دسته‌ها
اخبار

قاضی دادگاه عالی ایالتی، عصبانیت هولناکی را که واقعاً باید بخوانید تا باور کنید، رفع می کند


وکتور شکلک زرد صورت دیوانهاگر فقط قاضی ربکا بردلی از دادگاه عالی ویسکانسین را از روزهای او به یاد دارید نوشتن ستون‌های اپیدمی با منفجر ، «کویرز»، مطمئن باشید که هیچ چیز تغییر نکرده است! این روزها، برادلی در ا،ریت راست افراطی ویسکانسین در بالاترین جایگاه ایالت… در حال حاضر یک چرخ دنده مهم است. زیرا رای دهندگان ویسکانسین با رای 55 درصد به 44 درصد آن ا،ریت را به حاشیه بردند. حداقل نامزد محافظه کار باخت را با … متضاد لطف و حرفه ای بودن چیست؟

به نظر می رسد بردلی (احتمالاً از اینجا به بعد باید او را «ربکا بردلی» بنامیم زیرا چندین قاضی بردلی در دادگاه عالی ویسکانسین وجود دارد) در حس آراستگی نامزد بازنده سهیم است و یک صفحه 33 صفحه ای را باز کرده است (h/t). پروفسور لیتمن) آموزش تنوع پاره و ارائه سرعت اجرا از طریق نشستن شبانه Newsmax.

وکلای ایالتی درخواست کرده بود که یک دسته DEIA داوطلبانه را به برنامه CLE ایالتی اضافه کند و به پزشک، که انتخاب کنید برای گذراندن دوره تنوع برای اعمال آن اعتبار به 30 ساعت اعتبار اجباری CLE. با شکل‌گیری دادخواست، شش محدودیت اعتباری برای پیشنهاد DEIA و همچنین پیشنهادی که حداقل به یک اعتبار DEIA نیاز دارد، هر دو شناور شدند. در دو هفته آ، ا،ریت خود، ا،ریت محافظه‌کار این طومار را در یک نظر کوتاه رد کرد.

قاضی ربکا بردلی (ببینید، من برای وضوح بیشتر به استفاده از ربکا قاضی فکر کردم، اما چندین ربکا نیز در این دادگاه وجود دارد!) تصمیم گرفت… این نظر را به تفصیل بیان کند.

بنابراین من با احترام موافقم اما به طور جداگانه می نویسم تا نشان دهم چگونه دوره های DEIA به کرامت انس، آسیب می رساند، برابری را تضعیف می کند و قانون را نقض می کند….

WHEEEEE!

خوب، می‌د،د وقتی یک سفیدپوست علیه تنوع و گوناگونی‌ها ناسزا می‌گوید، چه بازی می‌کنیم، درست است؟ متوجه شدید: چند کلمه طول می کشد تا مارتین لوتر کینگ جونیور به طور غیر صادقانه مورد استناد قرار گیرد؟

با اثبات اینکه بسیاری از حامیان ارتد، DEIA منتقدان آن را شیط، می‌دانند، قضات مخالف «انتخاب می‌کنند پاسخی ندهند» به این هم‌خو،، در عوض آن را با یک کاریکاتور تیتر‌برانگیز به‌،وان «لفاظه‌های سیاسی خصمانه، تفرقه‌انگیز و بی‌احترامی» رد می‌کنند.[.]« مخالفت، ¶46 n.4. این توافق به بیش از دوازده تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده، چندین تصمیم دادگاه عالی ایالتی، فردریک داگ،، مارتین لوتر کینگ جونیور، تورگود مارشال، کلارنس توماس، جیمز مدیسون، مونتسکیو و حداقل ده ها محقق حقوقی، نویسندگان، اشاره می کند. و اساتید البته دلیل واقعی امتناع مخالفان از پرداختن به محتوای یک نظر بیش از 30 صفحه، تغییر قریب الوقوع اعضای دادگاه است. ا،ریت جدید در اولین فرصت حکم این دادگاه را لغو خواهند کرد.

“مارتین” کلمه 56 است (استناد حذف شده است).

همانطور که می‌تو،د بگویید، او کاملاً متحیر است که مخالفان فقط چشمان خود را به این حرف‌های بیهوده می‌چرخانند و در حالی که دور تاریخی را که دوباره ا،ریت را به دست می‌آورند، به آرامی دهانشان را به زبان می‌آورند. او خواستار یک مناظره است… یا حداقل آنچه افراد ، فکر می کنند یک “مناظره” است. همانطور که بک بردلی می گوید، “وقتی وکلا از پاسخ به استدلال های حقوقی مطرح شده در یک پرونده امتناع می ورزند، دادگاه موضوع را پذیرفته می داند.” اره. اما وقتی واقعاً یک استدلال اساسی وجود ندارد که ارزش پاسخگویی را داشته باشد، این امتیاز م،ای زیادی ندارد.

پرگویی های خوش خیم صورت زیر چتر DEIA این پسرفت را به سمت جامعه ای تازه از هم گسیخته پوشانده است. به کنار تعبیرهای خوش صدا، ابتکارات DEIA اغلب وجود «ارزش‌های جه،» خاصی را پیش‌فرض می‌گیرند، که در واقع به طور جه، مش، نیستند، در ت، برای خفه ، بحث. بن شاپیرو را ببینید، چگونه با چپ‌گرایان بحث کنیم و آنها را نابود کنیم: 11 قانون برای برنده شدن در استدلال 22 (2014).

بن شاپیرو. بنابراین، بستن حلقه این موضوع که «افراد ، فکر می‌کنند چه چیزی «مناظره» را تشکیل می‌دهد؟

در هر صورت، او یک بار به کینگ اشاره می کند: «فردی ارزش دارد، زیرا برای خدا ارزش دارد. هر زمان که این امر تشخیص داده شود، «سفیدی» و «سیاهی» به ،وان عوامل تعیین کننده در رابطه از بین می روند و «پسر» و «برادر» جایگزین می شوند. مارتین لوتر کینگ جونیور، از اینجا به کجا می رویم: هرج و مرج یا جامعه؟ 102-03 (Beacon Press 1968). خنده دار است زیرا نقل قولی که از آن کتاب به یاد دارم این است: «سفیدپوستان آمریکایی باید بدانند که عدالت برای سیاه پوستان بدون تغییرات اساسی در ساختار جامعه ما محقق نمی شود.»

من حدس می زنم که او به آن بخش نرسیده است.

ا،ریت قریب به اتفاق آمریکایی‌ها به تنوع، شمول و دسترسی به م،ای کامل خود اهمیت می‌دهند، اما DEIA دسته‌هایی از افرادی را که «ممتاز» می‌داند تبعیض قائل می‌شود و آنها را کنار می‌گذارد. “برابری” خیرخواهانه به نظر می رسد، اما موذیانه “از مؤسسات می خواهد که ظاهراً برای دستیابی به نتیجه ای برابر با مردم رفتار نابرابر داشته باشند.” نگاه کنید به حفاظت نابرابر: فشار برای جایگزینی «برابری» با «برابری» خلاف قانون اساسی است، بنیاد هریتیج، در ساعت 1:30 (23 سپتامبر 2021).

برای روشن بودن، این در مورد اقدام مثبت نیست، جایی که حداقل یک استدلال پیچیده وجود دارد که این برنامه به افراد سفیدپوست “مضرات” وارد می کند. این دسته از ک،‌هایی است که به وکلای قدیمی و سخت‌گیر اطلاع می‌دهند که جوک‌هایی که در سرتاسر دفتر می‌گویند عمدتاً ،ت‌پرستانه و نژادپرستانه است. اگر از این فرض شروع کنید که افراد سفیدپوست باید حق تبعیض علیه دیگران را داشته باشند، «تبعیض علیه» مردم است. هیچ چیز در مورد این پیشنهاد وجود ندارد که به ضرر سفیدپوستان باشد.

این ک،ی است که وکلا می توانند انتخاب کنند که بگیرند یا نه. اما بکی با استدلال‌های بد می‌گوید که حتی اگر دادگاه می‌تواند این درخواست را محدود به ثبت نام داوطلبانه برای تعداد محدودی از واحدهای درسی در ک،‌های معمولی «تبعیض نکنید» را بپذیرد، اما باید رد شود زیرا «این دادخواست منشأ آن اختلافات حزبی است و گامی کاملاً مستند به سوی DEIA CLE اجباری است.

عجیب است زیرا محافظه کاران دو هفته است که در مورد اینکه چگونه در نظر گرفتن یک استراتژی مستند و بلندمدت نامن، است، سکوت نکرده اند. فقط آرام باش! این است محدود، تنگ.

و در این مورد واقعاً چنین بود.

او سپس یک تکه سالم صرف می کند تا چیزهای گی، چیده شده از یک CLE موجود را برای کل آموزش ضد تبعیض بپذیرد – نوعی مغالطه منطقی که یک بحث واقعی آن را مطرح می کند، اما سهام در تجارت است. مکتب ، بن شاپیرو – برای ابراز تاسف از اینکه اعتبار CLE برای پرونده‌ای که حتی درباره «قانون» هم نیست، در دسترس خواهد بود.

مشاور در هیچ نقطه ای درباره نحوه اجرای یک فعالیت حقوقی یا مرتبط ، درس های خود با حقوق صحبت نکرد. استاندارد طوطی وار سخنر،، مز،فات شرکتی را بیدار کرد که بسیاری از مشاوران داخلی توسط کارفرمایانشان مجبور شدند. به گفته یکی از نشریات بار، قانون پیشنهادی ضروری است زیرا «بسیاری از وکلا م،م به گذراندن این نوع آموزش به ،وان بخشی از کار خود هستند. . . [but the BBE] ا،ر برنامه ها را برای اعتبار CLE نمی شناسد.

بسیار خوب، چه ،ی قبل از صفحه 15 از زیر “wake” استفاده کرده بود؟ تبریک میگم

البته این ک،‌ها «درباره نحوه اجرای یک رویه حقوقی» تا حدی بحث می‌کنند که رویه‌های حقوقی برای درک سوگیری نیاز دارند. چه با همکاران خود باشد و چه با مشتریان، دوره‌های آموزشی که شامل «هی، ، نباش» مطلقاً در حوزه اجرای یک روش قانونی قرار می‌گیرند.

اما “دور بودن” یک ویژگی است و نه یک اشکال برای قاضی ربکا بابکا موز فنا فو فکا:

در مینه‌سوتا، وکلای دادگستری می‌توانند در ک،ی در مورد اجتناب از «تجاوزات ،د» شرکت کنند.

آه راست‌گرایان می‌گویند که زندگی ،ل‌کننده است اگر به مردم محروم از نظر تاریخی توهین نکنند. این کمدی نیست، قلدری است.

در نظر بگیرید که آیا طرفداران DEIA CLE اجباری با دوره هایی که دیدگاه محافظه کارانه ارائه می دهند، موافق هستند یا خیر.

اوم، موقتاً می‌توانم بگویم که خوب است؟ مانند «چگونه از تجاوزات ،د ضد مذهبی ضمنی اجتناب کنیم» مطمئناً یک دوره آموزشی DEIA قابل دوام خواهد بود. مطمئناً، اینها انواع دوره های DEIA هستند که او درباره آنها صحبت می کند.

در می 2018، انجمن وکلای اسطوخودوس مینه‌سوتا (MLBA) – یک انجمن حرفه‌ای داوطلبانه از ،بین‌ها، همجنس‌گرایان، دوجنس‌گرایان، ترا،تی‌ها، جنس‌های عجیب و غریب و متحدان – به ارائه معتبر “حذف سوگیری” CLE با ،وان “درک و پاسخ به لحظه ترنسجندر/St. پل”

صدای راوی: اینها آن نوع دوره های آموزشی DEIA نبود که او در مورد آن صحبت می کرد.

دوره ای در مورد «پاسخ دادن» به تنوع با تشریح استدلال ها در برابر گنجاندن با DEIA مطابقت ندارد. و مقامات اعتباربخشی مینه سوتا با ناامیدی قاضی کارن بردلی موافقت ،د.

بدون شک، آن برنامه موضوع DEIA را مورد توجه قرار داد، اما نه از نظر سیاسی درست. برخلاف ادعای MLBA، این برنامه حاوی “لفاظی تبعیض آمیز و ترنس هراسانه” نبود. بلکه هدف واضح برنامه آموزش ناهنجاری ، به بینندگان بود تا بتوانند بهتر به افرادی که از آن رنج می‌برند خدمت کنند.

اوه نگاه کن! او مخالف ترنس ها نیست، او فقط می خواهد همه آن را به ،وان یک اختلال رو، طبقه بندی کنند. صادقانه بگویم، من می‌توانم یک دوره CLE را که واجد شرایط دریافت اعتبار DEIA است تدریس کنم هر پاراگراف این نظر.

فردریک داگ،، مخالف الغای بزرگ، مشاهده کرد…

اوه، ما به اینجا می رویم.

… که”[t]قانون اساسی هیچ تفاوتی از نظر نژاد یا رنگ قائل نیست[.]فردریک داگ،، برکات آزادی و آموزش (3 سپتامبر 1894). بر اساس مفاهیم مدرن درستی سیاسی، سخنر، معروف او که از کوررنگی حمایت می‌کند، نژادپرستانه تلقی می‌شود…

دلار به دونات، او با “نظریه نژاد انتقادی” مشکلات جدی دارد (اگرچه در نظر ظاهر نمی شود! پرداخت کنید) اما این یک چیز است دقیقاً نظریه نژاد انتقادی چیست. علیرغم بهترین تلاش های ژنو کرنشاو، قانون اساسی این تمایز را قائل نیست، اما این یک بی،ه توصیفی است تا یک بی،ه هنجاری (پیوند وابسته). همه تاکتیک‌های ترساندن رسانه‌های جناح راست را کنار بگذاریم، تئوری نژادی انتقادی به این خلاصه می‌شود که «قانون اساسی از نظر نژادی بی‌طرف است… و ما نجات پیدا نکرده‌ایم، پس چرا اینطور است؟»

واضح است که حتی یک نفر از اعضای شورای حکام کانون وکلا (یک نهاد بزرگ) با این دادخواست مخالفت ن،د. علاوه بر این، تنها یک وکیل در مخالفت با این دادگاه به این دادگاه نامه نوشت. اگرچه برخی ممکن است کمبود نظرات انتقادی را به ،وان مدرکی بر حمایت گسترده از این طومار تعبیر کنند، “عدم وجود چنین صداهایی” نشان دهنده “نشانه ای از بیماری شدید در جامعه ما” است. Sweezy v. New Hamp،re, 354 US 234, 251 (1957) (،رت) را ببینید.

سوئیزی در مورد تعقیب کیفری شخصی تحت ترس قرمز بود. این که مردم از هواداران کمونیست علیه ،ت دفاع ن،د، کمی متفاوت از «هیچ ، فکر نمی‌کند که یک دوره داوطلبانه CLE برای تشخیص سوگیری ضمنی مشکل‌ساز باشد».

گاهی اوقات همه قبول دارند که آسمان آبی است زیرا آسمان در واقع آبی است.

به طور جدی، این بهترین استنادی بود که او می توانست برای این موضوع پیدا کند؟ به هر حال، به همین دلیل است که با افراد ناآماده وارد “مناظره” نمی شوید. یا همانطور که قبلاً می گفتیم، “با افراد غیرمسلح وارد نبرد عقل نشوید.”

می خواهید کل نظر را ببینید؟ البته که انجامش میدی!

نظر بردلی


هد شاتجو پاتریس سردبیر ارشد Above the Law و یکی از مجریان برنامه است فکر ، مانند یک وکیل. هر گونه راهنمایی، سؤال یا نظر را به راحتی ایمیل کنید. او را دنبال کنید توییتر اگر به حقوق، سیاست و اخبار ورزشی دانشگاهی علاقه دارید. جو همچنین به ،وان یک مدیر عامل در RPN Executive Search.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/wisconsin-supreme-court-diversity-credit-opinion/