دسته‌ها
اخبار

قاضی جایزه 24 میلیون دلاری را برای قربانیان اتحاد راست کاهش داد. قاضی متهم به پیشنهاد رابطه جنسی برای محاکمه اولیه


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. خلاصه هفتگی: قاضی جایزه 24 میلیون دلاری را برای…

خلاصه اخبار

خلاصه هفتگی: قاضی جایزه 24 میلیون دلاری را برای قرب،ان اتحاد راست کاهش داد. قاضی متهم به پیشنهاد رابطه ، برای محاکمه اولیه

نوشته دبرا کاسنس وایس

انبوهی از پول

تصویر از Shutterstock.

قاضی جایزه مجازات ۲۴ میلیون دلاری را در محاکمه «حق را متحد کن» کاهش داد

قاضی ناحیه ایالات متحده، نورمن کی مون، از ناحیه غربی ویرجینیا، جایزه 24 میلیون دلاری غرامت تنبیهی بر علیه برتری طلبان سفیدپوست مرتبط با تظاهرات خشونت آمیز اتحاد راست را در سال 2017 در شارلوتزویل، ویرجینیا را کاهش داد. مون گفت که خسارات وارده به دلیل محدودیت ایالتی نمی تواند از 350000 دلار تجاوز کند. وکلای 9 شاکی استدلال کرده بودند که سقف مجازات در مورد توطئه برای ارتکاب خشونت اعمال نمی شود، و اگر اعمال شود، 350000 دلار خسارت برای هر شاکی در نظر گرفته می شود. مشاور ارشد شاکیان، کارن دان و روبرتا کاپلان، به Law.com گفت که آنها در حال بررسی درخواست تجدید نظر هستند. (Law.com، واشنگتن پست، ماه نظر 30 دسامبر)

قاضی متهم به پیشنهاد محاکمه قبلی برای رابطه ،

یک قاضی سابق آرکانزاس بر اساس این ادعا که از دوست دختر یک متهم جنایتکار به دنبال رابطه ، در ازای تاریخ محاکمه زودتر بوده است، دستگیر شده است. قاضی سابق توماس دیوید کاروت، 63 ساله، از ک،ندون، آرکانزاس، با اتهامات فدرال به تقلب در خدمات صادقانه، رشوه، اظهارات نادرست، ممانعت از اجرای عدالت و استفاده از یک تسهیلات در تجارت بین ایالتی برای پیشبرد فعالیت های غیرقانونی مواجه است. کاروت در ماه اوت از سمت پاره وقت استعفا داد تا برای یک مقام ،تی محلی دیگر نامزد شود. زم، که رو،مه دموکرات آرکانزاس با او تماس گرفت، اظهار نظری نکرد. او زم، که در ماه ژوئن به خانه‌اش یورش برد، به KARK-TV گفت که توسط زنی که «هر کاری» انجام می‌دهد تا دوست پسرش را از زندان بیرون بیاورد، مورد باج‌گیری قرار گرفته است. (و، دادگستری بی،ه مطبوعاتی، آرکانزاس دموکرات-گازت)

جاستیس ،ون خاطرات خود را منتشر خواهد کرد

کتانجی براون ،ون، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، خاطراتی را به نام منتشر خواهد کرد دوست داشتنی، اشاره ای به م،ای نامی که در بدو تولد به او داده شد، Ketanji Onyika. این کتاب توسط انتشارات پنگوئن رندوم هاوس منتشر خواهد شد. با توجه به بی،ه ،ون، این کتاب “حسابداری شفاف از آنچه برای ارتقاء در رده های حرفه وکالت نیاز است، به ویژه به ،وان یک زن رنگین پوست با نامی غیرعادی و به ،وان یک مادر و همسری که در تلاش برای آشتی دادن هستند، خواهد بود. خواسته های شغلی با مشخصات بالا با نیازهای خصوصی عزیزانم.» (قانون بلومبرگ، واشنگتن پست)

تغییر نام UC Hastings پس از رد حکم قاضی رسمی شد

کالج حقوقی هاستینگز کالیفرنیا نام خود را از اول ژانویه به کالج حقوق دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو تغییر داد. این تغییر نام به دنبال انکار یک دستور مقدماتی توسط قاضی در یک دادخواست با استناد به قانون 1878 است که می گوید مدرسه “باید برای همیشه با نام هستینگز شناخته و تعیین شود”. این مدرسه به افتخار سرانوس کلینتون هستینگز، یک مالک ثروتمند و رئیس دادگاه عالی ایالتی که 100000 دلار برای تأسیس مدرسه اهدا کرد، نامگذاری شد. پس از افشاگری‌ها مبنی بر اینکه هاستینگز به سازماندهی قتل عام بومیان آمریکایی که در نزدیکی سرزمین‌هایی که خودش ادعا می‌کرد، کمک کرد، مدرسه می‌خواست نامش را تغییر دهد. (Law.com، بی،ه مطبوعاتی)

وکیل به دلیل کلاهبرداری وام COVID-19 محکوم شده است

درک جیمز آکری، وکیل 47 ساله فلوریدا از شهرستان پالم بیچ فلوریدا، به دلیل ارائه درخواست های تقلبی برای وام های امدادی قابل بخشش COVID-19 به 41 ماه زندان محکوم شده است. دادستان ها می گویند که Acree در نتیجه 1.6 میلیون دلار به دست آورد. او بخشی از این پول را برای پیش‌پرداخت خانه‌اش و هزینه‌های جواهرات، مسافرت و تعمیر قایق و خانه مصرف می‌کرد. او همچنین به پرداخت 1.26 میلیون دلار به ،وان غرامت و 1.6 میلیون دلار برای مصادره دارایی محکوم شد. (و، دادگستری بی،ه مطبوعاتی، قانون 360)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-judge-slashes-24m-award-for-unite-the-right-violence-judge-accused-of-offering-،-for-early-trial/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds