دسته‌ها
اخبار

مدیران اجرایی خدمات حقوقی و فناوری حقوقی به سال 2022 فکر می کنند و چشم اندازهایی برای سال 2023 ارائه می دهند.


آری کاپلان اخیراً در میزگرد پایان سال مدیرعامل شرکت زوم با مدیران ارشد اجرایی صحبت کرد.

آری کاپلان: به یازدهمین میزگرد مدیرعامل مشاوران آری کاپلان خوش آمدید. من مدیر Ari Kaplan Advisors هستم، که یک شرکت مشاور 16 ساله است که به شرکت های خدمات حقوقی و فناوری حقوقی کمک می کند تا از طریق تحقیقات بازار، رویدادها و انواع مختلف محتوا، مشتریان و مشتریان احتمالی خود را به طور مؤثرتری درگیر کنند. از سابقه و نقش خود برایمان بگویید.

هارش بونگالیا: من مدیرعامل Casepoint هستم که فناوری کشف را در اختیار شرکت‌های حقوقی، سازمان‌های ،تی و شرکت‌ها قرار می‌دهد.

دین براون: من مدیر عامل IPro هستم، یک ارائه دهنده نرم افزارهای کشف الکترونیک و حاکمیت اطلاعات به شرکت های حقوقی، شرکت ها، سازمان های ،تی و ارائه دهندگان خدمات حقوقی.

کلی کاستل: من مدیرعامل ProfitSolv هستم که راه‌حل‌های فن‌آوری را به چندین بخش خدمات حرفه‌ای مانند حسابداری، معماری، مهندسی، مشاوره فناوری اطلاعات و حقوقی ارائه می‌دهد، که بزرگترین صنعتی است که ما به آن خدمت می‌کنیم.

دانا دنیس اسمیت: من مدیر عامل پشتیب، Obelisk هستم، که بازاری است که بیش از 2000 وکیل را استخدام می کند که به طیف وسیعی از مشتریان سازم، خدمات ارائه می دهد. من همچنین یک مؤسسه خیریه – 100 سال آینده – را اداره می کنم که بر تجلیل از ،ن قانونمند تمرکز دارد و به عضویت شورای انجمن حقوق ،ستان و و، انتخاب شده ام.

اریک فردریشسن: من مدیر عامل Emburse هستم که روی نرم‌افزار مدیریت هزینه‌ها تمرکز می‌کند، از جمله Chrome River، که 19 شرکت حقوقی Am Law 100 از آن برای مدیریت سفر و هزینه‌ها، پردازش صورت‌حساب و اتوماسیون کلی هزینه استفاده می‌کنند. به طور کلی، ما حدود 18000 مشتری در سراسر جهان در طیف وسیعی از صنایع داریم.

مارک هاون: من مدیر عامل Trustpoint.One هستم، که یک شرکت خدمات حقوقی متنوع با فناوری فعال است که بررسی اسناد کشف الکترونیکی، کارکنان حقوقی، گزارش دادگاه و ترجمه را ارائه می‌دهد.

سومیا نتیم: من مدیر عامل پارادایم هستم که راه حل های مدیریت عملی را با پرداخت های تعبیه شده ارائه می دهد که عمدتاً به شرکت های حقوقی کوچک و متوسط ​​خدمت می کند. مجموعه محصولات ما شامل PracticePanther، محصول شاخص ما، و همچنین Bill4Time، MerusCase و LollyLaw است.

جوی سیبر: من مدیر عامل Level Legal هستم که یک ارائه دهنده خدمات مدیریت یافته الکترونیکی مستقر در دا، است و تیمی متشکل از 250 وکیل در پروژه های مختلف دارد.

جری تینگ: من مدیر عامل Evisort هستم، که یک شرکت پیمانکاری هوش مصنوعی است که وقتی از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شدم، آن را شروع کردم.

مارک ویلیامز: من مدیر عامل خدمات حقوقی مگنا هستم که از مشاوره هیئت منصفه و محاکمه، گزارش دادگاه، بازیابی سوابق، خدمات زبان، نظارت بر رسانه های اجتماعی و گرافیک محاکمه در 20 دفتر در سراسر ایالات متحده پشتیب، می کند.

آری کاپلانآری کاپلان. ع، از توری سوپر.

آری کاپلان: در سال گذشته کجا فرصت هایی پیدا کرده اید؟

اریک فردریشسن: مدیریت هزینه ها بیشتر به تمرکز برای رفع نیاز کارکنان به تکمیل گزارش هزینه ها یا جمع آوری رسید تبدیل شده است. در چند سال گذشته جذب وکیل دشوار بوده است، بنابراین استفاده از فناوری برای ساده‌سازی هر کار اداری غیر ضروری راهی برای افزایش جذابیت کار در یک سازمان بوده است. ما همچنین با دادن دسترسی به داده‌های خود برای مذاکره بهتر با فروشندگان، پیروی از سیاست‌ها و اطمینان از رضایت از تعهدات قراردادی، به مشتریان خود در صرفه‌جویی در هزینه کمک کرده‌ایم.

دانا دنیس اسمیت: در بریت،ا، اکنون قو،نی داریم که اجازه می دهد یک برنامه کاری انعطاف پذیر از روز اول ارائه شود، اما همچنان اختیاری است و ،وماً آن را به صورت خودکار دریافت نمی کنید. با این حال، تحرکات زیادی در مورد نحوه کار افراد و اینکه چه چیزی قابل قبول است وجود دارد، که باعث ایجاد عدم اطمینان می شود که جذب نیرو را دشوارتر می کند. یک موضوع کلیدی برای من به ،وان یک مؤسس زن، تنوع عرضه است، که به ،وان یک چالش شناخته شده مطرح می شود که امیدوارم سال آینده فرصت هایی را برای ما به ارمغان بیاورد.

دین براون: ما شاهد تغییرات زیادی در شرکت‌های حقوقی خود هستیم که برخی از آن‌ها به گروه‌های عملی کوچک‌تر تبدیل می‌شوند و ادغام زیادی در میان سایرین ایجاد می‌شود که باعث ایجاد عدم اطمینان زیادی شده است. این به ما این امکان را می دهد که در مورد طول عمر و کاهش خطر به آنها توصیه کنیم. تقریباً در هر مورد، چشم انداز تغییر به بحث در مورد ارزش ایجاد یک رابطه بلندمدت تبدیل می شد. در حالی که من انتظار دارم سال 2023 تغییرات بیشتری در فرکانس و بزرگی داشته باشد، در حال حاضر ثابت ماندن سخت است. همچنین حرکت مثبت زیادی از سوی مشتریان ما در مورد ابتکارات ESG وجود داشته است.

کلی کاستل: ما شاهد شتاب پذیرش فناوری در خدمات حقوقی و سایر خدمات حرفه ای هستیم که روی آنها تمرکز می کنیم. همچنین انتظارات زیادی در مورد ارائه یک تجربه واقعا خوب برای وکلایی که با آنها کار می کنیم و برای مشتریان نهایی آنها وجود دارد، بنابراین ما ویژگی های مختلف را از چندین پلتفرم کنار هم قرار می دهیم و در عین حال اطمینان می دهیم که این تجربه یکپارچه است.

مارک ویلیامز: ما میزبان بسیاری از مراحل قانونی، از جمله گزارش دادگاه و مشاوره محاکمه هیئت منصفه هستیم. قبل از کووید، 5 یا 10 درصد از کار ما بر روی دادرسی های قانونی مجازی متمرکز بود و اکنون این میزان به 80 تا 85 درصد نزدیک شده است که تغییر بزرگی است که به طور قابل توجهی بر نیروی کار ما تأثیر می گذارد. بسیاری از این موارد ادامه خواهند داشت و ما مطمئن خواهیم شد که مشتریان ما بهترین تجربه را دریافت می کنند. ما شاهد بازگشت برخی از مراحل حضوری هستیم، اما فکر نمی‌کنم هرگز به آنچه که بود برگردیم.

آری کاپلان: انتظار دارید در سال 2023 کجا تمرکز کنید؟

هارش بونگالیا: تمرکز بر فرهنگ شرکت در حال حاضر معا، ای متفاوت از قبل است. از آنجایی که وقتی با هم هستیم از همسالان خود انرژی می گیریم، تیم خود را برای جلسات کاری گرد هم می آوریم، اما همچنان در ت،م تا بهترین رویکرد را پیدا کنیم. با توجه به تعامل با مشتری و ایجاد اعتماد، این تمایل به صورت حضوری اتفاق می افتد، اما بسیاری ترجیح می دهند از راه دور تعامل داشته باشند.

جوی سیبر: هدف من برای سال 2023 تمرکز استراتژیک‌تر بر فرهنگ و ارزش‌هایمان است و اطمینان حاصل کنم که به آنچه که هستیم وفادار می‌م،م.

اریک فردریشسن: ما مفهومی را اتخاذ کرده‌ایم که آن را ابر مسافربری ،یبی می‌نامیم زیرا بیش از 900 کارمند در سراسر جهان داریم و اکنون از رهبران خود در هر سطحی می‌خواهیم ماهی یک‌بار به شهری سفر کنند که در آن دفتر داریم و در حین انجام چندین کار برنامه‌ریزی کنند. آنجا. جلساتی که در آنها می‌تو،د تخته سفید داشته باشید بهتر به صورت حضوری انجام می‌شوند، بنابراین حداقل یک جلسه با مشتری، یک جلسه شریک و نوعی رویداد اجتماعی یا خیریه خواهند داشت. در حالی که مردم به طور تمام وقت به دفتر باز نمی گردند، اما می خواهند زمان خود را با هم بگذرانند، و اگر بتوانند هنگام انجام این کار مقرون به صرفه باشند و بتوانند چندین نفر را در یک زمان با هم گروه کنند، می تواند بسیار سازنده باشد.

آری کاپلان: آیا مهارت های خاصی وجود دارد که بیشترین تقاضا را داشته اند و انتظار دارید در سال آینده به دنبال آنها باشید؟

جری تینگ: هدف ما این است که تا جایی که می‌تو،م مقیاس‌بندی کنیم و به جای واکنش به آنچه که مستقیماً در مقابل ما قرار دارد، طراحی سیستم‌ها است. ما در عرض دو سال از تعداد انگشت شماری مشتری به شرکت‌هایی در هر نقطه از جهان تبدیل شدیم، و من همیشه به شریکم می‌گویم که میزان کار برای ایجاد یک شرکت بزرگ‌تر ی،ان است، اما سرعت آن سریع‌تر است. از نظر مهارت، یافتن یک اپراتور من، برای مرحله مهم است زیرا با رشد یک شرکت، برخی از کارمندان از نقطه شیرین طبیعی خود عبور می کنند. ،، که به استارتاپ‌ها می‌پیوندند زیرا آن محیط را دوست دارند، ممکن است نیاز به تطبیق یا تغییر نقش‌ها با رشد شرکت داشته باشند. ما سعی می کنیم خیلی سریع یک تیم مدیریتی جدید منسجم بسازیم.

سومیا نتیم: یکی از مواردی که در حال حاضر به طور خاص به دنبال آن هستیم، متخصص، هستند که تجربه کار در محیط‌های محدود سرمایه را دارند. بسیاری یاد گرفته اند که چگونه در مشاغلی فعالیت کنند که سرمایه آنها بسیار ارزان است و می توانند آزادانه هزینه کنند. ما از روز اول سودآور بوده‌ایم، اما همچنان می‌خواهیم افرادی را پیدا کنیم که دارای طرز فکر تخصیص سرمایه و توانایی فکر ، به بالاترین بازده سرمایه هستند، به خصوص در سطح رهبری، زیرا اگر بتو،د مانند یک تخصیص دهنده سرمایه فکر کنید، می‌تو،د تمرکز کنید. زمان شما به طور موثر

کلی کاستل: ما اکنون تلاش بسیار هماهنگی برای استخدام افراد حرفه ای داریم که سازگاری بالایی دارند، زیرا به نظر می رسد سرعت تغییری که در آن زندگی می کنیم در حال افزایش است. هیچ یک از ما نمی د،م که قرار است در سال 2023 چه اتفاقی بیفتد، اما اگر بیش از حد واکنش نشان ندهید و تمرکز کنید، می تو،د مشکلات پیش روی خود را حل کنید، این همان چیزی است که موفقیت به نظر می رسد.

آری کاپلان: به نظر شما حرفه وکالت در سال 2023 به کجا می رود؟

مارک هاون: جهت در هر یک از خطوط ،ب و کار ما متفاوت است. ما شاهد کاهش سرعت در بازارهای سرمایه بودیم که باعث بررسی اسناد زیادی می‌شود، اما افزایش فعالیت سیاسی در DC باعث تحقیقات شد، در حالی که افزایش نرخ‌های بهره قطعاً بازار معاملات را کند کرد. ما پویایی‌های جالب زیادی در بازار داریم که تحت تأثیر ریسک‌های ژئوپلیتیکی قرار دارند و فکر نمی‌کنم زنجیره تأمین درست شده باشد. فکر می‌کنم برای مدتی شوک بیشتری از طریق سیستم وارد می‌کنیم، اما نمی‌د،م از کجا می‌آید.

مارک ویلیامز: ما فکر می‌کنیم که تقاضای قانونی از طرف طرف اختلاف ادامه خواهد داشت، بنابراین چه اعتباری باشد، چه نرخ بهره یا اقتصادی، فکر می‌کنم قوی باقی بماند.

دین براون: ما استخدام‌های خود را در طول کووید برای بسیاری از نقش‌های از راه دور افزایش دادیم، و وقتی افراد زیادی در دفتر کار می‌کنند، هر،ی که از راه دور کار می‌کند می‌تواند احساس یک شهروند درجه دو داشته باشد، که حل این مشکل آسان نیست.

اریک فردریشسن: بدیهی است که وضعیت اقتصاد کلان باعث می‌شود مردم در ،ج ، پول مراقب باشند و در حالی که تمایل دارند روی راه‌حل‌های جدید سرمایه‌گذاری کنند، هدف این است که ظرف 30 تا 60 روز اجرا شوند و ارزش را به سرعت ارائه کنند.

آری کاپلان: از همه شما خیلی متش،.


مصاحبه کامل را در اختراع مجدد افراد حرفه ای.

آری کاپلان به طور منظم با رهبران صنعت حقوقی و در جامعه خدمات حرفه ای گسترده تر مصاحبه می کند تا دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارد، تغییرات متحول کننده را برجسته کند و فناوری جدید را معرفی کند. وبلاگ و در iTunes.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/ceo-roundtable-with-ari-kaplan-legal-services-and-legal-tech-ceos-reflect-on-2022-and-offer-perspectives-for-2023/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds