دسته‌ها
اخبار

مرخصی دانشیار متذکر می شود که پس از «هههههه مزاحم»، قانون استنفورد به جلسه سخنرانی آزاد نیاز دارد.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قانون استنفورد پس از “هههههه های م،ب”…

دانشکده های حقوق

مرخصی دانشیار متذکر می شود که پس از «هههههه مزاحم»، قانون استنفورد به جلسه سخنر، آزاد نیاز دارد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

دانشکده حقوق استنفورد دانشجویان خود را م،م به شرکت در یک جلسه آموزشی در مورد آزادی بیان به دنبال “ههههه مزاحم” دانشجویان از یک قاضی استیناف محافظه کار فدرال طی سخنر، 9 مارس با انجمن فدرالیست می کند.

جنی مارتینز، رئیس دانشگاه استنفورد، تصمیم خود را در یک اعلام کرد نامه 22 مارس به دانش آموزان گزارش دهید Law.com، قانون 360، رویترز و قانون بلومبرگ. چقدر جذاب پوشش اشاره کرد.

جلسه آموزشی به مدت نیم روز و در سه ماهه بهار خواهد بود. موضوع آزادی بیان و هنجارهای حرفه وکالت خواهد بود. سخنرانان با طیف وسیعی از دیدگاه ها دعوت خواهند شد.

مارتینز گفت که به جای انجام اقدامات انضباطی علیه دانش‌آموز، که سخنر، قاضی استوارت کایل دانکن از دادگاه تجدیدنظر ناحیه پنجم ایالات متحده در نیواورلئان را مختل کرده‌اند، نیازمند حضور است.

مارتینز گفت دانشجوی، که می خواهند به یک سخنران اعتراض کنند، تا زم، که روند رسیدگی را مختل نکنند، آزادند که این کار را انجام دهند. مارتینز و مارک تسیر-لاوین، رئیس دانشگاه استنفورد، هنگامی که از دانکن عذرخواهی ،د، که از هکرها به ،وان “، های نوجوان” یاد می کرد، به این سیاست اشاره ،د.

استوارت دانکن ویکی‌انبار
قاضی استوارت کایل دانکن در نوامبر 2017 در جلسه استماع نامزدی خود. ع، از کمیته قضایی سنای ایالات متحده، PD کنگره ایالات متحده، از طریق ویکی‌مدیا کامانز.

مارتینز در نامه 22 مارس خود گفت: “به راحتی در اتاقی که دانکن در آن صحبت می کرد صد دانش آموز بودند”. «برخی از دانش‌آموزان از خط مرزی عبور ،د و در حالی که برخی دیگر در اعتراضات غیراخلاقی محافظت‌شده بر اساس قانون اساسی، مانند در دست داشتن تابلوها یا پرسیدن سؤالات تیز، شرکت ،د.»

برخی از دانشجویان معترض با نظر دانکن در ژانویه 2020 مخالف بودند که در آن او از ارجاع به یک زند، ترا،تی با ضمایر ،نه ترجیحی خود خودداری می کرد. او استدلال کرد که انجام این کار می تواند ناخواسته تایید ضمنی مواضع حقوقی اصلی طرف دعوا را منتقل کند.

مارتینز همچنین اعلام کرد که تیرین اشتاینباخ، معاون آموزشی، پس از انتقاد از دانکن در طول این مراسم، در مرخصی است. اشتاین باخ معاون آموزشی برای تنوع، برابری و شمول است. او پس از درخواست دانکن برای کمک به بازگرداندن نظم به سکو آمد.

در اظهارات خود، اشتاینباخ گفت که او ناراحت است زیرا “این رویداد ساختار این جامعه را درهم می شکند” و کار دانکن به بسیاری از مردم آنجا آسیب رسانده است. او افزود که هر،ی که تصمیم می گیرد در اتاق بماند «باید فضایی برای شنیدن حرف های قاضی دانکن» و پرسیدن سؤالات در طول جلسه پرسش و پاسخ بدهد.

مارتینز از این نوع رویکرد انتقاد کرد.

او نوشت: «وقتی اختلالی رخ می‌دهد و سخنران از مدیر درخواست کمک می‌کند تا نظم را بازگرداند، مدیری که پاسخ می‌دهد نباید خود را با انتقاد خود از نظرات سخنران و پیشنهاد اینکه سخنران تجدید نظر کند که آیا آنچه را که دارند، وارد بحث کند. طرحی برای گفتن ارزش گفتن دارد، زیرا آن نوع ارتدو، و اجبار نهادی را تحمیل می کند که سیاست آزادی آکادمیک مانع از آن می شود.

مارتینز نوشت: “در رویدادهای آینده، نقش مدیران حاضر این است که اطمینان حاصل کنند که قو،ن دانشگاه در مورد اختلال در رویدادها رعایت می شود، و همه کارکنان آموزش های بیشتری در این زمینه خواهند دید.”

مارتینز افزود، با این حال، او نگران “پیام های نفرت انگیز و تهدید آمیز” است که اشتاین باخ دریافت کرده است. مارتینز گفت، تهدیدات قابل اجرا “در صورتی که قانون اجازه دهد، بررسی و رسیدگی خواهد شد.”

مارتینز گفت که نمی تواند اطلاعات بیشتری در مورد مرخصی اشتاین باخ ارائه کند زیرا دانشگاه “به طور عمومی در مورد مسائل پرسنلی در حال انتظار اظهار نظر نمی کند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/after-disruptive-heckling-stanford-law-requires-free-s،ch-session-notes-،ociate-deans-leave/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds