دسته‌ها
اخبار

قاضی که با زوج های همجنس ازدواج نمی کند به حکم دادگاه عالی برای طراح وب مسیحی استناد می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قاضی که با زوج های همجنس ازدواج نمی کند، نقل می کند…

حقوق دینی

قاضی که با زوج های همجنس ازدواج نمی کند به حکم دادگاه عالی برای طراح وب مسیحی استناد می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

حلقه های LGBTQ

دایان هنسلی، قاضی صلح واکو، تگزاس، گفته است که او با برگزاری مراسم عروسی همجنس گرا مخالفت دارد و چنین زوج هایی را به یک مقام دیگر ارجاع می دهد. او استدلال می کند که اخطاری که دریافت کرده است، قانون احیای آزادی مذهبی تگزاس را نقض می کند. تصویر از Shutterstock.

یک قاضی صلح تگزاس که از ازدواج با زوج های همجنس امتناع می کند، به تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در 30 ژوئن استناد می کند که از یک طراح وب محافظت می کند که برای عروسی های همجنس وب سایت ایجاد نمی کند.

دایان هنسلی، قاضی صلح، واکو، تگزاس، نقل کرد 303 Creative v. النیس در یک درخواست تجدید نظر در دادگاه عالی تگزاس، تگزاس تریبون گزارش از طریق بالاتر از قانون. قانون و جرم و جنایت پوشش نیز دارد

هنسلی بایگ، کرد دادخواهی در دسامبر 2019 ادعا می کند که او به اشتباه مجازات شده است زم، که کمیسیون رفتار قضایی ایالت تگزاس به دلیل امتناع او از انجام مراسم ازدواج همجنس گرایان هشدار عمومی صادر کرد. او برای رد شکایت خود درخواست تجدید نظر می کند.

هنسلی با برگزاری عروسی های همجنس گرا مخالفت مذهبی دارد و چنین زوج هایی را به مقام دیگری ارجاع می دهد. او استدلال می‌کند که اخطاری که دریافت کرده قانون احیای آزادی مذهبی تگزاس را نقض می‌کند.

دیوان عالی کشور رای داد 303 خلاق که قانون اسکان عمومی ک،ادو نمی تواند طراح وب مسیحی را مجبور کند به گونه ای صحبت کند که با دیدگاه های مذهبی او در مورد ازدواج در تضاد باشد.

که در یک نامه به دادگاه عالی تگزاس، وکیلی که وکالت هنسلی را بر عهده دارد، این را تایید می کند 303 خلاق به جای قانون آزادی مذهبی، بر اساس حقوق متمم اول طراح وب بود. اما در این نامه آمده است که پرونده دیوان عالی آموزنده است زیرا “ایده “علاقه قانع کننده” در اجبار فروشندگان عروسی برای شرکت در مراسم ازدواج همجنس و مخالف در شرایط مساوی را رد می کند.

در این نامه آمده است که در مورد هنسلی، کمیسیون رفتار قضایی ادعا کرده است که منافع قانع کننده ای دارد که او را م،م به برگزاری مراسم ازدواج همجنس گرایان و مخالفان در شرایط مساوی کند.

هنسلی توسط گروه آزادی مذهبی نمایندگی می شود اولین موسسه لیبرتی.

دیل کارپنتر، استاد دانشکده حقوق ددمن دانشگاه متدیست ج،ی به تگزاس تریبون گفت که او فکر نمی کند که 303 خلاق به دلیل اختلاف شاکیان به پرونده هنسلی کمک می کند. هنسلی یک مقام ،تی است که در سمت رسمی خود عمل می کند، در حالی که 303 خلاق کارپنتر گفت که شامل یک تجارت خصوصی است.

کارپنتر انتظار دارد که مورد هنسلی آ،ین موردی نباشد که می توان به آن اشاره کرد 303 خلاق.

وی گفت: «این باید از طریق سیستم قضایی، از جمله دادگاه های بدوی و دادگاه های استیناف، طی یک دوره احتمالاً چند ساله در این مرحله انجام شود، زیرا 303 خلاق کارپنتر گفت که ما را به دیدن بسیاری از موارد دیگر سوق خواهد داد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/judge-w،-wont-marry-same-،-couples-cites-supreme-court-ruling-for-christian-web-designer/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds