دسته‌ها
اخبار

قاضی می‌گوید مالکان شرکت‌ها اطلاعات کمی در مورد اختراعاتی که به صورت رایگان دریافت می‌کردند و دعوی قضایی پس از آن داشتند.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. صاحبان شرکت ها اطلاعات کمی در مورد اختراعات داشتند…

قانون ثبت اختراع

قاضی می‌گوید مالکان شرکت‌ها اطلاعات کمی در مورد اختراعاتی که به صورت رایگان دریافت می‌،د و دعوی قضایی پس از آن داشتند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک قاضی فدرال در دلاور توضیح می دهد که چرا به شرکت هلدینگ پتنت Nimitz Technologies دستور داده است تا سوابقی را تهیه کند که نشان دهد چگونه در چهار پرونده قبل از او صاحب یک حق ثبت اختراع شده است.

را توضیحات 75 صفحه به اضافه در 30 نوامبر توسط رئیس قاضی منطقه ای ایالات متحده، Colm F. Connolly از ناحیه دلاور توضیح می دهد که چگونه بین شرکت های پوسته، مانند Nimitz Technologies و ،ب درآمد از حق ثبت اختراع، IP Edge ارتباط پیدا کرده است.

دستور Connolly به دنبال جلسه‌ای بود که در آن مالک Nimitz Technologies گفت که او حق اختراع را رایگان دریافت کرده است و می‌داند که اگر دعوا به نتیجه نرسد ممکن است با مسئولیت‌هایی روبرو شود. اما او چیز زیادی در مورد شکایت های مطرح شده از طرف شرکت خود و تسویه حساب هایی که تا پس از به دست آمدن آنها دنبال شد، نمی دانست. مالک یک شرکت دوم نیز افشاگری مشابهی انجام داد.

«اغلب نمی توان دستورات قضایی 80 صفحه ای را منصفانه به ،وان واژگون کننده توصیف کرد.» رویترز گزارش می دهد. اما اگر شروع به خواندن توضیح گام به گام کانولی در مورد اینکه چگونه او مشکوک شد که ده ها شکایت ثبت اختراع در منطقه او توسط نهادهای پوسته در یک کلاهبرداری احتمالی در دادگاه ثبت شده است، نمی تو،د متوقف شوید. ”

حوزه قضایی اصلی به این داستان توسط رویترز و پوشش اشاره کرد توسط Law.com. قانون 360 داستان هم دارد

Nimitz Technologies در یک دستور صادر شده خود را در تیررس کانولی دید. 10 نوامبر. کانولی به Nimitz Technologies دستور داد تا اطلاعات مربوط به شکل‌گیری، پتنت‌هایی را که در اختیار دارد و تعاملاتش با آژانس مشاوره Mavexar و IP Edge افشا کند. دستور کانولی با استناد به دستور او بود دستور ثابت قبلی احزاب را م،م به افشای بودجه شخص ثالث پرونده های خود می کند.

Nimitz Technologies است به دنبال حکم مانداموس به گفته بنیاد Electronic Frontier، یک گروه غیرانتفاعی حقوق دیجیتال، این امر کانولی را مع، خواهد کرد. Nimitz Technologies گفت دستور او یک “سوء استفاده بی سابقه از اختیار است که به موجب آن دادگاه منطقه از یکی از طرفین می خواهد اطلاعات بسیار محرمانه مربوط به دعوی قضایی خود را افشا کند.”

Nimitz Technologies همچنین ادعا می کند که دستور ثابت Connolly سوء استفاده از اختیار بوده است. در هر صورت، Nimitz Technologies گفت، چیزی برای افشای ندارد زیرا از چنین بودجه شخص ثالثی استفاده نکرده است.

