دسته‌ها
اخبار

قاضی دی سی می گوید که کراول ممکن است برای استراحت اجاره کووید-19 شکایت کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. کراول ممکن است برای اجاره COVID-19 شکایت کند…

شرکت های حقوقی

قاضی دی سی می گوید که کراول ممکن است برای استراحت اجاره کووید-19 شکایت کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

shutterstock_Crowell and Moring

دونالد واکر تونیج، قاضی دادگاه عالی واشنگتن دی سی گفت: «این پرونده آس، نبود. “اگر بود، ما اینجا نبودیم.” تصویر از شاتر استاک.

یک قاضی در واشنگتن دی سی اعلام کرده است که Crowell & Moring ممکن است شکایت خود را برای بازپرداخت 30 میلیون دلار اجاره به دلیل دستورات ،تی که در استفاده از دارایی آن در طول همه گیری COVID-19 تداخل داشته است، پیگیری کند.

دونالد واکر تونیج، قاضی دادگاه عالی، در جلسه روز چهارشنبه گفت یک اختلاف واقعی وجود دارد که می تواند در مرحله بعدی دعوا حل و فصل شود. رویترز گزارش ها.

توناژ گفت: «این یک مورد آسان نبود. “اگر بود، ما اینجا نبودیم.”

دعوای حقوقی کراول در ماه مارس ادعا می‌کند که دستورات همه‌گیر ،تی به نوعی «واقعه فورس ماژور» است که به شرکت حقوقی حق کاهش اجاره را تحت اجاره‌اش می‌دهد. به گزارش رویترز، در طول جلسه استماع، اختلافاتی بر سر تفسیر شرایط اجاره، مانند «دسترسی» به ساختمان و خدمات «ضروری» ظاهر شد.

این شرکت به دنبال اجاره برای دفتر خود در واشنگتن دی سی در خیابان پنسیلو،ا است. می خواهد 98 درصد مبلغی را که برای کمی بیشتر از یک سال پرداخت کرده است، به اضافه سود بازپرداخت کند.

متهم در دعوی مالک ملک، تراست TREA 1001 Pennsylvania Avenue است.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/crowell-may-pursue-lawsuit-for-covid-rent-break-dc-judge-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds