دسته‌ها
اخبار

قاضی توماس به داستان سفرهای لوکس پاسخ می دهد. شکایت بر سر نظر ارجاع سقط جنین آیداهو AG


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. خلاصه هفتگی: قاضی توماس به…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: قاضی توماس به داستان سفرهای لو، پاسخ می دهد. شکایت بر سر نظر ارجاع سقط جنین آیداهو AG

نوشته دبرا کاسنس وایس

هواپیما

تصویر از Shutterstock.

قاضی توماس: من از توصیه های همکاران در مورد سفرهای لو، پیروی می کردم

کلارنس توماس، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، گفت که او از راهنمایی های همکاران و سایر قوه قضاییه پیروی می کند، زیرا سفرهای لو،ی را که توسط دوست خوبش، هارلان کرو، مگا اهداکننده جمهوری خواه، تامین مالی می شود، گزارش نکرده است. گزارش ProPublica در مورد این سفرها نشان می دهد که توماس با قایق تفریحی کرا سفر کرده، با جت شخصی خود پرواز کرده و در استراحتگاه خصوصی خود اقامت داشته است. ( واشنگتن پست)

Suit نظر آیداهو AG در مورد ارجاع سقط جنین را به چالش می کشد

یکی از افراد وابسته به والدین برنامه ریزی شده و دو پزشک از رائول لابرادور، دادستان کل آیداهو جمهوری خواه، از اجرای قانون شکایت کرده اند. نظر حقوقی در مورد ارجاع سقط جنین این نظر گفت هر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی که اطلاعاتی در مورد خدمات سقط جنین در خارج از ایالت ارائه می دهد، می تواند قانون ممنوعیت سقط جنین را نقض کند. (رویترز، آسوشیتدپرس، اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا بی،ه مطبوعاتی، دادخواست 5 آوریل)

شرکت حقوقی 23 وکیل و دفتر جدید اضافه می کند

بات، اسنو دفتر جدیدی در هانتسویل، آلاباما با 23 وکیل و 9 کارمند از شرکت حقوقی تازه ادغام شده Maynard Nexsen افتتاح کرده است. دو شرکت حقوقی که Maynard Nexsen را در اول آوریل تشکیل دادند، Maynard Cooper & Gale و Nexsen Pruet هستند. (رویترزبات، اسنو بی،ه مطبوعاتیمینارد ن،ن بی،ه مطبوعاتی)

ترامپ نزدیک به 122 هزار دلار حق الوکاله اضافی در پرونده پرت شده استورمی د،، اعطا کرد

یک کمیسر دادگاه استیناف فدرال نزدیک به 122000 دلار به ،وان حق الوکاله اضافی به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در شکایت ش،ت خورده استورمی د،، برای افترا علیه او اعطا کرده است. د،، به دلیل توئیتی که در آن ترامپ ادعای او را به س،ه گرفته بود، شکایت کرده بود که در آن هنگام قصد داشت داستان خود را درباره رابطه با ترامپ بگوید، تهدید شده است. طبق قانون تگزاس که اجازه ا،اج زودهنگام پرونده های مربوط به اظهارات نگر، عمومی را می دهد، د،، مجبور بود هزینه های وکالت را بپردازد. آ،ین جایزه حق ا،حمه هزینه های وکالت در آ،ین درخواست تجدیدنظر د،، را پوشش می دهد. یکی از وکلای ترامپ در توییتی نوشت که د،، در مجموع به پرداخت بیش از 600 هزار دلار هزینه های حقوقی ترامپ محکوم شده است. ( آسوشیتدپرس، تصمیم 4 آوریل)

مدار نهم کت و شلوار ا،اجی شاهد یهوه را احیا می کند

نهمین دادگاه استیناف ناحیه ای ایالات متحده در سانفرانسیسکو شکایت تعصبات مذهبی توسط یک کارگر ایالتی کالیفرنیا را که به دلیل امتناع از امضای سوگند وفاداری قبل از گرفتن شغلی با درآمد بهتر ا،اج شده بود، دوباره اعاده کرد. شاکی، برایانا بولدن هاردج، شاهد یهوه است. (قانون 360، سرویس خبری دادسرا، تصمیم 3 آوریل از طريق چقدر جذاب)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-justice-t،mas-responds-to-luxury-trips-story-suit-filed-over-ida،-ags-abortion-referral-opinion/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds