دسته‌ها
اخبار

مدیریت تمرین قانون CloudLex برای PI (2023)


CloudLex شرکت‌های آسیب‌های شخصی را با ویژگی‌های مفیدی که برای آن منطقه تمرین ضروری است، هدف قرار می‌دهد. ابزارهای متمرکز آن، آن را در بازار مدیریت عملی عمومی متمایز می کند.

ابزارهای تخصصی افرادی را جذب می کنند که از ماهیت متمرکز آنها قدرد، می کنند و مجموعه محدودی از مشکلات را به خوبی حل می کنند. رویکرد متمایز CloudLex در گواهی برجسته یکی از شرکت های مشتری خود را نشان می دهد. چاد ساندز، معاون بازاریابی، به جای یک مطالعه موردی سنتی، با مشتری دن اشنایدرمن روی چیز متفاوتی کار کرد. آنها ویدیویی تهیه ،د که در آن شخصیت دن، عشق به نجاری و نحوه مشغول شدن او در طول کووید را برجسته می کرد.

ویدیوی چاد دن را به روشی غیر سنتی نشان می‌دهد و دو علاقه او را آشکار می‌کند: نجاری و چاپ سه بعدی. به طور مشابه، CloudLex با افزودن ویژگی‌های «سینک آشپزخانه»، «پیرو رهبر» را بازی نمی‌کند و سعی می‌کند همه چیز برای همه مردم باشد. در عوض، همانطور که چاد بیان کرد، آنها “دوبرابر شده اند و عمیقاً در صدمات شخصی فرو رفته اند”، دقیقاً “روی پیشرفت های PI شاکی” متمرکز شده اند.

نیازهای شرکت های آسیب های شخصی

سهولت استفاده و دسترسی سریع به اطلاعات پایه و اساس شرکت های PI خوب را تشکیل می دهد.

راحتی در استفاده

هیچ ، نمی خواهد هفته ها را صرف انتقال از یک محصول نرم افزاری به محصول دیگر، ایجاد زمینه های خاص و آموزش کارکنان در سیستم جدید کند. خوشبختانه، CloudLex مانند یک دستکش با جایگاه PI مطابقت دارد:

  • این بر قابلیت استفاده خارج از جعبه تمرکز دارد. هیچ کارمند شرکتی به هفته‌ها آموزش نیاز ندارد تا سازنده باشد یا ساعت‌ها صرف سفارشی ، نرم‌افزار کند.
  • CloudLex ورود و انتقال داده های شرکت را مدیریت می کند. هیچ انتقالی به مشاوران شخص ثالث یا تحمیل تعهدات اضافی به مشتری وجود ندارد.
  • هیچ جزء پیچیده صورت حساب یا حسابداری برای یادگیری وجود ندارد زیرا این ویژگی ها در کار PI غیر ضروری هستند.
  • یک ج، زم، در بالای هر صفحه ظاهر می شود که چرخه حیات پرونده را ترسیم می کند. برای مثال، کاربران اطلاعات ضروری مانند تعداد کل روزهای پس از افتتاح پرونده، تاریخ حادثه، تاریخ دریافت، تاریخ محدودیت‌ها و سایر تاریخ‌هایی را که شرکت ارزشمند می‌داند، مشاهده می‌کنند.
  • مدیر هزینه به ردیابی هزینه های داخلی و پیگیری هزینه های مشتری کمک می کند.
  • ماشین حساب تسویه حساب درخواست ها و پیشنهادات را در یک مکان مدیریت می کند و وکیل و شاکی را برای هر پیشنهاد و پیشنهاد متقابل نشان می دهد.
  • پیوندهای سریع به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت بین رویدادها، وظایف، مخاطبین، یادداشت ها و ع، ها حرکت کنند.
  • نوار کناری جه، دسترسی سریع به جستجو، ارتباطات پیامک مانند به مشتریان و کارکنان، یادداشت ها و ایمیل ها را ارائه می دهد. همچنین جدیدترین ابزار CloudLex، Uber for Attorneys را در خود جای داده است.

«100% اختصاص به PI شاکی» به م،ای حل مشکلاتی است که در شرکت‌هایی که بر سایر حوزه‌های عملی متمرکز هستند به وجود نمی‌آیند.

اختلالات حرکتی ناگه، و غیرمنتظره یک تجربه مشتری است که منحصراً با آسیب شخصی مرتبط است. به ،وان مثال، یک تصادف اتومبیل ممکن است حالت حمل و نقل یک فرد را از بین ببرد. در صورت وجود، آسیب می‌تواند مانع از استفاده ایمن از وسیله نقلیه موتوری یا حرکت راحت در حمل‌ونقل عمومی شود. مشتریان هنوز با پزشکان، وکلا، دادگاه ها و دیگران قرار ملاقات دارند.

به همین دلیل، CloudLex یکپارچگی فشرده با Uber را در محصول مدیریت عملکرد خود ایجاد کرد تا به وکلای آسیب‌های شخصی کمک کند تا نیازهای خاص مشتریان خود را برآورده کنند.

تجربه سمت شرکت

بدون ،وج از CloudLex، یک وکیل می‌تواند با تمام گزینه‌هایی که از اوبر انتظار می‌رود، یک سفر اوبر به مشتری سفارش دهد. با باز ، اوبر برای وکلا، سه تب ظاهر می شود:

  • دفترچه آدرس: دفترچه آدرس مکان‌های تحویل و تحویل Uber، از جمله آدرس‌های ذخیره شده توسط کاربر و اغلب استفاده‌شده را در خود نگه می‌دارد.
  • سفرهای من: این برگه سواری های Uber گذشته، در حال انجام و آینده را ردیابی می کند.
  • رزرو یک سفر: این برگه حاوی قلب عملکرد جدید است. در اینجا یک کاربر می تواند:
    • یک سواری را به یک موضوع یا یک ورودی گره بزنید.
    • مهم، یا تماسی را برای تحویل گرفتن وارد کنید.
    • دلیل سفر را وارد کنید که بعداً در صورت‌حساب‌ها و تاریخچه سفر ظاهر می‌شود.
    • یک آدرس تحویل را به صورت دستی وارد کنید (که می تواند در دفترچه آدرس ذخیره شود)، یکی را از دفترچه آدرس یا از مکان های قبلی که اغلب استفاده می شود انتخاب کنید.
    • انتخاب نوع سواری؛ و
    • درخواست یک سواری یا فورا یا برنامه ریزی شده برای بعد.

پس از درخواست و پذیرش سفر، شرکت اعل، در CloudLex دریافت می‌کند و می‌تواند پیشرفت سفر را در My Trips، از جمله اطلاعات کامل راننده مانند برنامه‌های بومی Uber، دنبال کند.

تجربه سمت مشتری

پس از درخواست شرکت، مشتری یک لینک وب از طریق پیام متنی دریافت می کند. با کلیک بر روی آن پیوند، برنامه بومی Uber در تلفن هوشمند مشتری باز می شود و به مشتری امکان می دهد تا سواری را به گونه ای دنبال کند که گویی خودش آن را سفارش داده است. پس از تکمیل، سفر در بخش تاریخچه برنامه Uber مشتری با هزینه 0.00 دلار ذخیره می شود.

یکپارچگی کامل برای یک تجربه کامل

وقتی چاد می‌گوید: «هر کاری که ما انجام می‌دهیم به آن توجه می‌شود [personal injury-]حوزه‌های خاص عمل،” منظور او ارائه این تجربیات قوی برای حل مشکلاتی است که وکلای PI با آن مواجه هستند. با Uber for Attorneys، این شرکت مک، را برای درخواست و ردیابی سواری، مشاهده رسیدها و ثبت هزینه‌ها در برابر مسائل نگه می‌دارد. مشتریان با پوشش هزینه‌هایشان، به وسایل حمل‌ونقل مورد نیاز در اپلیکیشن آشنای Uber دسترسی یکپارچه دارند. Uber for Attorneys فناوری و اتوماسیون را برای پاسخگویی به نیازهای وکیل و مشتری به طور همزمان به ارمغان می آورد.

گفتگوی چاد و زک در مورد ابزارهای متمرکز بر PI CloudLex و به ویژه Uber for Attorneys را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

نمایی منحصر به فرد از وکلای PI

علاوه بر این، CloudLex در حال ایجاد یک نشریه جدید است که وکلای آسیب های شخصی را برجسته می کند. این نشریه، مجله وکیل محاکمه، به “ایده جشن عدالت” اختصاص دارد. این بر زندگی و ،ب و کار روزانه وکلایی که روی پرونده های آسیب شخصی کار می کنند تمرکز دارد. TLJ تعادل کار و زندگی را بررسی می کند و به خوانندگان نگاهی اجمالی به جامعه وکلای PI می دهد.

CloudLex قصد دارد جلد اول را در تابستان امسال با بیش از 130 صفحه منتشر کند که هنرمندان، عکاسان و مصاحبه‌های عمیقی را به نمایش می‌گذارد. امروز یک نسخه پیش نمایش را در وب سایت آنها در https://www.cloudlex.com/tlj.

آ،ین به روز رس، در 27 آوریل 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/cloudlex-niche-personal-injury-management/