ادعا می‌کند که ،ت بایدن توزیع وا،ن‌های mRNA را «از طریق تبلیغات بی‌وقفه و در عین حال نادیده‌گرفتن رویدادهای نامطلوب زندگی واقعی» تحت فشار قرار می‌دهد. دادخواست هیئت منصفه بزرگ به مطالعه ای در فلوریدا اشاره می کند که نشان می دهد افزایش مرگ و میر ناشی از قلبی در مردان 18 تا 39 ساله طی 28 روز پس از وا،یناسیون mRNA نشان می دهد.

دادخواست هیئت منصفه بزرگ می گوید فلوریدا “اجبارات وا،ن و گذرنامه ها را رد کرده است”، اما برخی از ،نان فلوریدا تصمیم گرفتند وا،ن را دریافت کنند زیرا فکر می ،د که این وا،ن از انتقال COVID-19 جلوگیری می کند. در این طومار آمده است که آنها به تضمین های داروسازان و مقامات ،تی تکیه کرده اند.

به گزارش سی ان ان، دیسانتیس «شک و تردید در مورد وا،ن کووید-19 را پیش از نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 کارت دعوت خود قرار داده است.» این شبکه به تحلیلی اشاره کرد که روز سه شنبه منتشر شد و ،ن زد که وا،ن ها از بیش از 3.2 میلیون مرگ و 18.5 میلیون بستری شدن در بیمارستان در ایالات متحده جلوگیری ،د. این تحلیل توسط صندوق مش، المنافع و دانشکده بهداشت عمومی ییل انجام شد.

پولیتیکو بی،ه‌ای از شارون جی. کاستیو، سخنگوی فایزر دریافت کرد که گفت وا،ن فایزر توسط آژانس‌های نظارتی در سراسر جهان تأیید شده است.

کاستیلو نوشت: “این مجوزها بر اساس ارزیابی قوی و مستقل از داده های علمی در مورد کیفیت، ایمنی و اثربخشی، از جمله کارآزمایی بالینی فاز 3 ما است.” داده‌های حاصل از مطالعات دنیای واقعی، داده‌های کارآزمایی بالینی را تکمیل می‌کند و شواهد بیشتری را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد وا،ن محافظت مؤثری در برابر بیماری‌های شدید ایجاد می‌کند.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/florida-governor-seeks-grand-jury-to-investigate-drug-companies-covid-vaccine-statements/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds