دسته‌ها
اخبار

قاضی وکلای BigLaw را به دلیل طرح مطالبات پس از اینکه وکیل مخالف به دنبال تاخیر برای نوزاد تازه متولد شده بودند، تنبیه کرد.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قاضی وکلای BigLaw را به دلیل ایجاد…

شرکت های حقوقی

قاضی وکلای BigLaw را به دلیل طرح مطالبات پس از اینکه وکیل مخالف به دنبال تاخیر برای نوزاد تازه متولد شده بودند، تنبیه کرد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

، و تقویم

تصویر از Shutterstock.

به روز شده: یک قاضی فدرال در شهر نیویورک وکلای Proskauer Rose را به دلیل درخواست پنج امتیاز از وکیل مخالف در یک پرونده تعصب شغلی قبل از اجابت درخواست او برای مهلت عقب انداخته شده به دلیل تولد فرزندش، محکوم کرد.

قاضی ناحیه ایالات متحده، Paul A. Engelmayer از ناحیه ج،ی نیویورک، زم، که درخواست تاخیر توسط Shane Seppinni، وکیل شاکی را پذیرفت، بر کلمه “بدون قید و شرط” تاکید کرد.

بالاتر از قانون داستان را دارد.

سپینی به دلیل اینکه همسرش به طور غیرمنتظره ای شروع به زایمان کرده بود و نوزاد خود را در 25 آوریل به دنیا آورده بود، به دنبال تاخیر سه هفته ای برای مهلت تشکیل پرونده در 28 آوریل بود. که ایمیل سپینی به دادگاه نشان می دهد که ممکن است ضروری باشد.

وکلای متهمان پنج خواسته داشتند که تنها دو مورد از آنها مربوط به دعوای حقوقی ، مایر بود. خواسته های دیگر مربوط به سه دعوی قضایی است که اکنون در حال داوری است، که توسط سپینی به نمایندگی از سایر مشتریان علیه متهم، که توسط Proskauer Rose به نمایندگی از آنها ارائه شده است.

مهلت 28 آوریل برای طرح مخالفت با درخواست جزئی رد ابطال متهمان بود. وکلای Proskauer Rose می خواستند جلسه توجیهی 12(b)(6) در این پرونده قبل از اجرایی شدن توقف کامل شود و از شاکی می خواستند تا اطلاعات اولیه خود را تا 28 آوریل ارائه کند.

، مایر در دستوری که توسط Above the Law ارسال شده است، نوشت: دادگاه تولد فرزندشان را به آقای سپینی و خانواده اش تبریک می گوید و برای همسر آقای سپینی آرزوی بهبودی سریع و کامل دارد. دادگاه به وکیل م،ع انتظارات قضات این ناحیه را یادآوری می کند که وکیل خود را با نجابت رفتار کنند. تلاش وکیل برای سوء استفاده از لحظه ای از ضرورت آشکار شخصی برای گرفتن امتیاز از آقای سپینی، در سایر دعاوی نه کمتر، غیرحرفه ای بود. دادگاه انتظار بهتری دارد.»

سپینی نماینده تیو جانسون است که ادعا می‌کند آزار ،، تبعیض و انتقام‌جویی توسط شرکت Everyrealm، مشاور عمومی سابق و دو عضو هیئت‌مدیره انجام شده است. سومین شکایت اصلاح شده Everyrealm را به ،وان یک شرکت رسانه ای همهجانبه توصیف می کند که در دنیای مجازی سرمایه گذاری و توسعه می دهد.

یکی از اتهامات مطرح شده در این دعوی این است که ویلیام کر، مشاور عمومی سابق Everyrealm، از پاریس هیلتون، سرمایه‌گذار و وارث هتل Everyrealm به ،وان “یک شب در پاریس” یاد کرده است، که “نام فیلم ،وگرافی انتقامی است که در آن به صورت آنلاین درمورد خانم هیلتون به بیرون درز کرد. ”

پیشنهاد Proskauer Rose برای رد، سومین شکایت اصلاح‌شده را «تخیلی کلی متشکل از دروغ‌های آشکار یا ادعاهایی دانست که از زمان تکرار اولیه به‌طور غیرقابل شناسایی پیچ خورده‌اند».

اسناد PACER دو وکیل Proskauer Rose را در این دعوا شناسایی می کند. آنها شریک Lloyd B. Chinn و همکاران Hayden F. B،hinski هستند که در 6 آوریل به او اجازه داد تا وکالت متهمان pro hac را داشته باشد.

چین پس از صحبت با ژورنال ABA و دریافت خلاصه ای از گفتگو، بی،ه ای صادر کرد که برای بررسی صحت به چین ارسال شد. این بی،ه شامل بخشی از خلاصه مجله است.

در بی،ه آمده است که سپینی نتوانسته ، مایر را از زمینه درخواست تمدید و پاسخ Everyrealm آگاه کند.

در بی،ه آمده است: «سپینی به قاضی ، مایر نگفت که چند هفته قبل، وکلای پروسکوئر با درخواست او مبنی بر توقف دو ماهه کل پرونده به دلیل تولد قریب الوقوع فرزندش موافقت کرده بودند. توافقنامه اقامت فقط مشروط به این بود که سپینی در پاسخ به درخواست ا،اج معلق قبل از شروع اقامت درخواستی (که سپینی هیچ اعتراضی نسبت به آن نداشت) خلاصه خود را تکمیل کند.

سپینی همچنین هنگام درخواست ماندن در پرونده جانسون اعلام کرده بود که در موضوعات مربوط به داوری نیز همین کار را خواهد کرد، بنابراین خود سپینی پرونده‌های مختلف را از نظر زمان‌بندی به هم مرتبط کرده بود.

در این بی،ه ادعا شده بود که ادعاهای جانسون در این پرونده «ماه‌ها در مطبوعات هیجان‌انگیز شده بود» و مشتریان Proskauer Rose «مایل بودند بدون تأخیر بیشتر آنها را ا،اج کنند. آنها نه در آن زمان و نه اکنون نیز قصد بی ادبی نسبت به وکیل او را ندارند.»

در 9 می در ساعت 9:33 صبح به روز شد تا نشان دهد که ادعای پاریس هیلتون مربوط به وکیل عمومی سابق Everyrealm Inc.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/judge-chastises-biglaw-lawyers-for-making-demands-after-lawyer-seeks-delay-for-newborn/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds