دسته‌ها
اخبار

مشاوره حقوقی در شیراز با وکیل شیراز-وکیل تان

در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم. در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند. امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و کمک کند وکیل مورد نظرتان را بیابید. در بسیار از موارد ممکن است نیاز به مراجعه به مراجع قضایی جهت رفع مشکلتان داشته باشید. در این صورت باید از یک فرد حقوقی که به تمام قوانین قضایی و دولتی وارد است کمک بگیرد. وکیل دادگستری فردی است که میتوانید در جهت انجام امور حقوقی خود به او مراجعه کنید.

ضمنا یک وکیل دادگستری در شیراز می تواند در مواقع حساس پرونده را به سمتی سوق دهد که کاملا با نتیجه دلخواه موکل خود همخوانی دارد و بدون معجزه گری و فقط با علم و تجربه گره از مشکلات موکل خود باز نماید. خیلی مواقع کل مشکل حقوقی یک فرد اگر به یک ماده یا تبصره قانونی متکی شود، به سادگی حل و فصل می گردد. برای انجام امور این چنین می توانید از وکیل آنلاین در شیراز استفاده نمایید. وکلای آنلاین می توانند به صورت مجازی ( تماس تصویری از طریق اپ های موجود، چت های آنلاین و مخفی یا تلفنی ) مشکلات شما را حل نماید. مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در شیراز می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آثار زیانبار پیشگیری کرده و علاوه بر آن در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی کند. بنابراین در برخورد با هرگونه مسائل حقوقی، مشورت با مجرب ترین وکیل شیراز را فراموش نکنید.

  • در نتیجه در وقت و هزینه های شما برای یافتن وکیل در شیراز صرفه جویی می شود.
  • آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند.
  • آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند.
  • یک وکیل دانا و با خبرت افزون بر استفاده از بینش و مهارت خود از تجربیات دیگران اینگونه استفاده می کند.
  • تا اینکه محتمل است عوارض دراثر از خود درمانی مدت ها بعد اینگونه نمایان شده و چه بسا منجر به مرگ شوند.

خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد. بدون شک همه ما در زندگی خود حداقل یک بار دچار مسائل و دعاوی حقوقی شده ایم که به دلیل عدم مشورت با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز مشکلات زیادی نیز به دنبال داشته است. که شاید ساده به نظر برسند اما واقعیت این است که مسائل و قوانین حقوقی به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز دارد. ایشان تمامی پرونده ها در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، تصادفات، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قرارداد حرفه ای و … را می پذیرند و مشاوره های لازم را به صورت حضوری و غیر حضوری در این خصوص ارائه می دهند.

ساخت کارخانه های تولید فرآورده های نفتی و پتروشیمی

شما عزیزان می توانید از مشاوره حقوقی در شیراز توسط بسیاری از وکلای معرفی شده در وبسایت وکیل شیراز برخوردار شده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید. تفاوت وکیل پایه یک با وکیل پایه دو درواقع در نوع قبولی آنها در آزمون وکالت است. کسی که موفق به قبولی در آزمون وکالت کانون وکلای ایران شود به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و کسی که موفق به گرفتن پذیرش از سوی قوه قضائیه شود، وکیل پایه دو دادگستری خواهد شد.

این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. اگر وکیل یا موسسه حقوقی در شهر شیراز هستید این سایت و این صفحه یکی از بهترین سایت ها جهت درج تبلیغ وکیل و ثبت‌آگهی وکیل های شیراز می باشد برای شروع کافی است از بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و سپس رزومه خود را ثبت کنید. اگر به دنبال شماره تلفن وکیل در شهر شیراز هستید در لیست بالا می توانید اسامی بسیاری از وکیل های شهر شیراز به همراه شماره تلفنهای آنها را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از وکیل ها شماره تلفن آن درج شده است. شهر شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور ایران است و از طرفی شهر شیراز مرکز استان فارس می باشد. استان فارس در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی به عنوان مرکز استان فارس انتخاب شد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وکلای متخصص در زمینه های مختلف توسط هیچ نهاد یا ارگانی تعیین و مشخص نمی شوند.

وکیل ارث در شیراز

با آگاهی از این اطلاعات می توان به راحتی وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ضمنا به خاطر داشته باشید که برای انتخاب یک وکیل خوب در شیراز می توانید از موکلینی که مشکل شما را داشته و به واسطه وکیل به موفقیت رسیده اند نیز کمک بگیرید. همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد. دفتر حقوقی وکیل شیراز با گروهی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته قوه قضاییه بیش از ۱۰ سال است که فعالیت خود را در شیراز و شهرهای مختلف استان فارس و سایر استان‌های کشور شروع کرده است. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آن ها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله وکیل خانواده ، وکیل انحصار وراثت ، وکیل قرارداد ، وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل چک در ، وکیل سفته ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل , وکیل کیفری و …

وکیل بانکی در شیراز

از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.