Nimitz Technologies گفت که Connolly درگیر “بازرسی گسترده” از Nimitz Technologies و دیگر صاحبان حق ثبت اختراع شاکی برای کشف “طرفین واقعی ذینفع” در دعوی است. Nimitz Technologies در درخواست کتبی خود در برابر دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه فدرال استدلال می کند که دادگاه ها تحت قانون ثبت اختراع یا قو،ن فدرال آیین دادرسی مدنی مجاز به بررسی چنین حقایقی نیستند.

مارک هال، مالک Nimitz Technologies، طی جلسه استماع پیش از Connolly در 4 نوامبر گفت که پس از تماس Mavexar که نماینده آن دارای آدرس ایمیل IP Edge بود، این حق اختراع را به صورت رایگان دریافت کرده است.

او گفت که بر اساس توافقی که آنها به دست آوردند، هال 10 درصد از حقوق ثبت اختراع را دریافت خواهد کرد. اما او همچنین مسئول مسئولیت های مرتبط با دعوا خواهد بود. او گفت که تمام تصمیمات دعوی قضایی توسط Mavexar و وکلا اتخاذ خواهد شد.

هال در جلسه دادرسی گفت که او از شکایت های ثبت شده و توافقات انجام شده در دعوای قضایی قبلی مربوط به پتنت هایی که توسط Nimitz Technologies برگزار شده بود، آگاه نبود. او گفت، اما Nimitz Technologies تاکنون 4000 دلار درآمد داشته است.

یکی دیگر از صاحبان اختراع، مالک کامیون مواد غذایی، نیز گفت که پتنت های خود را به صورت رایگان از همین واسطه دریافت کرده است و 5 درصد سهم بازیابی دریافت خواهد کرد. مالک کامیون مواد غذایی، Hau Bui، گفت که شرکت او، Mellaconic، ظاهراً توسط Mavexar برای او تشکیل شده است.

بوئی گفت که از دعوای قضایی اطلاع دارد زیرا از او خواسته شده تا قراردادهای وکالت را امضا کند. او گفت و شرکت او حدود 11000 دلار از این دعوا به دست آورده است.

کانولی گفت که به نظر می رسد نه هال و نه بوئی با وکلا قبل از طرح شکایت، توافقات و یا رد شدن داوطلبانه دعاوی با وکلا ارتباط برقرار نکرده اند.

کانولی گفت که از جمله نگر، های او این بود که آیا وکلا قو،ن اخلاقی را رعایت می کنند یا خیر. آیا وکلا و Nimitz Technologies از دستورات دادگاه تبعیت ،د یا خیر. و اینکه آیا طرف‌های واقعی مورد علاقه، مانند Mavexar و IP Edge، از شرکت‌هایی که به دلیل نقض حق ثبت اختراع شکایت می‌شوند، پنهان مانده‌اند.

به گفته کانولی، سوال دیگر این است که آیا اشخاص حقیقی ذینفع با انتقال متقلبانه حق ثبت اختراع به شرکت‌های پوسته و ثبت اختراعات ساختگی که می‌تواند طرف‌های واقعی را در مقابل مسئولیت‌های احتمالی محافظت کند، در دادگاه مرتکب کلاهبرداری شده‌اند.

به گفته Law.com، چندین بریف آمی، از دستور کانولی حمایت می کنند.

خلاصه‌های Amicus curiae در حال سرازیر شدن است، زیرا شرکت‌های فناوری، گروه‌های صنعتی، اتاق بازرگ، ایالات متحده و سایر سازمان‌های غیرانتفاعی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه فدرال می‌خواهند که در این زمینه دخالت نکند. [Connolly’s] تلاش برای افشای نقاب از شرکت‌های ،ب درآمد پتنت و سرمایه‌گذاران آنها،” Law.com گزارش می‌دهد.

کانولی است منصوب از به گزارش WDEL.com، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا. او هست یک شریک سابق در مورگان، لوئیس و بوکیوس و وکیل سابق ایالات متحده در ناحیه دلاور.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/corporate-owners-knew-little-about-patents-they-got-free-of-charge-and-the-litigation-that-followed-judge-finds/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds