دسته‌ها
اخبار

متهم به اختلاس بیش از 1.5 میلیون دلار از مشتریان شرکت حقوقی


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. متهم به اخت، بیش از 1.5 میلیون دلار…

عدالت کیفری

متهم به اخت، بیش از 1.5 میلیون دلار از مشتریان شرکت حقوقی

نوشته دبرا کاسنس وایس

اخت،

دادستان ها ادعا کرده اند که جنیفر الین رورک 54 ساله از Hickory، کارولینای شمالی، بیش از 1.5 میلیون دلار را به حساب هایی که در حین کار در یک شرکت حقوقی از سال 2007 تا 2021 کنترل می کرد، انتقال داده است. تصویر از Shutterstock.

به روز شده: یک حقوقدان به اتهام کلاهبرداری با سیم به اتهام اخت، بیش از 1.5 میلیون دلار از مشتریان یک شرکت حقوقی در هیکوری، کارولینای شمالی، متهم شده است.

طبق یک گزارش، دادستان ها ادعا می کنند که جنیفر الین رورک 54 ساله از Hickory، کارولینای شمالی، پول را به حساب هایی که از سال 2007 تا 2021 در این شرکت کار می کرد، انتقال داده است. بی،ه مطبوعاتی 19 جولای.

قانون 360 و رکورد Hickory پوشش داشته باشد.

روارک، که با نام جنیفر کلاوریا نیز شناخته می شود، متهم به اخت، پول با انجام صدها حواله سیمی از تراست های مشتریان تحت مدیریت این شرکت است که در بی،ه مطبوعاتی یا کیفرخواست 18 ژوئیه نامی از آن ذکر نشده است.

گفته می شود که رورک از این پول برای ،ید وسایل شخصی، پرداخت ماشین و وام مسکن و پرداخت کارت اعتباری برای خود و اعضای خانواده استفاده کرده است.

روارک توسط مارک روزنبلوم، یک دستیار م،ع فدرال، نمایندگی می شود. روزنبلوم در ایمیلی به مجله ABA از اظهار نظر خودداری کرد.

در 21 ژوئیه در ساعت 10:55 صبح به روز شد تا گزارش دهد که مارک روزنبلوم از اظهار نظر خودداری کرده است.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/paralegal-is-accused-of-embezzling-15m-from-law-firm-clients/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds