دسته‌ها
اخبار

معاون رئیس دانشگاه می گوید که تبادل در رویداد قانون استنفورد با انجمن فدرالیست مولد نبود


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. تبادل در رویداد قانون استنفورد با فدرالیست…

دانشکده های حقوق

معاون رئیس دانشگاه می گوید که تبادل در رویداد قانون استنفورد با انجمن فدرالیست مولد نبود

نوشته استف، فرانسیس وارد

Stanford_Law_Sc،ol_November_2012_800px

دانشکده حقوق استنفورد در نوامبر 2012. ع، توسط King of Hearts, CC-BY-SA-3.0, via ویکی‌مدیا کامانز.

یک مدیر دانشکده حقوق استنفورد در یک رویداد پردیس با انجمن فدرالیست نشان داده شده است که در آن اعضای حضار به یک قاضی استیناف فدرال ایراد می‌گیرند، پنج‌شنبه داستان را به او گفت. قطعه نظر برای وال استریت ژورنال

از 17 مارس پیروی می کند قطعه نظر در وال استریت ژورنال نوشته شده توسط سخنران مهمان، قاضی استوارت کایل دانکن از پنجمین دادگاه استیناف حوزه ایالات متحده در نیواورلئان. آ ویدئو، که در داستان دانکن پیوند داده شده است، اعضای حضار را نشان می دهد که بر سر او فریاد می زنند، و همچنین اظهارات تیرین اشتاینباخ، معاون رئیس دانشکده تنوع، برابری و شمول در قانون استنفورد.

هر زمان و هر کجا که بتو،م، باید گفتمان تفرقه افکنانه را کاهش دهیم تا گفت،ای متفکرانه داشته باشیم و نقاط مش، پیدا کنیم. آزادی بیان، آزادی آکادمیک و کار برای پیشبرد تنوع، برابری و شمول باید در یک جامعه متنوع و دموکراتیک وجود داشته باشد.»

او قبلاً مدیر اجرایی مرکز حقوقی جامعه شرق خلیج بوده است.

علاوه بر این، اشتاینباخ نوشت که «مبا، گرم» مفید یا سازنده نبود. او مدعی شد که قصد او این است که «تکنیک‌های کاهش تنش را که در آن آموزش دیده‌ام، به کار ببندد، که شامل وادار ، طرف‌ها به گذشته درگیری و دیدن یکدیگر به‌،وان مردم است».

به گفته الف، اشتاینباخ در حال حاضر از دانشکده حقوق در مرخصی است نامه 22 مارس نوشته شده توسط جنی مارتینز، رئیس دانشکده حقوق. مارتینز نوشت: پس از حادثه 9 مارس با جامعه فدرالیست، دانشجویان حقوق استنفورد اکنون م،م به شرکت در یک جلسه آموزشی نیم روزه در مورد آزادی بیان هستند.

دانکن در بخش نظر خود نوشت که او برای مدیر درخواست کرده است زیرا هق هق متوقف نمی شود. این ویدئو نشان می دهد که اشتاینباخ که سیاه پوست است، به او می گوید که معاون رئیس است.

او گفت: «شما فقط یک مدیر درخواست کردید، و من اینجا هستم.

او همچنین نشان داده می شود که مخاطب را خطاب قرار می دهد. در میان اظهارات خود، اشتاینباخ گفت که کار دانکن به ،وان یک وکیل و یک قاضی “به ،وان سلب حق رای مطلق” از حقوق مردم در جامعه حقوقی استنفورد است. علاوه بر این، او گفت، برای بسیاری از افراد حاضر در این رویداد، کار دانکن باعث آسیب شد.

او گفت: «اگر می‌خواهید اینجا بم،د، فکر می‌کنم باید فضایی برای شنیدن حرف‌های قاضی دانکن در نظر بگیریم، و امیدوارم که شما نیز از بخش پرسش و پاسخ و نظرات استفاده کنید تا آنچه را که نیاز دارید بگویید. برای گفتن و پرسیدن سوالاتی که باید بپرسید. من واقعا از حضور در این موسسه سپاسگزارم. به بیرون نگاه می‌کنم و نمی‌پرسم اینجا چه خبر است؟ به بیرون نگاه می‌کنم و می‌گویم: “خوشحالم که این اتفاق در اینجا می‌افتد.”

پس از اینکه اشتاینباخ به صندلی خود بازگشت و بسیاری از حضار بیرون رفتند، شخص دیگری از گروه خواست که “کمی هق هق را رد کنند، تا بتواند به سوالات ما برسد، که ما بسیار می خواهیم پاسخی را بشنویم.”

در حین تمرین خصوصی، مشتریان دانکن شامل یک هیئت مدرسه ای در ویرجینیا بودند که دانش آموز ترنسجندر را از استفاده از حمام مدرسه که با هویت ، او مطابقت داشت منع می کرد.

دانکن به‌،وان قاضی دور پنجم، برای ا،ریت در آن نوشت ایالات متحده علیه وارنر، نظری در سال 2020 که شامل یک زند، فدرال می شود که خود را ترا،تی معرفی کرده و درخواست تغییر نام کرده است و همچنین با ضمایر ،نه خطاب می شود.

در یافته‌های ا،ریت، که این درخواست را رد کرد، دانکن نوشت که درخواست وارنر در دسته‌های شناخته شده درخواست‌های پس از محکومیت قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این، او نوشت که هیچ مرجعی از این پیشنهاد که دادگاه تجدیدنظر ممکن است از اصحاب دعوا، قضات، پرسنل دادگاه یا دیگران بخواهد از ضمایر مطابق با هویت ،ت استفاده کنند، حمایت نمی کند.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “پس از “هههههه مزاحم”، قانون استنفورد مست،م جلسه سخنر، آزاد است، مرخصی دانشیار را یادداشت می کند.

ABAJournal.com: “استنفورد پس از اینکه قاضی استیناف فدرال محافظه کار در جریان صحبت های انجمن فدرالیست مورد سرزنش قرار گرفت، عذرخواهی کرد.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/exchange-at-stanford-federalist-society-event-wasnt-،uctive-says-dei-dean/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds