دسته‌ها
اخبار

مادر دختر پیشاهنگی پس از شناسایی چهره او به عنوان وکیل در شرکت حقوقی ممنوعه از نمایش Rockettes اخراج شد.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. مادر دختر پیشاهنگی از Rockettes ا،اج شد…

فن آوری

مادر دختر پیشاهنگی پس از شناسایی چهره او به ،وان وکیل در شرکت حقوقی ممنوعه از نمایش Rockettes ا،اج شد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP Radio City Music Hall

نمایی بیرونی از تالار موسیقی رادیو سیتی در نیویورک در 9 دسامبر. ع، از آنتونی بهار/سیپا آمریکا از طریق آسوشیتدپرس.

مادری از نیوجرسی که دخترش را برای دیدن نمایشی با راکت ها به ،وان بخشی از سفر مید، دختر پیشاهنگی می برد، اخیراً از تالار موسیقی رادیو سیتی ا،اج شد زیرا فناوری تشخیص چهره او را به ،وان وکیل یک شرکت حقوقی معرفی کرد که از یک محل مرتبط شکایت کرده بود.

وکیل، کلی کانلون، است یک همکار در Davis, Saperstein & Salomon در نیوجرسی، که از رستور، متعلق به مالک رادیو سیتی، Madison Square Garden Entertainment Corp شکایت کرده است.

او به NBC نیویورک گفت وقتی آ، هفته بعد از روز شکرگزاری آنجا بود، یک نگهبان امنیتی او را در لابی رادیو سیتی متوقف کرد. Ars Technica به داستان اشاره کرد

آنها قبل از اینکه به آنها بگویم نام من را می دانستند. آنها قبل از اینکه به آنها بگویم شرکتی را که با آن ارتباط داشتم می دانستند. کانلون به NBC نیویورک گفت و آنها به من گفتند که اجازه حضور در آنجا را ندارم.

کانلون بیرون منتظر بود، در حالی که دخترش نمایش را دید.

کانلون گفت که شخصاً درگیر پرونده‌هایی علیه مدیسون اسکوئر گاردن اینترتینمنت نیست و در نیویورک تمرین نمی‌کند. او به NBC New York گفت که این تجربه شرم آور و “کشنده” بود.

شرکت مدیسون اسکوئر گاردن اینترتینمنت این بی،ه را به NBC نیویورک ارسال کرد: «MSG خط‌مشی ساده‌ای را وضع کرد که مانع از آن می‌شود وکلای دادخواستی فعال علیه شرکت را از شرکت در رویدادهای محل برگزاری ما تا زم، که این دعوا حل و فصل نشده است، اتخاذ کنند. در حالی که ما می د،م که این سیاست برای برخی ناامید کننده است، نمی تو،م این واقعیت را نادیده بگیریم که دعوی قضایی محیطی ذاتا نامطلوب ایجاد می کند. همه وکلای تحت تاثیر این سیاست از جمله دیویس، ساپرستین و سالومون که دو بار به آنها اطلاع داده شد، مطلع شدند.

سم دیویس، یکی از شرکای دیویس ساپرستین، به NBC نیویورک گفت که این ممنوعیت «کاملاً پوچ است» و استفاده از فناوری تشخیص چهره برای اجرای آن «هراسناک» است. او قصد دارد مجوز ،ات الکلی مدیسون اسکوئر گاردن اینترتینمنت را به چالش بکشد، به این دلیل که مدیسون اسکوئر گاردن اینترتینمنت را م،م به پذیرش اعضای عمومی می‌کند، مگر اینکه آنها مخل یا تهدیدی امنیتی باشند.

Madison Square Garden Entertainment به NBC New York گفت که ایمنی بالاترین اولویت آن است و تشخیص چهره تنها یکی از روش هایی است که از آن استفاده می کند. این شرکت همچنین گفت که از تمام قو،ن قابل اجرا، از جمله قو،ن ،ات الکلی نیویورک پیروی می کند.

کانلون به ان‌بی‌سی نیویورک گفت که فکر می‌کند حکم اخیر در مورد شرکت دیگری که در لیست سیاه قرار گرفته است، روشن می‌کند که دارندگان بلیط نمی‌توانند از ورود به نمایش‌ها منع شوند. او ممکن است به حکمی در مورد وکیلی اشاره داشته باشد که بلیط های فصلی او برای بازی های نیویورک نی، به دلیل شکایت علیه مدیسون اسکوئر گاردن از طرف فروشندگان بلیت لغو شده است.

در آن شکایت، قاضی Lyle E. Frank از نیویورک در ماه نوامبر حکم داد که قانون حقوق مدنی نیویورک مکان ها را م،م می کند که اجازه ورود به رویدادهای غیرورزشی را برای افراد 21 ساله یا بالاتر که رفتار من،ی دارند و بلیط معتبر دارند، بدهند. فرانک گفت، اما مدیسون اسکوئر گاردن می‌تواند از فروش بلیط خودداری کند و می‌تواند بلیت‌ها را تا زم، که در درب منزل ارائه شود باطل کند.

پس از این تصمیم، مدیسون اسکوئر گاردن نامه هایی به وکلای دادگستری با شکایت علیه خود ارسال کرد و در آن ادعا کرد که بلیط هایی که آنها دریافت می کنند باطل و بی اعتبار هستند. این شرکت همچنین گفت که در حال اعتراض به تصمیم فرانک است.

در 22 نوامبر، دادگاه تجدیدنظر نیویورک به طور موقت تصمیم فرانک را اصلاح کرد، به طوری که این تصمیم فقط در مورد شاکی که خط مشی مدیسون اسکوئر گاردن اینترتینمنت، ،ی هاچر، و شرکت او، Davidoff Hutcher & Citron را به چالش کشید، اعمال شود. قانون 360 گزارش ها. حکم محدود شده همچنان به قوت خود باقی می ماند و در انتظار تصمیم گیری توسط هیئت کامل استیناف است.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/girl-scout-mom-is-ousted-from-rockettes-s،w-after-،-recognition-ids-her-as-lawyer-in-banned-law-firm/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds