دسته‌ها
اخبار

لابیست سابق بیکر دونلسون به دلیل نقش داشتن در طرح سرمایه گذاری چوب اعتراف کرد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. لابی‌گر سابق بیکر دونلسون به جرم خود اعتراف کرد…

عدالت کیفری

لابیست سابق بیکر دونلسون به دلیل نقش داشتن در طرح سرمایه گذاری چوب اعتراف کرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

یکی از لابی‌گران سابق بیکر، دانلسون، بیرمن، کال، و برکوویتز روز چهارشنبه به جرم توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری به دلیل مشارکت در طرحی برای کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران در سرمایه‌گذاری چوب اعتراف کرد.

لابی‌گر سابق تد برنت ال،اندر اعتراف کرد که در طرحی مشارکت داشته است که میلیون‌ها دلار از سرمایه‌گذار، که فکر می‌،د او شخصاً بخش‌هایی از چوب را که مبنای سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها بود، درخواست می‌کرد، درخواست می‌کرد. بی،ه مطبوعاتی 27 آوریل از و، دادگستری

قانون 360 پوشش دارد.

ال،اندر در دادگاه فدرال در ،ون، می سی سی پی به جرم خود اعتراف کرد.

جان دی سیرایت، شریک سابق بیکر دونلسون، در جولای 2022 به توطئه ای برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران در همان طرح اعتراف کرد. او متهم شد که همراه با ال،اندر از سرمایه گذاران درخواست کرده و سعی و کوشش آنها را در بررسی قراردادهای چوب به اشتباه نشان داده است.

به سرمایه گذاران گفته شد که حقوق چوب به یک دلال الوار فروخته شده است، و سپس او حقوق چوب را با قیمت بالاتری به کارخانه های چوب فروخت. بر اساس بی،ه مطبوعاتی، ال،اندر گفت که وجوهی را به دلال چوب قرض داده است و سرمایه گذاران می توانند بازدهی 10 درصدی یا بیشتر از سرمایه خود را به دست آورند.

ال،اندر اظهار داشت که او نه تنها در حال بازرسی زمین چوبی است، بلکه اسنادی را که از سرمایه گذاری ها حمایت می کند نیز بررسی می کند.

در بی،ه مطبوعاتی آمده است: «اگر اسکندر و همدستش چنین تحقیقاتی را انجام می‌دادند، متوجه می‌شدند که اسناد چوبی، قراردادهای کارخانه چوب و اسناد مربوطه جعلی بوده و معتبر نیستند».

بر اساس بی،ه مطبوعاتی، اسکندر همچنین این تصور گمراه کننده را ایجاد کرد که تنها در صورتی سود خواهد برد که سرمایه گذاری ها طبق وعده انجام شود. با این حال، او فاش نکرد که با به دست آوردن سرمایه گذاری نیز پولی به دست آورده است.

بیکر دونلسون قبلاً گفته بود که هیچ دخالتی در این طرح ندارد. این شرکت در بی،ه ای به Law360 گفت که درخواست ال،اندر مربوط به نهادهایی است که هیچ وابستگی به بیکر دانلسون ندارند. در بی،ه آمده است که شرکت حقوقی هرگز نماینده دلال چوب یا نهادهای دخیل در این طرح “و هرگز به هیچ وجه” از آنها سود نبرده است.

Law360 با وکیل ال،اندر، متیو آیکلبرگر، پس از اعتراف گناه صحبت کرد.

آیکلبرگر به Law360 گفت: «برنت از دادگاه، خانواده، دوستان، همکارانش و به ویژه سرمایه گذارانش به خاطر درگیر شدن آنها در این جنجال عذرخواهی می کند. او هر کاری که از دستش بربیاید انجام خواهد داد تا سرمایه‌گذاران خود را کامل کنند. در نهایت، او قدرد، عمیق خود را از بسیاری از افرادی که در طول این مصیبت در کنار او ایستاده‌اند و در طی مسیر او در این روند، تسلی و حمایت خود را فراهم کرده‌اند، ابراز می‌دارد.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/former-baker-donelson-lobbyist-pleads-guilty-for-role-in-timber-investment-scheme/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds