دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران️【آپدیت1401】-وکیل تان

وکیل کسی است که از سوی شخص دیگری، اعم از حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود. طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید. بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید. این قانون کماکان پابرجاست و هم اینک وکلای دادگستری تحت نظارت کانون وکلاء، دارای کانون‌هایی در بیشتر مراکز استان‌های کشور می‌باشند که به نام «کانون وکلای دادگستری» نامیده می‌شود و این کانون‌ها با داشتن سازمانی مستقل از قوه‌ی قضائیه، مطابق قوانین، اقدامات وکالتی و نظارت بر امور وکالت و وکلاء را به انجام می‌رسانند. شایان ذکر است که در سال ۱۳۷۹ قانون برنامه‌ی ۵ ساله‌ی سوم توسعه‌ی اقتصادی کشور تصویب شد و در ماده‌ی ۱۸۷ آن قانون مقرر گردیدکه قوه‌ی قضائیه نیز می‌تواند رأسا وکلایی را تحت نظر و نظارت خود به امور وکالتی مشغول نماید. متعاقب آن تشکیلاتی برای این منظور تحت نظر و نظارت مستقیم قوه‌ی قضائیه با نام «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه»‌ تشکیل گردید و وکلایی نیز در پی آن و در سال‌های اخیر توسط این مرکز به عنوان وکیل پذیرفته شده و با صدور پروانه‌ی وکالت به امور وکالتی اشتغال یافته‌اند.

  • این نوشته در بلاگ، وکیل دادگستری ارسال شده و با جایگاه و اهمیت وکیل، وکیل دادگستری در مشهد برچسب گذاری شده است.
  • حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد.
  • در سامانه جستجوی وکیل آنلاین، می‌توانید تعرفه درخواستی هر یک از وکلا برای مشاوره حقوقی را به راحتی مشاهده کنید.
  • دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند.

چنانچه وکیل از این قانون تخلف نماید، به مجازات انتظامی درجه ی 3 در نوبت اول و درجه ی 4 در نوبت دوم و درجه ی 5‌ در نوبت سوم محکوم خواهد شد و به این تخلف وکیل در دادسرا و دادگاه انتظامی کانونی رسیدگی می شود که تخلف در حوزه ی آن واقع شده است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. در این بیانیه، وظیفه‌ وکلا “دفاع از حقوق بنیادین ملت در برابر تعدی و تجاوز حکومت” عنوان شده و دست کم ۴۰ وکیلی که نامشان در زیر این بیانیه آمده است، ابراز امیدواری کرده‌اند که بتوانند از عهده این مسئولیت برآیند. در انتخاب وکیل خوب باید دقت نمود زیرا انتخاب وکیل مجرب در انجام پرونده بسیار موثر است و این وکیل است که می تواند نقش به سزایی در امور حقوقی شما داشته باشد . مهم این ویژگی یک وکیل خوب امانت است در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین پی است بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید . تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

بهترین وکیل سنندج را با لیست 10 تایی بشناسید !!!

جای اطلاعات به روز همیشه در بساط یک وکیل مهاجرتیاموسسه مهاجرتیخالی بوده است. بهترین وکیل ایران کسی است راز دار اسرار موکل خود باشد و ان قدر در رفتار خود حرفه ای عمل کند که موکل بی اصلا خجالتی همه ی اسرار و سوال ها پرونده را با او در بین بگذارد. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست.

بهترین وکیل ایران

بهترین وکیل ایران می تواند از دو مرجع کانون وکلا و قوه قضاییه پروانه ی وکالت دریافت کند. هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید . در نظام قضایی کشورمان ایران، سابقه‌ی حضور وکیل در دعاوی و مداخله‌ی وی در امور قضایی اعم از امور مشورتی و دفاعی به بیش از ۱۰۰ سال بالغ می‌گردد. البته قبل از سال ۱۳۳۲ قمری به صورت غیر رسمی و به طور متفرقه، وکالت‌هایی صورت می‌پذیرفت و لیکن از این سال وکالت تحت قواعد و قوانین مدونی قرارگرفت که از ناحیه‌ی وزارت عدلیه‌ی وقت تعیین و تبیین گردیده بود.

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. دادنیک موسسه حقوقی است که به صورت تخصصی امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور را انجام می‌دهد. همه وکلای فعال در این موسسه پایه یک بوده و دارای پروانه وکالت می‌باشند.

عضویت

ایشان سالها پیش به عنوان قاضی فعالیت داشته است و اکنون بازنشسته شده است. آقای محسن یکتن خدایی بخ عنوان بهترین وکیل در ایران مشغول به فعالیت حقوقی است. یکی از دغدغه های مردم در هنگام مواجه شدن با مشکلات حقوقی در حوزه های مختلف، پیدا کردن بهترین وکیل می باشد.

در بسیاری از پرونده های حقوقی، تنها چیزی که در اولویت قرار دارد و بسیار مهم می باشد، انتخاب درست وکیل می باشد. درست انتخاب کردن وکیل، سبب می شود تا پرونده با موفقیت همراه شده و حق و حقوق تضییع شده موکل به او بازگردانده شود. وکیل خوب و موفق در روند مثبت پرونده تاثیرات بسیار خوبی را دارد و پرونده ای هرچند سخت و مشکل را، با ارائه راهکار ها و روش های موردنظر خود حل کرده و در مدت زمان محدودی می تواند پرونده را به اتمام برساند. از این رو، در انتخاب وکیل حقوقی باید دقت زیادی داشت و با تحقیق و بررسی و مراجعه به موسسه های حقوقی معتبر در مورد بهترین وکیل در ایران بررسی هایی انجام داد تا در اواسط کار دچار مشکل با وکیل موردنظر خود نشوید.