دسته‌ها
اخبار

لایحه ازدواج همجنس گرایان به بایدن ارسال شد. وکیل پس از چرخاندن کمربند که در فیلم ضبط شد، به گناه خود اعتراف کرد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. خلاصه هفتگی: لایحه ازدواج همجنس گرایان ارسال شد…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: لایحه ازدواج همجنس گرایان به بایدن ارسال شد. وکیل پس از چرخاندن کمربند که در فیلم ضبط شد، به گناه خود اعتراف کرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

حلقه های LGBTQ

تصویر از Shutterstock.

لایحه حمایت از ازدواج همجنس گرایان برای بایدن ارسال شد

مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه لایحه برابری ازدواج را تصویب کرد که بر اساس آن ایالت ها و ،ت فدرال باید ازدواج های همجنس گرا و بین نژادی را که در ایالت هایی که در آن انجام شده بودند، به رسمیت بشناسند. قانون احترام به ازدواج، همانطور که این لایحه شناخته می شود، همچنین قانون فدرال دفاع از ازدواج را لغو می کند، قانونی لغو شده که مزایای فدرال را برای زوج های همجنس رد می کند. الحاقات دیرهنگام به لایحه جدید، سازمان های مذهبی را از ارائه خدمات حمایت کننده از ازدواج همجنس گرایان محافظت می کند. این لایحه اکنون در انتظار امضای رئیس جمهور جو بایدن است. ( تپه، رویترز)

وکیل می گوید که او قصد ترساندن دوست دختر را با کمربند نداشت

یک کاندیدای سابق قضایی که در ویدئویی در حال چرخاندن کمربند خود به سمت دوست دخترش دستگیر شده بود، روز چهارشنبه به اتهام خشونت خانگی اعتراف کرد که اگر دوره آزمایشی را با موفقیت پشت سر بگذارد، رد می شود. جیسون کولکما، 51 ساله، کاندیدای سابق قضاوت در شهرستان ماسکگون، میشیگان، به قاضی گفت که قصد داشت دوست دخترش را بترساند اما ضربه نزند. «می‌توانم بگویم ناخواسته بود. من فکر می‌کنم وقتی او بازویش را بالا برد، اساساً کمربند خارج از برد بود، اما وقتی بازویش را بالا برد و از خودش محافظت کرد، با او تماس پیدا کرد.» او در ماه نوامبر رقابت قضایی خود را از دست داد. (WoodTV.com، MLive.com)

مدار فدرال تلاش قاضی برای سوابق حمایت مالی از اختراع را مسدود نخواهد کرد

دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه فدرال روز پنجشنبه از مداخله در دستور یک قاضی فدرال که یک شرکت هلدینگ پتنت، Nimitz Technologies را م،م می کند، اطلاعاتی را در مورد پیوندهای خود با شرکتی که ممکن است در دعوای حقوقی نقض Nimitz Technologies تامین مالی می کند، خودداری کند. قاضی کلم اف. (قانون 360، بنیاد مرز الکترونیکی، مدار فدرال تصمیم گیری)

مایکل آوناتی به دلیل دزدی مشتری به 14 سال زندان محکوم شد

مایکل آوناتی، وکیل تعلیق شده کالیفرنیایی که زم، وکالت استورمی دنی، بازیگر سینمای بزرگسالان را بر عهده داشت، به دلیل دزدی میلیون ها دلار از چهار مشتری و ممانعت از تلاش های فدرال برای جمع آوری مالیات بر حقوق از ،ب و کار قهوه اش به ۱۴ سال زندان محکوم شده است. او همچنین به پرداخت 10.8 میلیون دلار غرامت به مشتریان و خدمات درآمد داخلی محکوم شد. آووناتی قبلاً به دلیل دزدی 300000 دلاری مبالغی که برای د،، در نظر گرفته شده بود و به دلیل تلاش برای اخاذی از نایک، دو محکومیت پنج ساله داشت. 14 سال حبس متوالی به پنج سال محکوم خواهد شد. (و، دادگستری بی،ه مطبوعاتی)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-gay-marriage-bill-sent-to-biden-lawyer-pleads-guilty-after-belt-swinging-caught-on-video/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds