دسته‌ها
اخبار

قرارداد 10.3 میلیارد دلاری “مواد شیمیایی برای همیشه” اعلام شد. شکایت نقض اطلاعات علیه Cadwalader لغو شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. خلاصه هفتگی: 10.3 میلیارد دلار “مواد شیمیایی برای همیشه”…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: قرارداد 10.3 میلیارد دلاری “مواد شیمیایی برای همیشه” اعلام شد. شکایت نقض اطلاعات علیه Cadwalader لغو شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

لوگوی shutterstock_3m

3M موافقت کرده است که 10.3 میلیارد دلار برای تسویه ادعاهای شهرداری ها مبنی بر آلوده شدن آب آشامیدنی توسط “مواد شیمیایی برای همیشه” بپردازد. تصویر از شاتر استاک.

3M موافقت کرد که پرونده های “مواد شیمیایی برای همیشه” را با 10.3 میلیارد دلار حل و فصل کند

3M، یک شرکت چندملیتی و سازنده مواد شیمیایی، با پرداخت 10.3 میلیارد دلار برای رفع ادعاهای شهرداری ها مبنی بر آلوده شدن آب آشامیدنی توسط “مواد شیمیایی برای همیشه” موافقت کرده است. مواد شیمیایی، مواد پرفلوئوروآلکیل و پلی فلوروآلکیل، در محصولاتی که شامل فوم آتش نش، و محصولات ن،ب هستند استفاده می شود. پول برای آزمایش و پا،ازی مصرف خواهد شد. سه شرکت دیگر قبلاً به توافقی 1.19 میلیارد دلاری برای تسویه ادعاهای مربوط به مواد شیمیایی موجود در منابع آب دست یافته بودند. ( نیویورک تایمز، آسوشیتدپرس)

شاکی از شکایت نقض اطلاعات علیه Cadwalader صرف نظر کرد

پاتریک پروتی، مرد اوهایو، از شکایت دسته جمعی خود علیه Cadwalader، Wickersham & Taft صرفنظر کرد. پروتی مدعی شده بود که Cadwalader نتوانسته است از نقض داده های نوامبر 2022 جلوگیری کند که اطلاعات شناسایی بیش از 93000 نفر را فاش کرد. (قانون 360، قانون بلومبرگ)

SCOTUS محکومیت خود را در مورد بند رویارویی تایید می کند

دادگاه عالی ایالات متحده محکومیت یک “مرد کتک خورده” ادعایی را تایید کرد که ادعا می کرد حقوق متمم ششم متمم ششم او با شهادت درباره اعترافات یک متهم غیرقانونی نقض شده است. دادگاه عالی در نظر قاضی کلارنس توماس در 23 ژوئن علیه متهم قتل آدام سامیا حکم داد. هم‌متهم سامیه را عامل محرک معرفی کرده بود، اما شهادت در مورد اعتراف، نام سامیه را با اشاره به «شخص دیگر» جایگزین کرد. بعلاوه، به هیئت منصفه دستور داده شد که اقرار را فقط در مورد متهم غیر شهادت دهنده در نظر بگیرند. توماس نوشت در این شرایط هیچ نقضی از بند تقابل صورت نگرفته است. قضیه این است سامیا علیه ایالات متحده. (وبلاگ SCOTUS، اخبار فا،، 23 ژوئن نظر)

مردی به جرم قتل وکیل طلاق همسر سابقش اعتراف کرد

مردی در شهرستان گوینت، جورجیا، چهارشنبه به قتل، آتش‌سوزی و سایر اتهامات به جرم قتل وکیل طلاق همسر سابقش، داگ، لوئیس، در دسامبر 2022 و آتش زدن دفتر وکیل اعتراف کرد. آلن تایه 65 ساله به حبس ابد بدون آزادی مشروط و پنج سال علاوه بر آن محکوم شد. (قانون و جرم و جنایت، 11 زنده، WSB-TV، دفتر دادستان منطقه گوینت بی،ه مطبوعاتی)

متهم 6 ژانویه پس از صدور حکم فریاد می زند “ترامپ پیروز می شود”.

متهمی که در 6 ژانویه 2021 توسط کارآگاهان آنلاین شناسایی شد، به دلیل حمله به افسر پلیس وقت مایکل فانون با سلاح الکتروشوک در جریان حمله سال 2021 به کنگره آمریکا، 12.5 سال زندان خواهد داشت. فانونه دچار حمله قلبی شد و پس از شوکه شدن به مدت دو دقیقه از هوش رفت. د،ل رودریگز روز چهارشنبه پس از اعتراف به مجرمیت خود در ماه فوریه به اتهاماتی شامل توطئه، حمله با سلاح خطرناک و ممانعت از رسیدگی رسمی محکوم شد. رودریگز هنگام ،وج از دادگاه فریاد زد “ترامپ برنده شد”. فانونه می خواهد ببیند ترامپ، رئیس جمهور سابق، مسئول این شورش است. او به واشنگتن پست گفت: «هنوز امیدوار هستم که در پایان محاکمه دونالد ترامپ، بی،ه تاثیر قرب،ان را صادر کنم. (CNN، واشنگتن پست)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-data-breach-suit-a،nst-cadwalader-dropped-10.3b-forever-chemicals-deal-announced/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds