دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران️【آپدیت1401】-وکیل تان

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. دادنیک موسسه حقوقی است که به صورت تخصصی امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور را انجام می‌دهد. همه وکلای فعال در این موسسه پایه یک بوده و دارای پروانه وکالت می‌باشند.

  • بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند.
  • به همین سبب وکیلی را می توان تایید کرد که هم از عقیده سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم خبرت و مهارت کافی در کار حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد.
  • تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید.
  • در خصوص سوال آخر شما باید بگم که موکل بعد از امضای وکالتنامه و انعقاد قرارداد تا زمانی که وکیل اقدام وکالتی انجام نداده باشد، می‌تواند قرارداد وکالت را یک طرفه فسخ نماید و خسارتی از این جهت به وکیل پرداخت نمی‌شود.اما اگر وکیل اقدام وکالتی را انجام داده باشد مبلغ پیش پرداخت بعد از فسخ وکالت، به موکل مسترد نخواهد شد.

وکیل کسی است که از سوی شخص دیگری، اعم از حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود. طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید. بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید. این قانون کماکان پابرجاست و هم اینک وکلای دادگستری تحت نظارت کانون وکلاء، دارای کانون‌هایی در بیشتر مراکز استان‌های کشور می‌باشند که به نام «کانون وکلای دادگستری» نامیده می‌شود و این کانون‌ها با داشتن سازمانی مستقل از قوه‌ی قضائیه، مطابق قوانین، اقدامات وکالتی و نظارت بر امور وکالت و وکلاء را به انجام می‌رسانند. شایان ذکر است که در سال ۱۳۷۹ قانون برنامه‌ی ۵ ساله‌ی سوم توسعه‌ی اقتصادی کشور تصویب شد و در ماده‌ی ۱۸۷ آن قانون مقرر گردیدکه قوه‌ی قضائیه نیز می‌تواند رأسا وکلایی را تحت نظر و نظارت خود به امور وکالتی مشغول نماید. متعاقب آن تشکیلاتی برای این منظور تحت نظر و نظارت مستقیم قوه‌ی قضائیه با نام «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه»‌ تشکیل گردید و وکلایی نیز در پی آن و در سال‌های اخیر توسط این مرکز به عنوان وکیل پذیرفته شده و با صدور پروانه‌ی وکالت به امور وکالتی اشتغال یافته‌اند.

کارن روحانی

وکلای مهاجرت ایرانیا همانآی آی ال (‌iiL)یکموسسه مهاجرتیبوده که به دنبال فعالیت های تخصصی حقوقی و تجاری درموسسه حقوقی بین المللی اریکه عدلمتولد شده است. گروهوکیل مهاجرتو متخصصین ایندفتر مهاجرتیحتی پیش از تولد این برند در امور متنوعی در حوزهحقوق تجارت بین المللهمچون حقوق قراردادها شرکتها ٬ امور املاک ٬ تراستها و … حضور فعال داشته اند و بسیاری از امور تجاری و بازرگانی هموطنان عزیز را مدیریت کرده اند. بنابر این قاعده اگر فردی ایرانی که در خارج از ایران ساکن است، دعوایی در باب نکاح و طلاقش مطرح کند، می تواند از وکلای ایرانی برای پیگری دعوای خود استفاده کند. زیرا طبق اصل شخصی بودن قوانین ایران، اگر فردی تبعه ایران باشد ولی دعوایی با موضوع احوال شخصیه در خارج از ایران مطرح کند، طبق قانون ایران باید به آن رسیدگی شود که در این موارد تبعه ایران می توان با انعقاد قرارداد وکالت با وکلای ایران هر چه زودتر به مقصود خود برسد. زیرا در صورت تعارض قوانین ایران و کشور خارجی وکیل دادگستری با اطلاع از قوانین کشورهای دیگر، راحت تر به حل این تعارض می پردازد.

برای باخبرشدن از آخرین اخبار عضو خبرنامه شوید

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای برای این منظور در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

جای اطلاعات به روز همیشه در بساط یک وکیل مهاجرتیاموسسه مهاجرتیخالی بوده است. بهترین وکیل ایران کسی است راز دار اسرار موکل خود باشد و ان قدر در رفتار خود حرفه ای عمل کند که موکل بی اصلا خجالتی همه ی اسرار و سوال ها پرونده را با او در بین بگذارد. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست.

سرویس های مهاجرت به اسپانیا از جمله قدیمی ترین خدمات مجموعه وکلای مهاجرت ایران است. در این روش مهاجرتی شخص متقاضی می تواند علاوه بر دریافت اقامت کشور دلخواه خود از همان ابتدای ورود کسب و کار خودش را هم راه اندازی کند و یا اینکه شرکت خود را توسعه و گسترش بدهد. آکادمی وکلای مهاجرت ایران این فرصت را به شما می دهد که از ساعت ها دانش ، تجربه و تخصص وکلای مهاجرت استفاده کنید و هر چه بیشتر به یک تصمیم صحبح و حساب شده برسید. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید.

آنکه کاری به وی واگذار شود [لغت‌نامۀ دهخدا] + وکیل مدافع در زبان انگلیسی ADVOCATE یا LAWYER یا ATTORNEY at Law می‌باشد. به طور کلی تهدید دیگران و ترساندن آن ها از انجام کاری و یا ترک کاری جرم محسوب شده و مجازات آن شلاق تا 74 ضربه و یا زندان از 2 ماه تا دو سال است. اگر منظورتان سامانه ثنا است، احراز هویت چند دقیقه بعد از ثبت نام تکمیل می شود. در صورت که دادسو وکیل شما باشد، صفر تا صد امور طلاق شما انجام خواهد شد.

عقد وکالت بین وکیل و موکل منعقد خواهد شد و این عقد همانند تمام عقود دیگر لازم الاتباع می باشد. درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید. وکالت برای درخواست صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات مربوط به اجرای حکم و گرفتن وجوه پرداخت شده به نام موکل و …. شما برای وکالت دادن به وکیل باید با ایشان جلسه به صورت آنلاین داشته باشید تا توضیحات لازم در خصوص پرونده را ارائه دهید.