دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

سبک این بازی ترسناک و هیجان‌انگیز است و 100 درصد درجه‌ی سختی دارد. بنابراین اگر تمایل دارید ذهن خود را به چالش بکشید حتماً این بازی مهیج را امتحان کنید. این بازی در یک کارگاه متروکه پر از زامبی انجام می‌شود که می‌توانید همراه اکیپ‌های دوستانه چهار تا هشت نفره یا همراه با خانواده آن را انجام دهید تا روز پرهیجانی را برای خود رقم بزنید.

  • برای اتاق های فرار ترسناک باید بالای 16 سال باشید و حضور افرادی که کمتر از 16سال دارند، به همراه بزرگتر هم امکان پذیر نمی باشد.
  • فضاسازی قدیمی یک مدرسه با تمامی جزئیات و بخش‌های مدرسه از ویژگی‌های این اتاق فرار است.
  • قبل از هر کاری خوب فکر کنید و بدونید که هر حرکت شما اتفاقی رو رقم می زنه.
  • با انتخاب دقیق تاریخ، زمان، تعداد اعضای تیم و درج نام و تلفن سرگروه اتاق مورد نظرتون رو رزرو کنید.

بنابراین اتاق فرار چه ترسناک باشد چه نباشد، حتما معمایی هم هست و ترسناک بودن، می‌تواند ژانر و چاشنی آن باشد. البته باید این واقعیت را پذیرفت که تمرکزکردن و توانایی حل معما در شرایطی که ترس و اضطراب همه‌ی وجود شما را فراگرفته، بسیار سخت است. بنابراین معمولا سعی می‌شود درجه‌ سختی معماهای بازی ترسناک، پایین تر از بقیه‌ی ژانرها باشد. وقتی می ترسید ، تمرکز و عملکرد در حالت بیشینه توانایی شما بسیار دشوارتر است.

داستان اتاق فرار ترسناک

به همین علت کارکرد اصلی ترس در انسان، بقا و زنده موندن بود. اما رفته رفته این ترس جاش رو داد به ترس از سخنرانی در جمع، ترس از مصاحبه کاری، جور نشدن وام و … . به قدر کافی شجاع هستید و از روح و اشباح ترسی ندارید، این بازی مخصوص شما است. داستان بازی ها و دکورهاشون متفاوتند شما انتخاب می کنید چه زمانی، با کی چه بازی ای را بازی کنید. نگران نباشید در هر زمان از بازی و به هر دلیل نتونستین ادامه بدین و یا از مسیر بازی خارج شدین گیم مستر به شما کمک خواهد کرد تا بازی رو تموم کنید.

اتاق فرار آنلاین

برای تفریح در اتاق فرار ترسناک لازم نیست استاد حل پازل های مختلف باشید، اتاق فرار برای همه افراد طراحی شده و برای راحت تر شدن خیالتون هم میتونید قبل از انتخاب اتاق فرار سطح دشواریش رو بررسی کنید. اتاق فرارها براساس مهارت بازیکن ها از ساده تا دشوار طبقه بندی شدند و شما هر چقدر بیشتر تجربه کسب کنید میتونید سطح های بالاتر رو برای بازی و فرار انتخاب ترسناکترین اسکیپ روم تهران کنید. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. اتاق فرار ذهن برتر واقع در باغ کتاب تهران، یکی از جذاب‌ترین فضاهایی است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان وقت بگذرانید.

برای برخی از تاکتیک های استاندارد ترساندن آماده شوید

طراحان معماها در طراحی به اصول کلی حاکم بر جهان توجه می‌کنن. در واقع اون‌ها الگوهایی رو ایجاد خواهند کرد که بازیکنان آگاهانه یا ناخودآگاه از این الگوها پیروی می کنن. مثلا وقتی تصادف می‌کنیم یا به ناگهان یه ماشین دیگه توی مسیر ما قرار می‌گیره. اما علت خوشایند بودن این ترس در اسکیپ روم اینه که ما یه حاشیه امن داریم.