دسته‌ها
اخبار

مایک لوی، UT Law Alum و بنیانگذار ماهنامه تگزاس، در مورد شانس، روابط، و “Logan Roy Energy”


IMG_6754

ایوان اسمیت (چپ) و مایک لوی (راست)

“بسیار خوب، در حال حاضر، نمایش ادامه دارد / تمام شب، “تا صبح که ما اینقدر خواب می بینیم / هر ،ی تا به حال فکر می کند که چه زم، خورشید را می بیند / فقط به یاد داشته باشید وقتی بالا می آیید، نمایش ادامه می یابد.”Lupe Fiasco، JR دریافت پول

روز چهارشنبه، باشگاه فارغ التحصیلان پن وارتون آستین میزبان رویدادی با ،وان «ساخت آستین: افسانه های ،ب و کار و رسانه تگزاس» بود. مایک لوی و ایوان اسمیت، بنیانگذاران ماهنامه تگزاس و تگزاس تریبون، به ترتیب.

حال و هوای نوستالژیک این رویداد قابل لمس بود، زیرا امسال این رویداد را نشان می دهد پنجاهمین سالگرد ماهنامه تگزاسو اسمیت اخیرا بازنشسته شده است از نقش او به ،وان مدیر عامل تگزاس تریبون، پس از 13 سال ریاست، و 17 سال دیگر در ماهنامه تگزاس قبل از آن. لوی 30 سال پیش از اسمیت در ماهنامه تگزاس با سلامی گرم استقبال کرد: “به ماهنامه تگزاس خوش آمدید، عصب، نشوید.”

خواندن نامه ها بین لوی و دیگر چهره های رو،مه نگاری مرا به یاد مکاتبات خصمانه بین ال،اندر همیلتون و آرون بور می اندازد. لوی عصب، بدون شک یکی از رنگارنگ ترین چهره های رسانه های تگزاس است. شاگرد او اسمیت، که کمی دکمه‌هایش را بسته‌تر کرده بود، قبل از اینکه برای یک گفتگوی کنار آتش و جلسه پرسش و پاسخ با حضار بنشینند، یک سخنر، به همان اندازه سرگرم‌کننده برای جمعیت فروخته شده ارائه کرد.

لوی فارغ التحصیل شد مدرسه سنت مارک تگزاس، مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلو،ا، و دانشکده حقوق دانشگاه تگزاس. در طول سال های دانشگاه، لوی تابستان ها برای دفتر کلانتر شهرستان دا، به ،وان زندانبان، برای کابین زرد دا، و برای یونایتد پرس اینترنشنال کار می کرد. پس از کالج، او برای مجله فیلادلفیا و در سنای ایالت تگزاس کار کرد. او ماهنامه تگزاس را در سال 1973 تأسیس کرد. آن را در سال 1997 به قیمت 36 میلیون دلار فروختو تا سال 2008 ناشر آن باقی ماند. امروزه ماهنامه تگزاس هنوز هم یکی از بهترین مجلات این کشور محسوب می شود.

در اینجا برخی از توصیه های به یاد ماندنی توسط لوی در طول سخنر، اصلی خود ارائه شده است:

  • دیجیتال، چاپ، پخش – همه این رسانه ها و رسانه ها برای توسعه من، نیاز به زمان دارند.
  • زمان مسئله اصلی در هنگام توسعه مخاطب است. ما به زمان آنها نیاز داریم. آیا ارزش وقت آنها را داشت؟ ROI در زم، که با شما می گذرانند چقدر است.
  • چیزی که آنها در مدرسه بازرگ، آموزش نمی دهند – شانس. وقتی قرار بود به راست بروی، شانس تو را به چپ می‌چرخاند. لاک یک فروشنده کوچک چاپ بود که فراموش می کرد برای شش شماره اول به موقع ما را فاکتور کند، اگر این کار را می ،د – ما ورش،ته می شدیم.
  • “نیروهای زندگی” من همان چیزی است که پدرم، لوله کشی که در ارتش مجارستان خدمت می کرد، به من القا کرد. و پیام اصلی خاخام من – “اگر توانایی ایجاد تفاوت را دارید و ندارید، اشتباه است.”
  • تحصیلات من در رو،مه نگاری غیرسنتی بود – فروش رو،مه و عکاسان خانوادگی در دا، خانه به خانه.
  • دانشکده حقوق ارزش روش و روابط سقراطی را به من آموخت.
  • روابط همه چیز هستند – کارکنان، مشتریان و خانواده. دوستی ها حیاتی هستند.
  • شما نمی تو،د رهبری، فرهنگ، همدلی را آموزش دهید. این مردم، مردم، مردم هستند. پول فقط یک ،مت است. بخشی از سازمان هستم که کار مهمی را انجام می دهم… من با بهترین ها همراه هستم. تعهد به تعالی!
  • من به همکاران و همکاران “خانواده” نمی گویم، ما یک “جامعه” هستیم.
  • هنگامی که یک ،ب و کار را اداره می کنید – مرد برتر مهمترین فروشنده شما است.
  • بررسی‌کنندگان واقعیت افسانه‌ای هستند. هیچ دوره ای بعد از دکتر این دکتر فلفل وجود ندارد.
  • برای فرآیند مصاحبه، زمان زیادی را صرف صحبت با همسالان و زیردستان کنید.
  • بسیاری از افراد باهوش فاقد عقل و دانش هستند.
  • ارزش مخالف سالم است. بدون سقف شیشه ای تصمیمات جبران خسارت باید بر اساس یک گروه باشد. اگر ،ی غرامت دیگری را روی کاغذ می دید، آن را می گرفت. باید منصفانه باشد.
  • اطلاع رس، جوامع دموکراسی را تقویت می کند!

در طول پرسش و پاسخ، از آنها درباره صحنه یا مرجع مورد علاقه‌شان پرسیده بودم.جانشینی” اسمیت بدون از دست دادن یک ضربه پاسخ داد: “مایک لوی انرژی لوگان روی دارد!”

همانطور که جمعیت یک تور خداحافظی احساس می کنند که شاهد تاریخ هستند، ،، از ما در استودیو A در مرکز رسانه جدید آستین در آستین پی بی اس نمی‌توانستم احساس قدرد، و هیبت داشته باشم – برای شنیدن خاطرات دست اول از نحوه تشکیل این شرکت‌های رسانه‌ای و موانعی که در طول تاریخچه داست، خود بر آن‌ها غلبه کرده‌اند. برای همه ما، نمایش باید ادامه یابد.


رنوی تای چونگ ستون DEI در بالاتر از قانون است. او در حال حاضر به ،وان مشاور هیئت مدیره برای جنبش تنوع (TDM)، و میزبان TDM و پاورقی 4 پاد،ت جدید موج را شارژ کنید – متمرکز بر کارآفرینان، مدیران اجرایی و نمادهایی که مشتاقانه در حال ساخت شرکت‌ها، فرهنگ‌ها و جوامع هستند.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/mike-levy-ut-law-alum-and-texas-monthly-founder-on-luck-relation،ps-and-logan-roy-energy/