دسته‌ها
اخبار

مدیرعامل BigLaw ملکی را خریداری کرد که بخشی از آن متعلق به Gorsuch بود، که خریدار را فاش نکرد.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. مدیرعامل BigLaw ملکی را ،یداری کرد که بخشی از آن متعلق به…

دیوان عالی آمریکا

مدیرعامل BigLaw ملکی را ،یداری کرد که بخشی از آن متعلق به Gorsuch بود، که ،یدار را فاش نکرد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP Justice Neil Gorsuch اکتبر 2022_800px

قاضی دادگاه عالی ایالات متحده، نیل گورسوش، برای یک پرتره رسمی در ساختمان دیوان عالی در 7 اکتبر 2022، در واشنگتن دی سی ع، نوشته جی. اسکات اپل وایت/ آسوشیتدپرس.

برایان ،ی، مدیرعامل گرینبرگ تراوریگ، نه روز پس از تأیید قاضی تجدیدنظر سابق به دادگاه عالی ایالات متحده، برای ،ید ملکی که بخشی از آن متعلق به قاضی نیل گورسوش است، قرارداد ،ید.

سیاسی داستان را دارد از طريق چقدر جذاب.

،ی و همسرش 1.825 میلیون دلار برای خانه در شمال غربی دنور در رودخانه ک،ادو پرداخت ،د. از آن زمان، این مقاله گزارش می دهد که گرینبرگ تراوریگ در حداقل 22 پرونده دادگاه عالی، از جمله مواردی که در آن شرکت حقوقی یک پرونده amicus تشکیل داده، درگیر بوده است.

گورسوچ 20 درصد در این ملک که متعلق به یک شرکت با مسئولیت محدود به نام گروه والدن بود، داشت. گورسوچ فاش کرد که بین 250001 تا 500000 دلار از گروه والدن درآمد داشته است، اما فاش نکرد که دلیل آن فروش املاک بوده است و ،یدار را مشخص نکرده است.

،ی به پولیتیکو گفت که بخش اخلاق شرکتش پس از اینکه متوجه شد که گورسوچ یکی از مالکان است و به دنبال بازبینی بود، به ،ید چراغ سبز نشان داد. او گفت که او هرگز قبل از گورسوچ در مورد پرونده ای بحث نکرده است، هرگز با او صحبت نکرده و هرگز او را ملاقات نکرده است.

گورسوچ به سوالات پولیتیکو در مورد فروش و افشای خود پاسخی نداد.

Kedric Payne، مدیر اخلاق در مرکز حقوقی کمپین غیر حزبی، از Gorsuch به دلیل عدم افشای نام ،یدار انتقاد کرد.

پین به پولیتیکو گفت: «مردم حق دارند بدانند که قضات به‌جای اینکه فقط یک نگاه کوچک به افشای اطلاعات مالی خود داشته باشند، کاملاً از قو،ن افشا پیروی می‌کنند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/biglaw-ceo-bought-property-partly-owned-by-gorsuch-the-buyers-name-wasnt-disclosed/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds