قانونگذاران قانون کشتی های دو حزبی را برای تقویت حمل و نقل تجاری معرفی می کنند
انتشار: دی 01، 1403
بروزرسانی: 01 تیر 1404

قانونگذاران قانون کشتی های دو حزبی را برای تقویت حمل و نقل تجاری معرفی می کنند


عملیات در بندر لانگ بیچ

یک کشتی کانتینری در روز دوشنبه 17 ژوئن 2024 از زیر پل دروازه بین المللی در بندر لانگ بیچ در لانگ بیچ، کالیفرنیا، ایالات متحده عبور می کند. (Tim Rue/Bloomberg از طریق Getty Images)

واشنگتن - یک گروه دوحزبی از قانونگذاران امروز قو،نی را با هدف تقویت کشتی سازی و صنایع دریایی تجاری آمریکا به دنبال آنچه که آنها به ،وان "دهه ها بی توجهی" توصیف ،د، ارائه ،د.

لایحه مورد بحث، تحت ،وان قانون کشتی سازی و زیرساخت بندر برای رفاه و امنیت برای آمریکا، توسط سناتورهای مارک کلی، D-Ariz.، و تاد یانگ، R-Ind.، و همچنین نمایندگان John Garamendi حمایت می شود. دی-کالیفرنیا، و ترنت کلی، آر-خانم. مایک والتز، نماینده ایالت فلوریدا، که توسط ،ت جدید ترامپ به ،وان مشاور امنیت ملی انتخاب شده است، قبلا نیز از این لایحه حمایت کرده بود.

این پیشنهاد تاریخی دو حزبی با ایجاد نظارت ملی و تأمین مالی مداوم برای سیاست دریایی ایالات متحده، ایجاد انگیزه برای کشتی سازی داخلی، امکان رقابت بهتر کشتی های تحت پرچم ایالات متحده در تجارت بین المللی، بازسازی پایگاه صنعتی کارخانه کشتی سازی ایالات متحده و گسترش فعالیت های دریایی، رهبری آمریکا را در سراسر اقیانوس ها بازگرداند. نیروی کار دریانوردی و کشتی سازی،» بر اساس بی،ه کتبی قانونگذاران.

این لایحه یک مشاور امنیت دریایی در کاخ سفید ایجاد می کند که وظیفه آن هماهنگی تصمیمات بین سازم، برای نحوه اجرای استراتژی ملی دریایی است. همچنین یک "برنامه ناوگان تجاری استراتژیک" ایجاد می کند که بر گسترش ناوگان بین المللی با پرچم ایالات متحده به 250 کشتی در مدت 10 سال متمرکز است. این چهار قانونگذار گفتند که ناوگان در حال حاضر حدود 80 کشتی در مقایسه با 5500 کشتی چین دارد. این لایحه همچنین مست،م این است که محموله های با بودجه ،ت در کشتی های با پرچم ایالات متحده جابه جا شوند و همچنین بخشی از کالاهای وارداتی از چین را م،م می کند تا همین کار را انجام دهند.

سناتور کلی گفت: «ما همیشه یک کشور دریایی بوده ایم، اما حقیقت این است که ما در برابر چین، که اکنون بر کشتیر، بین المللی تسلط دارد و می تواند کشتی های تجاری و نظامی را بسیار سریع تر از ما بسازد، جایگاه خود را از دست داده ایم. "قانون کشتی ها برای آمریکا پاسخی به این چالش است."

کارلوس دل تورو، وزیر مستعفی نیروی دریایی، کشتیر، تجاری و کشتی سازی را به یکی از حوزه های مورد توجه خود در سال جاری تبدیل کرده است.

«من بسیار خوشحالم که قانون دو حزبی کشتی ها برای آمریکا از زم، که در سپتامبر اعلام شد در کنگره پیشرفت می کند و مشتاقانه منتظر روزی هستم که به قانون تبدیل شود. از دیدگاه من، قانون کشتی ها برای آمریکا و کشتی های دریایی نیروی دریایی کاملاً یکدیگر را تکمیل می کنند. دل تورو در بی،ه ای که پس از ثبت این لایحه منتشر شد، گفت: هر دو از شتاب فزاینده گفتگوی ملی در مورد نیروی دریایی آمریکا صحبت می کنند.

این ابتکارات در مورد همکاری با یکدیگر در و، نیروی دریایی، بین سازم،، کنگره، صنعت و دانشگاه برای یافتن راه های نوآورانه برای احیای مجدد، تقویت و گسترش قدرت دریایی ما است. «قانون کشتی ها برای آمریکا» گامی حیاتی در امور دریایی ما است، و من فکر می کنم این قانون حیاتی و دو حزبی، آینده دریایی کشور ما را تغییر خواهد داد.»

طی رویدادی که هفته گذشته به میزب، انجمن مهندسین نیروی دریایی آمریکا برگزار شد، او از ،ت جدید خواست به تلاش های خود ادامه دهد، با این نظریه که بی توجهی به بخش کشتی سازی تجاری در دهه های اخیر، فرصتی برای کاخ سفید برای تقویت اقتصاد با روش های جدید است. مشاغل

اگر می خواهیم اقتصاد خود را گسترش دهیم، باید زنجیره تامین را گسترش دهیم. شما باید تعداد شرکت هایی را که در رشد اقتصاد مشارکت می کنند، افزایش دهید.» و مکان های زیادی وجود ندارد که بتو،د این کار را در ایالات متحده انجام دهید، [but] زیرا ما از حدود دهه 1980 صنعت کشتی سازی تجاری را رها کرده ایم، که فرصت جدیدی برای رشد به شکل قابل توجهی ایجاد می کند.

با توجه به زمان محدودی که کنگره فعلی برای جلسه باقی مانده است، تقریباً به طور قطع باید این لایحه در سال آینده مجدداً ثبت شود تا بتواند توسط کمیته های مربوطه یا اتاق های بزرگتر مورد بررسی قرار گیرد. قو،ن مربوط به امنیت ملی اغلب به طور مستقل رأی نمی آورد، بلکه در لایحه سیاست دفاعی سالانه گنجانده شده است.

به روز رس، 12/20/2024 در 9:04 صبح به وقت شرقی wنظرات کارلوس دل تورو، وزیر نیروی دریایی.



منبع: https://breakingdefense.com/2024/12/lawmakers-introduce-bipartisan-،ps-act-to-boost-commercial-،pping/