دسته‌ها
اخبار

قاضی توماس از طریق انجمن هوراتیو الجر به «دوستان ثروتمند و قدرتمند» دسترسی پیدا کرد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قاضی توماس به «ثروتمندان…

دیوان عالی آمریکا

قاضی توماس از طریق انجمن هوراتیو الجر به «دوستان ثروتمند و قدرتمند» دسترسی پیدا کرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

کلارنس توماس

قاضی کلارنس توماس مدت کوتاهی پس از ادای سوگند در دادگاه عالی ایالات متحده در اکتبر 1991 به انجمن Horatio Alger پیوست. (ع، از Alex Wong/Getty Images)

بلافاصله پس از پیوستن او به دادگاه عالی ایالات متحده، قاضی کلارنس توماس به گروه انحصاری دیگری پیوست: انجمن آمریکایی های برجسته هوراسیو الجر.

این نیویورک تایمز داست، در مورد رابطه دارد که منافع متقابل داشت.

به گزارش تایمز، از یک سو، توماس به نوعی «نور اصلی» انجمن هوراتیو الجر بود. از سوی دیگر، توماس به «حلقه درونی» گروه دسترسی پیدا کرد و «به سبک زندگی با امتیازات مادی غیرقابل تصور نزدیک شد».

این مقاله گزارش می‌دهد: «در طول سال‌ها، دوستان هوراتیو الجر توماس از او در استراحتگاه‌های تعطیلات خود استقبال ،د، دسترسی VIP به رویدادهای ورزشی را ترتیب دادند و او را به مهم،‌های مجلل خود دعوت ،د.»

چند نفر از اعضای گروه همچنین هزینه ساخت یک فیلم مستند مطلوب در مورد توماس را بر عهده گرفتند.

انجمن هوراتیو الجر، که برای تقویت باور به رویای آمریکایی تشکیل شده است، به نام نویسنده ای که کتاب هایش مضمون «جنگ به ثروت» را تجسم می بخشد، نامگذاری شده است. 245 میلیون دلار بورسیه تحصیلی برای کالج اعطا کرده است. در سال 2010، از توماس تقدیر کرد جایزه نورمن وینسنت پیلبه اعضایی داده می‌شود که «کمک‌های بشردوستانه استثنایی به جامعه می‌کنند» و «شجاعت، سرسختی و صداقت را در مواجهه با چالش‌های بزرگ نشان می‌دهند».

توماس ریاست مراسم معارفه سالانه اعضای جدید گروه را در دادگاه عالی ایالات متحده بر عهده داشته است، رویدادی که قبلاً در مکان های دیگر برگزار شده بود و خود پیل ریاست آن را بر عهده داشت. توماس همچنین “به ،وان بهترین پیام رسان گروه” با ملاقات با دریافت کنندگان بورسیه های تحصیلی کالج هوراتیو الجر و راهنمایی آنها عمل کرد.

هرشل واکر و جولی بلانچارد روی پله های ساختمان دیوان عالی آمریکا
قاضی کلارنس توماس از ساختمان دادگاه عالی ایالات متحده برای میزب، رویدادهای انجمن هوراتیو الجر استفاده کرده است. در آوریل 2022، هرشل واکر، که در آن زمان نامزد جمهوری خواهان برای کرسی سنای جورجیا ایالات متحده آمریکا بود، و همسرش، جولی بلانچارد، در مراسم معارفه انجمن هوراتیو الجر شرکت ،د. واکر بود یکی از 16 برنده در سال 2022. (ع، از آلیسون بیلی/NurP،to از طریق AP)

تایمز می‌گوید، این گروه از مراسم دیوان عالی برای جمع‌آوری پول برای بورسیه‌های خود سرمایه‌گذاری کرده است، حتی اگر دادگاه از استفاده از امکانات آن برای جمع‌آوری کمک‌های مالی منصرف شود.

تایمز به پوشش قبلی رابطه توماس با هارلان کرو، بزرگ‌دان جمهوری‌خواه، اشاره می‌کند که دو سال شهریه مدرسه خصوصی را برای نوه‌ی توماس پرداخت، هزینه سفر لو، را برای توماس پرداخت و ملکی را که بخشی از آن متعلق به توماس بود، ،یداری کرد.

تایمز نتیجه می گیرد که از طریق انجمن هوراتیو الجر، توماس “از گروه گسترده تری از دوستان ثروتمند و قدرتمند” مزایایی دریافت کرد.

تایمز می‌گوید که دوستان توماس از این گروه شامل کمک‌کنندگان محافظه‌کار «با سیاست‌های گسترده و منافع سیاسی و در معرض خطر زیادی در تصمیم‌های دادگاه عالی هستند، حتی اگر مستقیماً در این پرونده‌ها دخالت نداشته باشند».




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/justice-t،mas-،ned-access-to-wealthy-and-powerful-friend-through-،ratio-alger-،ociation/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds