دسته‌ها
اخبار

«مامان من، وکیل» کار و زندگی شخصی زنان را از نگاه فرزندانشان بررسی می کند


  1. صفحه اصلی
  2. کتابخانه حقوق مدرن
  3. «مامان من، وکیل» به بررسی کار ،ن می‌پردازد…

کتابخانه حقوق مدرن

«مامان من، وکیل» کار و زندگی شخصی ،ن را از نگاه فرزندانشان بررسی می کند

نوشته جولیان هیل

جلد کتاب مادر من، وکیل_600px

همانطور که میشل براونینگ کوفلین، از مشاوران ND Galli Law در لوئیزویل، کنتاکی، دو دخترش را بزرگ می‌کرد، می‌خواست فرزندانش بفهمند که وکلا چه می‌کنند. او نگران بود که بچه ها فقط نوع وکلایی را می شناسند که معمولاً در سالن های دادگاه در برنامه های تلویزیونی ظاهر می شوند.

یک شب بی خوابی، او الهام گرفت و ایده کتاب کودکان را ترسیم کرد مامان من وکیل. از دیدگاه چندین کودک که مادرانشان در مشاغل مختلف کار می کنند – از وکیل شرکتی گرفته تا قاضی گرفته تا سیاستمداران و وکلای نظامی گفته می شود. ع، ها توضیح می دهند که مادر چه می کند، همراه با ارائه ال،ای نقش.

در این ،مت از کتابخانه حقوق مدرن پاد،ت، جولیان هیل از ABA Journal با براونینگ کوفلین، که یکی از اعضای کمیسیون ABA در مورد ،ن در این حرفه و موسس MothersEsquire است، یک سازمان غیرانتفاعی است که از برابری ،تی، مادری و مسائل مربوط به مراقبت حمایت می کند، صحبت می کند.

براونینگ کوفلین روند خود را در نوشتن و طراحی کتاب تصویری مورد بحث قرار می دهد و در مورد انتخاب خلاقانه خود برای استفاده از تصاویر بدون ویژگی های مشخص صورت صحبت می کند.

براونینگ کوفلین می‌گوید در حالی که به کودکان ،دسال می‌پردازد، این کتاب با وکلایی که مادر هستند نیز صحبت می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدانند که بودن هر دو می‌تواند یک زندگی پرمشغله اما رضایت‌بخش باشد.

می خواهید در حال حرکت گوش کنید؟ کتابخانه حقوق مدرن در چندین سرویس شنیداری پاد،ت در دسترس است. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

در این پاد،ت:



<p>میشل براونینگ کوفلین</p>
<p>” style=”vertical-align:text-top;”/><br />
<small/></p>
<p>میشل براونینگ کوفلین</p>
</div>
<p>میشل براونینگ کوفلین به ،وان وکیل در ND Galli Law در لوئیزویل، کنتاکی، یک شرکت حقوقی IP متعلق به ،ن کار می کند.  براونینگ کوفلین بنیانگذار MothersEsquire است، یک سازمان غیرانتفاعی که از برابری ،تی، مادری و مسائل مربوط به مراقبت حمایت می کند.  او در نوامبر 2019 کتاب کودک را نوشت <em>مامان من وکیل</em> و تمام عواید این کتاب را به MothersEsquire اهدا کرد تا از ابتکارات حمایتی خود حمایت کند.  در سال 2020، براونینگ کوفلین به‌،وان کمیسیون ABA در مورد ،ن در این حرفه منصوب شد، و همچنین به ،وان استاد کمکی حقوق و سیاست ،ت در دانشکده حقوق دانشگاه لوئیزویل لوئیس دی. براندیس و دانشگاه کنتاکی شمالی Salmon P کار کرده است. کالج حقوق چیس.  او و همسرش کریگ به همراه دو دختر نوجوانشان در لوئیزویل، کنتاکی زندگی می کنند.</p>
</div>
</div>
<p><script src=


منبع: https://www.abajournal.com/books/article/podcast-episode-197/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds