دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای دادگستری استان اصفهان وکیل اصفهان

برای ثبت آگهی وکیل در اصفهان تنها کاری که کافی است از منوی بالای هم این سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و می توانید خود را به آسانی به بیش از میلیون ها نفر که به کارهای حقوقی نیاز دارند معرفی کنید.. کد اصفهان یا پیش شماره تلفن اصفهان ۰۳۱ میباشد جهت تماس با وکیل ها و شماره تلفن ثابت آنها می‌توانید کد ۰۳۱ را بگیرید. در لیست بالا میتوانید شماره تلفن ثابت وکیل های اصفهان را مشاهده نمایید. یک سایت خوب جهت ثبت آگهی وکیل های اصفهان سایت هزار وکیل به نشانی HezarVakil.ir می باشد این سایت روزانه هزاران فرد را که به وکیل یا موسسه حقوقی نیاز دارند به وکیل ها و موسسات حقوقی اصفهان معرفی می کند.

  • شاید یکی از معضلات جامعه این است که افراد آشنایی کافی با قوانین ندارند و بدون آگاهی دست به اعمالی می زنند که در نهایت آسیب رسیدن به خودشان و هر یک از افراد جامعه را به همراه خواهد داشت.
  • ایشان سابقه موفقیت در پرونده های بسیار زیادی را به عهده داشته است و توانسته رضایت موکلین را در این راستا جلب کند و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شود.
  • حتما تا به حال شنیده‌اید که می گویند آیا چک کیفری است یا حقوقی؟ این عبارت فقط در مورد چک‌های برگشتی (بلامحل) استفاده می‌شود و مربوط به نوع مسوولیت شخص صادرکننده چک است.ادامه نوشته…
  • به دنبال گسترش روابط تجاری و بازرگانی، پیدایش کشمکش نشأت گرفته شده از این معاملات تجاری و بازرگانی هم توسعه یافته است.
  • با وکیل متخصص دفتر حقوقی حامد امیری در مسائل حقوقی خود مشورت نمایید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید .

به دیگر بیان می توان چنین گفت که رازدار بودن و امانت‌دار بودن یک خصیصه‌ی مهمی است که وکیل باید دارای آن باشد، در حقیقت لازمه‌ی شغل وکالت به حساب می آید. چون همان گونه که سابق بر این بیان نمودیم، زمانی که موکلی به وکیل رجوع و مسئله‌ی حقوقی خود را با وی در میان می گذارد ممکن است رازهای خود و یا اطلاعات محرمانه‌ی مهمی را با او بازگو کند که اگر وکیل این اطلاعات را افشا کند بسیار به ضرر موکل می شود. نتیجتاً موکلین باید دقت کنند که وکیلی را برگزینند که امانت دار خوبی بوده و از بابت فتش نشدن اطلاعات خود اطمینان خاطر داشته باشند. ویژگی رازداری و امنت‌داری بیشتر در پرونده‌های خانواده و پرونده‌های کیفری اهمیت پیدا می کند.

وب سایت حامد امیری وکیل خوب در اصفهان

ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است. خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند. ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند.

• یکی از تعهداتی که وکیل خوب در اصفهان در برابر موکل خویش دارد این است که به طوری عمل نکند که موجب ورود خسارت و زیان به موکل شود. چون در این صورت اگر ثابت شود که تقصیر داشته یا سهل انگاری و بی مبالاتی کرده است، مسئول خواهد بود. به عبارت دیگر هرچقدر روابط اجتماعی وکیل خوب باشد بهتر می تواند نظریات و استدلال‌های خود را به قضات یا دیگر کارمندان قوه قضاییه منتقل کند و به این صورت راحت‌تر حق موکلش را به اثبات برساند.

بهترین وکیل بوشهر را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

موضوع مدنظر خود را بفرمایید در صورتی که در حیطه کاری جناب وکیل باشد خدمت شما اعلام خواهد شد. لازم است به این امر بسیار توجه کنید که زمانی که بابت پرونده‌ی خود اسناد و مدارکی به وکیل تحویل می دهید، ضرورت دارد در مقابل از وکیل رسید دریافت کنید. چون زمانی که در مقابل دادن اسناد و مدارک به وکیل که ممکن است ادله‌ی اثبات ادعای شما در برابر طرف مقابل باشد، رسید دریافت می کنید، این توانایی را دارید تا درصورتی که مفقود شد از وکیل بابت آن خسارت دریافت کنید. به عبارت دیگر با اخذ رسید درمقابل دادن اسناد و مدارک، امکان استرداد آن ها راحت‌تر می شود. • مهم‌ترین مهارتی که یک وکیل خوب باید داشته باشد این است که توانایی خوبی در سخنوری و فن بیان داشته باشد و بتواند به خوبی دیگران را متقاعد کند.

مراجعه کردن به وکیل خوب و عالی در اصفهان باعث می شود که روند کارها با سرعت بیشتری نسبت به زمانی که خودمان آن را پیگری می کنیم طی شود، و همچنین استفاده از وکیل موجب آن می‌شود که شانس پیروزی بیشتری در دعوی حقوقی خود داشته باشیم. دعاوی حقوقی اغلب ماهیت پیچیده ای دارد و همه چیز به آن سادگی که به نظر می رسد نیست. یک دعوای حقوقی ممکن است به دلیل انتخاب اشتباه طرفین یا دلیل دیگری چندین سال طول بکشد و مردم فقط به فکر انتخاب وکیل باشند. در موارد حقوقی بدون حضور موکل، وکیل می‌تواند با اعلام وکالت و ارائه لایحه از موکل خود دفاع کند.

ضمن آن که یک وکیل پایه یک دادگستری قانوناً امکان ورود به تقریباً تمامی پرونده ها را دارد اما برخی از وکلا ترجیح می دهند بیشتر در حوزه های مشخصی فعالیت نمایند. مثلاً ممکن است یک وکیل بیشتر به امور مهاجرت بپردازد و وکیل دیگر به دعاوی خانواده یا کیفری یا… . هر وکیلی با توجه به تجارت فعالیت در پرونده های مختلف در مسائل حقوقی متنوع زمینه کاری بخصوصی دارد . لازم به ذکر است دفتر حقوقی حامد امیری در تمامی امور حقوقی توانایی ارائه مشاوره حقوقی و خدمات وکالتی را دارد.

جلسه‌ای که در آن می‌توانید وکیل موردنظر را از نزدیک شناخته و سوالات خود را از او بپرسید. افراد زیادی نمی‌توانند وقت و انرژی لازم را صرف فهمیدن و درک کامل صحبت‌های طرف مقابل کنند. وقتی واقعاً گوش‌های خود را باز می‌کنید، احتمالاً خواهید فهمید که افراد حتی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به شما اطلاعات می‌دهند. گوش دادن به صحبت‌های موکلان، گوش دادن به صحبت‌های شاهدان، استماع مشاوره مخالف و گوش دادن به دادگاه می‌تواند تفاوت بین برنده شدن و باختن پرونده باشد.

در اولین پرونده حمید بابایی، وی توانست 15 سال زندان موکل خود را کاهش دهد. نکته مورد توجه دعاوی کیفری این است که در صورت حتی یک لغزش از طرف متهم یا وکیل، تبعات ممکن است غیر قابل جبران و بسیار سنگین باشند. دانش حقوقی مورد نیاز برای ارائه و پیشبرد دادخواست مؤثر یک شرکت با دانش حقوقی مورد نیاز برای کمک به یک زوج برای پیگیری حضانت فرزند، متفاوت است. البته برخی از این دانش ناشی از تجربه بوده و بخشی از آن از آموزش ناشیمی‌شود. وکیل خوب در اصفهان با شرکت در پرونده های حقوقی مختلف این اطمینان را به مراجعان خود می دهد که مشکلات حقوقی ایشان به بهترین نحو حل و فصل می شود. تجربیات وکیل و اشراف وی به مواد قانونی مختلف در این مسیر بسیار کمک کننده خواهد بود.