دسته‌ها
اخبار

ما احتمالاً باید سعی کنیم به خرید تمام قاضی پایان دهیم که عدالت را مسخره می کند


سبد ،ید با جزئیات قرمز در زمینه سفید،ید قاضی، ی،ی طرح دعوای فدرال در یک دادگاه منطقه ای خاص به منظور اطمینان (یا حداقل تأثیرگذاری قوی) بر یک قاضی خاص از اقناع سیاسی مورد نظر شما، به یک مشکل واقعی تبدیل شده است. باور نمی کنی؟ این تنها دلیلی است که متیو کا،ماریک به یک چهره ملی تبدیل شده است. قاضی منطقه تنها قاضی است که در بخش آماریلو در ناحیه شمالی تگزاس نشسته است و این دلیل تصادفی نیست که دادگاه به مقصدی برای به چالش کشیدن سیاست های مورد حمایت دموکرات ها تبدیل شده است.

تلاش قاضی Kacsmaryk برای بیرون کشیدن یکجانبه مایفپریستون از بازار، این عمل مشکل ساز را روشن کرده است، و اکنون ت، برای انجام کاری در مورد آن وجود دارد.

مازی هیرونو سناتور هاوایی دارد قانون پیشنهادی برای ممنوع ، تمرین این لایحه باعث می شود که چالش هایی علیه قو،ن و سیاست های ملی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه کلمبیا ثبت شود. همانطور که هیرونو خاطرنشان کرد، “شاکیان فعال نباید بتوانند قضات فردی را برای تعیین خط مشی سراسری انتخاب کنند، به همین دلیل است که ما به موضوع ،ید قاضی در دادگاه های فدرال خود رسیدگی کنیم.”

دادگاه کاچماریک تنها جایی نیست که جمهوری خواهان برای افزایش شانس خود برای نتیجه مطلوب به آن هجوم آورده اند. مانند گزارش شده توسط رویترز:

،ت بایدن، دادستان کل تگزاس، کن پ،تون، دادستان جمهوری خواه تگزاس را به ،ید قاضی متهم کرده است، از جمله در دعوای حقوقی که قانونی بودن قانون بودجه 1.7 تریلیون دلاری سال گذشته ،ت فدرال را به چالش می کشد.

دفتر پ،تون در حال مبارزه با تلاش برای انتقال پرونده از دادگاه منصوب شده توسط ترامپ، قاضی منطقه ای ایالات متحده، جیمز وسلی هندری، در لوباک، تگزاس، به واشنگتن یا دادگاه فدرال در آستین، پایتخت این ایالت است. هندری، هنوز در مورد این حرکت حکم نکرده است.

البته، قانون پیشنهادی از تبدیل شدن به قانون فاصله زیادی دارد، زیرا ،ید قاضی به ابزاری فوق‌العاده مؤثر برای محافظه‌کاران تبدیل شده است و حزب جمهوری‌خواه همچنان کنترل مجلس نمایندگان را در دست دارد. اما حداقل تا حدودی برنامه ای وجود دارد که اگر تغییر کند.


کاترین روبینو، سردبیر ارشد Above the Law، میزبان است پاد،ت Jabot، و میزبان مش، فکر ، مانند یک وکیل. راهنمایی‌کنندگان AtL بهترین هستند، بنابراین لطفاً با او ارتباط برقرار کنید. هر گونه نکته، سؤال یا نظری را برای او ایمیل کنید و او را دنبال کنید


منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/we-s،uld-probably-try-to-end-that-w،le-judge-s،pping-thing-thats-making-a-mockery-of-justice/