دسته‌ها
اخبار

قبل از اینکه فشار بیاید به مشتریان خود کمک کنید


توسط کارل اسلایکو

به ندرت مشتری وجود دارد که برای ارائه خدماتی که از اختلافات جلوگیری می کند، به اصحاب دعوی، متخصصان حل اختلاف جایگزین یا حتی وکیل شرکتی مراجعه کند. ا،ر وکلای دادگستری با تمرکز بر مذاکره قابل صدور صورتحساب، میانجیگری، داوری یا نمایندگی دعوی، به موکلان خود با وکالت در اختلافاتی که در حال حاضر یا به زودی در جریان است، به آنها خدمت می کنند. وقتی ،ت به آموزش کارمندان و مدیران، آموزش مهارت‌ها و پیشگیری از اختلافات سیستمی می‌رسد، رهبران ،ب‌وکار نه به طرفداران وکیل خود، بلکه به مجموعه‌ای از مشاوران روابط انس،، مربیان و کارشناسان علوم رفتاری نگاه می‌کنند.

و برخی از وکلای دادگستری فکر می کنند که باید به همین ترتیب حفظ شود. این استدلال می‌گوید: «اگر ما واقعاً و واقعاً از اختلافات جلوگیری کنیم، ممکن است درآمد را از دست بدهیم و فرصت‌های نمایندگی مشتریان (یا حتی نقش بی‌طرف) در فرآیندهای رسمی مانند میانجیگری، داوری و دعوی را کاهش دهیم.»

به ،وان جایگزینی برای این حکمت مرسوم، این مقاله استدلال می‌کند که وکلای دادگستری می‌توانند با ارائه خدمات قابل پرداخت در مورد مداخله (حمایت از پرونده‌ها) و پیشگیری (مشاوره، آموزش و دوره‌های مهارتی) از سابقه در (بعضی) و (بیشتر) اقدامات پزشکی و (بیشتر) دندانپزشکی استفاده کنند. و طراحی سیستم های اختلاف).

بر اساس این فرض که وکلای دادگستری دارای دانش منحصر به فردی هستند که در کار وکالت خود پایه گذاری شده است، این مقاله نمونه هایی از خدمات پیشگیری را شرح می دهد و نشان می دهد که چگونه وکلای دادگستری می توانند از دانش و تخصص خود برای دستیابی به درآمد جدید با کمک به موکلان قبل از اینکه در مشکل قرار بگیرند، استفاده کنند.

آرم ،ب و کار خود را در نظر بگیرید

داستان شخصی

من به ،وان یک روانشناس بالینی-جامعه می نویسم که بیش از 30 سال در مورد موضوعات طراحی سیستم های میانجیگری و منازعه تمرین کرده و نوشته است. با همکاری مشاور داخلی، پروژه های آزمایشی اولیه شرکت من منجر به ثبت اختراع شد (پتنت ایالات متحده شماره 6856984 B2) در یک روش تجاری برای وارد ، سخت‌افزار به رویه‌های سازم، «مسیر ترجیحی» برای صرفه‌جویی در هزینه و افزایش رضایت در حل و فصل اختلافات شغلی و تجاری. این در نهایت منجر به مجموعه ای از مشتریان مرجع شد که دپارتمان های حقوقی آن ها سیستم های سفارشی «تصویر اولیه» را اجرا ،د: جنرال الکتریک، شرکت های کوکاکولا، شل انرژی آمریکای شمالی، هالیبرتون و دیگران، با مراقبت های بهداشتی پراکنده، پروژه های ،تی و مذهبی در امتداد مسیر.

مسیر بازاریابی برای مشتریان جدید ساده بود: شرکت‌ها به حفاظت از سیستم‌های وضوح اولیه نیاز دارند، همانطور که خودروها به حفاظت از کیسه هوا و کمربند ایمنی نیاز دارند.

تماس مکرر با وکیل داخلی و شرکت های حقوقی م،ع و شاکیان منجر به نتیجه ای شد که در ابتدا تمایلی به تایید آن نداشتم: ممکن است وکلای دادگستری نسبت به مشاوران سایر رشته ها، مانند من، موقعیت بهتری برای ارائه این خدمات داشته باشند.

استدلال به این صورت بود:

    1. پیوند وکلا و موکلان آنها در طول دعوا می تواند منجر به اعتماد شود (“او ما را از جهنم عبور داد”) که سایر متخصصان مانند مشاوران، مربیان و دیگران فقط می توانند در مورد آن رویا داشته باشند.

    2. وکلای دادگستری با داشتن دانش عمیق از آناتومی یک دعوی، کارشناسان موضوعی در مورد عواقب رفتار بد هستند، که باعث می شود آنها در مورد نحوه “جلوگیری” از اختلافات پرهزینه، شنوایی ویژه ای از مشتریان ،ب کنند.

    3. امتیاز وکیل-مشتری یک چتر محافظتی برای هر شرکتی که جرأت دارد به بخش تاریک خط مشی شرکت نگاه کند، فراهم می کند، و این حفاظت برای مشاوران شرکتی غیر وکیل در دسترس نیست.

    4. بسیاری از وکلا و حقوقدانان دارای علایق و مجموعه مهارت هایی هستند (مشاوره، آموزش مقدماتی، نوشتن) که می تواند برای ارائه خدمات پیشگیری از اختلاف اعمال شود.

    5. استفاده از این علایق و استعدادها برای ارائه خدمات پیشگیرانه می تواند به درآمد جدیدی دست یابد، وجهه عمل وکالت را بهبود بخشد و مشتریان جدید را جذب کند.

    6. همه اینها نشان می دهد که وکلا نسبت به سایرین در ارائه خدمات پیشگیری به مشتریان شرکتی برتری دارند.

خدمات پیشگیری چیست و چگونه درآمدزایی می کند؟

خدمات پیشگیری که گاهی به ،وان «قانون پیشگیرانه» شناخته می‌شود و اغلب به استراتژی‌های مدیریت ریسک سازم، مرتبط می‌شود، از دو مجموعه دانش رشد می‌کند: ماهیت اختلافات (در مورد اینکه وکلا متخصص موضوع هستند) و فرهنگ سازم، که از آن بیرون می‌آیند (درباره آن). وکلای دادگستری می توانند در صورت داشتن ال،ایی برای تشخیص ،ری های سازم، یاد بگیرند).

برگرفته از این ابعاد «ماهیت اختلافات» و «فرهنگ سازم،»، ادبیات سه مجموعه از خدمات قابل پرداخت را توصیف می‌کند که می‌توانند برای موضوعات شغلی، تجاری، مشارکتی و خارج از حزب اعمال شوند.

    • مشاوره. بسیاری از وکلا در حال حاضر این خدمات را تحت ،وان “مشاور حقوقی” ارائه می دهند. با در نظر گرفتن شناسایی و تجزیه و تحلیل موضوعات فردی و سازم، قبل از اینکه به سطح دعوا برسند، مجموعه مهارت های مشاوره شامل توانایی خوب گوش دادن، پرسیدن سؤالاتی است که هم حقایق و هم علایق در مورد چندین طرف را برمی انگیزد، راه حل های بالقوه را طوفان فکری می کند و راه حل هایی را مذاکره می کند. مشتری اجرا خواهد کرد. غیر وکلا این خدمات را به ،وان مربیگری اجرایی، تسهیلگری، مشاوره سازم، و بر،ب های دیگر ارائه می دهند.

    • آموزش و مهارت آموزی. آموزش شامل رویدادهای مبتنی بر ویدئو، مجازی یا حضوری است که با هدف تعریف و تبلیغ یک رویکرد سازم، جدید یا ترجیحی در مورد «چگونه می‌خواهیم اختلافات احتمالی را حل کنیم» شامل کارمندان، مشتریان و شرکا است. آموزش مهارت‌ها عمیق‌تر از آموزش (ارسال دانش جدید) برای ایجاد قابلیت رفتاری برای «عمل ،» به روش‌هایی است که تعارض‌ها را زود، در پایین‌ترین سطح ممکن در سازمان حل کند. آموزش مهارت‌های بهترین تمرین که از طریق فرمت‌های مجازی یا حضوری ارائه می‌شود، از یک مدل یادگیری تجربی پیروی می‌کند که شامل دانش و تمرین جدید با بازخورد و کاربرد در سناریوهای زندگی واقعی است. مربیان و مربیان برای زمان خود صورت‌حساب می‌گیرند، اگرچه پرسودترین قراردادها شامل ابتکاراتی در سطح سازم، می‌شود که به موجب آن مربی خارجی دیگران را (از طریق روش‌های آموزش مربی) برای ارائه دوره‌های آموزشی مجهز می‌کند که برحسب حجم، ی،ی تعداد کارمندان و مدیر، که در نهایت قیمت‌گذاری شده‌اند. دوره را طی خواهد کرد.

    • سیستم های منازعه علامت می زند. بهترین روش DSD ارائه شده به سازمان های مشتری شامل ارزیابی و مشاوره در مورد تغییرات سازم، مورد نیاز برای «صرفه جویی در افراد، زمان و هزینه» است. تلاش‌های DSD معمولاً شامل آموزش و آموزش مهارت‌ها در سطح سازم، و در برخی موارد، برون‌سپاری برخی از وظایف مانند بازرس سازم، است. DSD همچنین می‌تواند شامل طیف کاملی از مداخلات «بالادستی» باشد (به ،وان مثال، تسهیل داخلی/میانجیگری غیررسمی در مورد موضوعات اساسی قبل از اینکه به میانجیگری یا داوری ابدی تبدیل شوند).

آیا این برای شرکت شما من، است؟

پاسخ به سؤالات زیر نشان می دهد که آیا خدمات پیشگیری برای تمرین شما من، است یا خیر.

    1. آیا فعالیت های زیر به شما علاقه مند است: حل مسئله، مشاوره، تجزیه و تحلیل علل اصلی تعارض و اختلافات، گوش دادن، تأمل، مواجهه سازنده، نوشتن، طرح یک ایده؟ اگر پاسخ شما به یک یا چند مورد مثبت است، ادامه مطلب را بخو،د.

    2. چه ،ی در تیم فعلی شما استعداد کار پیشگیری دارد؟ در میان همکاران شما (خصوصاً وکلا و حقوقدانان)، علایق آنها در خارج از وکالت شما، از زندگی قبلی یا رویاهای “خودشکوفایی” چیست، و آیا ممکن است از اینها برای کمک به شما در ارائه خدمات پیشگیری استفاده شود؟

    3. برای ارائه خدمات اصلی پیشگیری با چه ،ی ممکن است شریک شوید؟ آیا ،ی را می شناسید که در حال حاضر این نوع کار را انجام دهد؟ آیا می تو،د آنها را برای کمک به شما درگیر کنید و نیاز به اختراع چرخ را از بین ببرید؟

    4. برای باز ، درب خدمات جدید، به کدام مشتریان نزدیک می شوید؟ هر ،ی که یا در یک پرونده بزرگ به طور قابل توجهی ش،ت خورده یا با هزینه های هنگفتی از یک پرونده جان سالم به در برده است، ممکن است کاندیدای توضیحی در مورد نحوه جلوگیری از وقوع حوادث آینده و در نتیجه تقویت شرکت باشد.

    5. کدام ساختار ،ب و کار به بهترین وجه به ابتکار جدید شما کمک می کند؟ آیا می تو،د این را به لیست خدمات خود در فعالیت فعلی خود اضافه کنید؟ یا ممکن است یک ،ب و کار جداگانه با نام جدیدی راه اندازی کنید؟

خط پایین

کار پیشگیری درآمد جدیدی را اضافه می کند که برای دستیابی به آن نیازی به “تن در اتاق، صورتحساب ساعتی” نیست. مهمتر از همه، با استفاده از دانش عمیق پرونده ها و نزدیکی به تصمیم گیرندگان، وکلای دادگستری می توانند خود را در کنار ارتقای سلامت و تندرستی سازمان قرار دهند و از این طریق شخصیت خود را به ،وان مشاوران واقعی و مؤثر در قانون تقویت کنند.


Karl A. Slaikeu، دکترا، روانشناس، میانجی، نویسنده و مدیر عامل راه حل های تعارض شیر آبی شناخته شده بین المللی است. او با همسر وکیل خود، دایان دبلیو اسلایکئو، در آستین، تگزاس زندگی می کند.


Mind Your Business مجموعه‌ای از ستون‌هایی است که توسط وکلا، متخصصان حقوقی و سایرین در صنعت حقوقی نوشته شده است. هدف از این ستون ها ارائه راهنمایی های عملی برای وکلا در مورد نحوه اجرای فعالیت های خود، ارائه اطلاعات در مورد آ،ین روندهای فناوری حقوقی و چگونگی کمک به وکلا برای کار موثرتر و استراتژی هایی برای ایجاد یک تجارت پر رونق است.


علاقه مند به مشارکت در یک ستون هستید؟ ارسال یک پرس و جو به [email protected]


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً دیدگاه های مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/preventive-law-helping-your-clients-before-push-comes-to-s،ve/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds