دسته‌ها
اخبار

قاضی 96 ساله برای حفظ شغل باید واسطه شود. وزارت دادگستری موضع خود در قبال سپر ترامپ را معکوس کرد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. خلاصه هفتگی: قاضی 96 ساله باید میانجیگری کند…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: قاضی 96 ساله برای حفظ شغل باید واسطه شود. و، دادگستری موضع خود در قبال سپر ترامپ را مع، کرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

پائولین نیومن

قاضی پائولین نیومن از دادگاه استیناف ناحیه فدرال ایالات متحده در برابر درخواست های او مبنی بر کناره گیری از سمت خود مقاومت کرده است. (ع، از بیل او،ی/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

میانجیگری در درخواست قاضی برای حفظ شغل دستور داده شد

یک قاضی فدرال در دستوری در 11 ژوئیه گفت که یک قاضی 96 ساله در دادگاه استیناف ناحیه فدرال ایالات متحده، پائولین نیومن، باید در دادخواست خود برای ماندن در دادگاه میانجیگری کند. کمیته ویژه دادگاهی که در مورد نیومن تحقیق می کند، بر روی امتناع قاضی از شرکت در بررسی صلاحیت او تمرکز دارد. (قانون 360)

و، دادگستری روی سپر ترامپ تغییر مسیر داد

و، دادگستری ایالات متحده اکنون می گوید که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در برابر ادعاهای شکایت افترا که علیه وی به دلیل انکار ادعاهای تجاوز ، توسط ای. جین کارول ارائه شده است، مصون نیست. این و، قبلاً گفته بود که باید به ،وان یک متهم در دعوی تحت قانون Westfall جایگزین شود، قانونی که از کارکنان فدرال در دعاوی مربوط به اقداماتی که در مقام رسمی آنها انجام می شود محافظت می کند. ترامپ این اظهارات را در زمان ریاست جمهوری خود بیان کرده بود.

این و،خانه اکنون می گوید شواهدی وجود دارد که اظهارات ترامپ با انگیزه یک “شکایت شخصی” بوده و در محدوده شغلی وی بیان نشده است. کارول شکایت اصلاح شده ای را در این دادخواست که به ،وان کارول 1 شناخته می شود، ارائه کرده است تا اظهارات ترامپ در ماه مه 2023 را اضافه کند که او را “شغلی عجیب” و ادعاهای او را “داست، ساختگی” خوانده است. ترامپ اظهارات جدید را پس از آن بیان کرد که هیئت منصفه در یک پرونده جداگانه به نام کارول دوم تشخیص داد که ترامپ به کارول تجاوز ، کرده است. ( نیویورک تایمز، رویترز)

کت و شلوار ممنوعیت قاچاق سقط جنین در آیداهو را به چالش می کشد

یک دادخواست 11 جولای ادعا می کند که قانون قاچاق سقط جنین در آیداهو متمم اول و حق سفر بین ایالت ها را نقض می کند. این قانون برای هر فرد بزرگسالی جرم است که به یک ،دسال کمک کند تا برای سقط جنین یا قرص های سقط جنین به قصد پنهان ، سقط جنین از والدین کودک ،دسال کمک کند. این شکایت توسط Legal Voice، Stoel Rives و Lawyering Project به نمایندگی از یک گروه حمایت کننده از سقط جنین، یک اتحاد بومی و یک وکیل که با قرب،ان خشونت خانگی و ، کار می کند، تنظیم شده است. دعوی است ماتسوموتو در مقابل لابرادور. (صدای حقوقی بی،ه مطبوعاتی، CNN، طرح دعوی در دادگاه)

برنامه کمک هزینه سالانه ABE به دنبال دریافت کنندگان بعدی است

مؤسسه وکلای آمریکایی اکنون درخواست‌هایی را برای برنامه کمک هزینه فرصت می‌پذیرد. ABE، یک موسسه خیریه عمومی مستقل و غیرانتفاعی، این کمک های مالی سالانه را به پروژه هایی اعطا می کند که جدید و نوآورانه هستند و مستقیماً بر نیازهای مربوط به قو،ن فردی و اجتماعی تأثیر می گذارند. در این سال، 12 دریافت کننده کمک هزینه نزدیک به 300000 دلار دریافت ،د. برای درخواست برای چرخه 2023-2024، نامزدها باید یک نامه درخواستی را تا 1 سپتامبر ارسال کنند. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه کمک هزینه فرصت و نحوه درخواست، به وب سایت ABE مراجعه کنید. (موقوفه بارهای آمریکا سایت اینترنتی)

شرکت اسپین آف لوئیس بریزبویز بیش از 30 وکیل را از دست داد

یک شرکت حقوقی جدید متشکل از نزدیک به 140 وکیل از لوئیس بریزبویس بیسگارد و اسمیت، خود در حال فرار است. رهبران شرکت حقوقی جدید، جان باربر و جف رانن، پس از اینکه ایمیل‌های داخلی لوئیس بریزبویز در ماه گذشته منتشر شد، نشان داد که آنها از توهین‌های نژادی و LGBTQ و دیگر الفاظ توهین‌آمیز استفاده کرده‌اند، استعفا دادند. اکنون شرکت جدید به نام داگرتی ،دان بیش از 30 وکیل خود را از دست داده است. یکی از وکلای در حال ،وج، شریک نامش جوزف ،دان است. داگرتی ،دان می‌گوید در بحث‌هایی با چندین شرکت حقوقی درباره «وکلای فوق‌العاده توانا» خود شرکت می‌کند. (قانون بلومبرگ، رویترز، Law.com)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-judge-must-mediate-suit-over-attempted-ouster-doj-reverses-stance-on-t،p-،eld/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds