دسته‌ها
اخبار

مزایای مهمان پادکست بودن


apps-g1614e08be_1920ایجاد یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال موثر برای شرکت حقوقی شما به تلاش، زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. با این حال، ممکن است راه‌هایی برای ایجاد علاقه و تولید سرنخ‌های با کیفیت برای شرکت شما وجود داشته باشد که نیازی به سرمایه‌گذاری زیاد در زمان یا سرمایه نداشته باشد. ظاهر پاد،ت می تواند معدن طلایی برای تولید سرنخ بدون هزینه واقعی باشد. در ادامه بخو،د تا دریابید که چرا حضور در پاد،ت برای شرکت حقوقی شما مفید است زیرا به دنبال ایجاد برند خود و به دست آوردن مشتریان جدید هستید.

محبوبیت پاد،ت
تقریباً 2 میلیون برنامه پاد،ت وجود دارد که در حال حاضر بیش از 40 میلیون ،مت در حال پخش است. میزبانان پاد،ت هنگام تولید برنامه های خود کوتاهی نمی کنند، بنابراین، به ،وان یک مهمان، از توجه آنها به جزئیات و مهارت حرفه ای آنها سود خواهید برد. شما به ،وان مهمان جزئی از تولید تلقی می شوید و با محتوای ماهرانه منتشر شده آنها همراه خواهید بود.

مش،ین و شنوندگان برای تماشای این پاد،ت ها هزینه پرداخت می کنند، بنابراین از قبل به موضوعات مورد بحث علاقه مند هستند. سرفصل بودن در یکی از این برنامه‌های تجاری آموزنده راهی برای دستیابی به هزاران مشتری بالقوه در یک حرکت بدون بار مالی به شما می‌دهد.

مزایای ظاهر شدن در پاد،ت
مهمان بودن در یک پاد،ت محبوب و معتبر مزایای بی شماری دارد که بسیاری از آنها را در زیر خواهید دید.

ایجاد روابط شخصی
از آنجایی که پاد،ت ها بیشتر شبیه یک مکالمه هستند، می تو،د به راحتی با مخاطبان علاقه مند در ارتباط باشید. شما زمان خواهید داشت تا داستان خود را به آنها بگویید و جزئیاتی در مورد تخصص خود ارائه دهید. شنوندگان پاد،ت تمایل دارند به میزبان خود وفادار باشند و به محتوای آنها احترام بگذارند، بنابراین شما به ،وان یک منبع معتبر اطلاعات حقوقی در نظر گرفته می شوید.

علاوه بر ایجاد مخاطبین و روابط با شنوندگان، همچنین روابط کاری با میزبان ایجاد خواهید کرد، که ممکن است منجر به ظاهر شدن در پاد،ت‌های آنها در آینده و/یا شبکه‌سازی با میزبان‌های پاد،ت دیگر شود که می‌تواند در معرض دید شما قرار بگیرد. نه تنها به شما کمک می کند تا با هاست ها ارتباط برقرار کنید، بلکه با سایر وکلا نیز ارتباط برقرار خواهید کرد و احتمالاً می تو،د ارجاعات را با آن مخاطبین تنظیم کنید.

مهمان بودن در یک پاد،ت به شما این امکان را می دهد که با هزاران شنونده و سایر میزبانان پاد،ت که می خواهند حرف های شما را بشنوند ارتباط برقرار کنید. اغلب، مش،ین پاد،ت جلسه ای را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و پتانسیل شما را برای دستیابی به مشتری، که به تخصص حقوقی تخصصی شما نیاز دارند، بیشتر می کنند.

سرنخ های هدفمند ایجاد کنید و فروش را افزایش دهید
از آنجایی که پاد،ت به شما این امکان را می دهد که خودتان را به صورت شخصی معرفی کنید، یک ابزار بازاریابی موثر است و می تواند به تولید سرنخ کمک کند. متوسط ​​طول یک پاد،ت بیش از 40 دقیقه است. این زمان به شما این امکان را می دهد که بهترین های خود و موسسه حقوقی خود را به مشتریان احتمالی ارائه دهید. شما می تو،د با یک وبلاگ، مقاله یا ویدیوی کوتاه وب سایت، تأثیر به یاد ماندنی تری نسبت به آنچه می تو،د بر روی مشتریان بالقوه بگذارید.

علاوه بر این، پاد،ت ها می توانند با افزایش ترافیک به وب سایت شما، به تولید سرنخ و افزایش فروش کمک کنند. پیوندهای وب سایت شما در اختیار مش،ین و شنوندگان قرار می گیرد و در تبلیغات گنجانده می شود. لینک ها به جذب ترافیک قابل توجهی به وب سایت شما کمک می کنند.

رتبه سئوی خود را افزایش دهید
مکان مهمان شما در پاد،ت از طریق پیوندها و تبلیغات و در پاد،ت ترافیک به وب سایت شما ایجاد می کند. بازدیدکنندگان اضافی وب سایت شما بر گوگل و سایر موتورهای جستجو تأثیر می گذارند تا رتبه شما را افزایش دهند.

ظاهر و ارائه پاد،ت شما به ایجاد محتوای مرتبط تر و قابل اعتمادتر در وب سایت شرکت حقوقی شما کمک می کند و در نتیجه رتبه SEO شما را افزایش می دهد.

هنگامی که بازدیدکنندگان برای مشاهده پاد،ت تعبیه شده در وب سایت شرکت حقوقی شما کلیک می کنند، مدت بیشتری در صفحه شما می مانند و زمان اقامت آنها افزایش می یابد. زمان ماندگاری طول، تر اغلب به افزایش رتبه سئو تبدیل می شود.

مهمان بودن در یک پاد،ت باعث دیده شدن آنلاین شما و جلب توجه به شرکت حقوقی شما می شود. میزبان پاد،ت ممکن است پاد،ت شما را در سایت یا وبلاگ خود منتشر کند تا بازدیدکنندگان بتوانند در هر زمان آن را مشاهده کنند. این نمایش ممکن است در پلتفرم های محبوبی مانند S،ify یا Apple Podcasts باشد و حضور دیجیتالی قابل توجه تری را برای شما فراهم کند. همه این پلتفرم های اضافی منجر به پیوندهای اضافی به سایت شرکت حقوقی شما می شود. گاهی اوقات، وقتی رونوشت پاد،ت به یک سایت اضافه می شود، سئو سایت را افزایش می دهد زیرا از کلمات کلیدی مرتبط استفاده می کند و بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بیشتری را به وب سایت شما می کشاند.

محتوای اضافی را در چندین مکان ایجاد کنید
پست های وبلاگ اصلی را می توان برای بحث در مورد آنچه که به ،وان مهمان پاد،ت صحبت کردید، نوشت و بخش های پاد،ت را می توان به وبلاگ های شما اضافه کرد و محتوای مرتبط و جالب تر را به سایت شما اضافه کرد. اغلب، میزبان ها ویدیوهای پاد،ت ها را به صفحات رسانه ای خود اضافه می کنند. افزودن آن ویدیو به صفحه یوتیوب باعث افزایش ترافیک و رتبه سایت شما می شود.

می‌تو،د از ظاهر پاد،ت خود استفاده کنید و کار یا تحقیقی که برای آماده‌سازی برای پاد،ت انجام داده‌اید به شما کمک می‌کند تا مصاحبه‌ها و مقالات حقوقی مرتبط بیشتری را دریافت کنید.

افزودن ویدیو به صدای پاد،ت راه دیگری برای افزودن محتوای من، و جذاب به وب سایت شما است که بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند. بسیاری از میزبانان پاد،ت نسخه ویدیویی این ،مت را در صفحات رسانه ویدیویی خود منتشر می کنند. شما می تو،د همین کار را با افزودن ویدیو به صفحه YouTube خود انجام دهید.

پاد،ت ها به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند. اشتراک گذاری ظاهر مهمان خود در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی به ناچار ترافیک را به وب سایت شما وارد می کند. می‌تو،د ظاهر پاد،ت خود را با اشتراک‌گذاری بک لینک در انجمن‌های آنلاین، افزودن بخشی از پاد،ت خود به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و/یا تصاویر پشت صحنه به اشتراک بگذارید. حتما میزبان و دیگر، را که در پاد،ت درباره آنها صحبت کرده اید تگ کنید.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
قرار دادن یک مکان مهمان در پاد،ت می تواند از نظر مالی به برند شما کمک کند. این یک راه منحصر به فرد برای ایجاد سرنخ، افزایش اعتبار و افزایش حضور دیجیتالی شما بدون هیچ هزینه یا زمان دور از تمرین معمول شما است. در مورد عملکرد شما در یک پاد،ت مطمئن نیستید؟ شما همیشه می تو،د آنچه را که می گویید و چگونه خود را معرفی خواهید کرد، از قبل تمرین کنید. یک آژانس سئو می تواند به شما در نحوه استفاده از ظاهر پاد،ت در یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای شرکت حقوقی خود کمک کند.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/benefits-of-being-a-podcast-guest/