دسته‌ها
اخبار

مطالعه جدید نشان می‌دهد که با کم‌رنگ شدن نمایندگی وکلای آسیایی آمریکایی در مشاغل برتر، تعداد بیشتری در حال صحبت کردن هستند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. به ،وان نماینده کمتر آسیایی آمریکایی…

قوه قضائیه

مطالعه جدید نشان می‌دهد که با کم‌رنگ شدن نمایندگی وکلای آسیایی آمریکایی در مشاغل برتر، تعداد بیشتری در حال صحبت ، هستند.

نوشته استف، فرانسیس وارد

بر اساس یک مطالعه جدید که توسط بنیاد وکلای آمریکا و انجمن ملی وکلای آمریکا در آسیا و اقیانوسیه حمایت می شود، از 2396 دادستان منتخب در ایالات متحده، هشت نفر آنها آسیایی آمریکایی هستند.

علاوه بر این، طبق این مطالعه، در سال 2019، تنها یک وکیل آمریکایی تایید شده توسط سنا به ،وان آسیایی آمریکایی معرفی شد.

،وان شده است پرتره ای از آمریکایی های آسیایی در قانون 2.0: هویت و اقدام در زمان های چالش برانگیز، مطالعه مشابهی را در سال 2017 با مقایسه داده ها دنبال می کند.

همچنین، مطالعه سال 2022 به داده‌های آمریکایی‌های آسیایی و جزایر اقیانوس آرام مربوط به سال 2021 اشاره می‌کند که نشان می‌دهد از هر شش آمریکایی آسیایی‌آمریکایی، یک نفر در سال 2021 یک حادثه نفرت را تجربه کرده است، در حالی که در سال 2020 یک نفر از هر هشت نفر بود.

پریا پوراندار، مدیر اجرایی NAPABA، روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی بسیاری از جنایات ناشی از نفرت مرتبط با همه‌گیری کووید-19 را بیان کرد.

برای مطالعه جدید، بیش از سه چهارم وکلای مورد بررسی گزارش ،د که در سال 2022 نسبت به دو سال پیش احساس امنیت جسمی کمتری داشتند. 705 نفر پاسخگو بودند.

علاوه بر این، 85 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که از مارس 2020 گفت،ای بیشتری درباره عدالت نژادی داشته اند و 42 درصد نیز سهم خود را در سازماندهی رسمی چنین بحث هایی در محل کار افزایش داده اند. همچنین، درصد بیشتری از 2022 پاسخ دهندگان گزارش دادند که در مقایسه با وکلایی که در سال 2016 مورد بررسی قرار گرفتند، به فکر کاندیداتوری بودند.

قاضی کالیفرنیا گودوین لیو
من در دو سال گذشته در مورد نژادپرستی ضد آسیایی صحبت های زیادی کرده ام. گودوین لیو، قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا گفت: این موضوع راحت نیست. ع، از دادگاه عالی کالیفرنیا.

من در دو سال گذشته در مورد نژادپرستی ضد آسیایی صحبت های زیادی کرده ام. این موضوع راحت نیست. من فکر می کنم اخلاق خاصی در جامعه وجود دارد که فقط پوزخند بزن و تحمل کن، سرت را پایین بگیر، گله نکن. وکلا دیگر حاضر نیستند پوزخند بزنند و آن را تحمل کنند و شکایت نکنند.

«اینها مسائل واقعاً مهمی هستند و وکلای جوامع ما به دلیل موقعیت‌های ممتاز و اختیاری که دارند، احساس مسئولیت زیادی می‌کنند. لیو گفت: اگر وکلا قرار نیست در مورد این مسائل صحبت کنند، پس چه ،ی است.

لیو، استاد سابق دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا در برکلی که برای روث بادر گینزبورگ، قاضی دیوان عالی ایالات متحده کار می کرد، دو بار توسط باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، به دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم ایالات متحده در سانفرانسیسکو معرفی شد. پس از آنکه جمهوری خواهان با طرحی در سال 2011 از نامزدی وی جلوگیری ،د، لیو از سوی جری براون فرماندار سابق کالیفرنیا به دادگاه عالی کالیفرنیا منصوب شد.

در این مطالعه به نمایندگی در نیمکت فدرال نیز پرداخته شد. بر اساس این مطالعه، درصد قضات فدرال آسیایی آمریکایی از 3.4 درصد در سال 2016 به 6 درصد در سال 2022 افزایش یافته است. اما تعداد کارمندان کاهش یافته است. در سال 1995، 6.4 درصد از کارمندان فدرال آسیایی آمریکایی بودند، در مقایسه با 5.8 درصد در سال 2021.

لیو همچنین یکی از نویسندگان مقاله اخیر دیگری بود، انتخاب منشی قانون و تنوع: بینش 50 قاضی دادگاه های استیناف فدرال. این مطالعه با استناد به داده‌های اخیر انجمن ملی برای قرار دادن قانون، بیان می‌کند که برای فارغ‌التحصیلان اخیر با منشور فدرال، 79.2 درصد سفیدپوست، 7.9 درصد لاتین، 6 درصد آسیایی و 4.1 درصد سیاه پوست بودند.

شرکت های حقوقی نیز مورد بررسی قرار گرفت پرتره ای از آمریکایی های آسیایی در قانون 2.0 مطالعه. در حالی که آمریکایی های آسیایی آمریکایی 8.6 درصد از کل وکلا را تشکیل می دهند، آنها تنها 4.3 درصد از شرکای سهام را تشکیل می دهند. علاوه بر این، آسیایی‌های آمریکایی بالاترین نرخ فرسایش را در شرکت‌های حقوقی بزرگ داشتند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/as-underrepresentation-of-asian-american-lawyers-in-top-jobs-continue-more-are-speaking-out-study-finds/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds