دسته‌ها
اخبار

منطقه غربی لوئیزیانا مکان ترجیحی برای ایالت های محافظه کار است که سیاست های بایدن را به چالش می کشند



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. منطقه غربی لوئیزیانا ترجیح داده می شود…

قوه قضائیه

منطقه غربی لوئیزیانا مکان ترجیحی برای ایالت های محافظه کار است که سیاست های بایدن را به چالش می کشند

نوشته دبرا کاسنس وایس

بر اساس مقاله انحصاری قانون بلومبرگ، ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان با هم متحد می شوند تا سیاست های ،ت بایدن را به چالش بکشند، پرونده های خود را در منطقه غربی لوئیزیانا تشکیل می دهند، جایی که می توانند «عملاً تضمین کنند» که یک قاضی منصوب از حزب جمهوری خواه به پرونده های آنها رسیدگی خواهد کرد.

به گفته قاضی فدرال ترجیحی در آن ناحیه، تری داتی، قاضی ارشد، منصوب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، است که از تابستان 2021 بیش از هر قاضی دیگر در کشور چالش های چند ایالتی را برای سیاست های ،ت بایدن شنیده است. قانون بلومبرگ.

دوتی، 63 ساله، در کمتر از دو سال، پنج مورد از 9 دعوی قضایی جمهوری خواهان چند ایالتی را که در ناحیه غربی لوئیزیانا تشکیل شده است، شنیده است. تعداد کل شکایت های چند ایالتی جمهوری خواهان علیه ،ت بایدن 45 مورد است.

قانون بلومبرگ داستان خود را بر اساس تجزیه و تحلیل 239 پرونده چند ایالتی جناحی تشکیل شده در سه ،ت ریاست جمهوری، با استفاده از داده های پل نولت، استاد علوم سیاسی در دانشگاه مارکت، قرار داد.

در این مقاله اشاره شد که درخواست‌های تجدیدنظر فدرال لوئیزیانا توسط پنجمین دادگاه استیناف حوزه ایالات متحده در نیواورلئان، که ا،ریت محافظه‌کاران را دارد، بررسی می‌شود.

دوتی با قانون بلومبرگ صحبت کرد. او که قاضی سابق دادگاه ایالتی بود، گفت که خود را سیاسی نمی داند و برای اولین بار در دوران ،ت اوباما به دنبال یک قاضی فدرال بود.

او گفت: «من در مورد این موارد تصمیم نمی‌گیرم زیرا می‌خواهم ،ت بایدن را بدست بیاورم. “شکی نیست که من محافظه کار هستم، اما این بدان م،ا نیست که من به روش خاصی حکومت خواهم کرد.”

دموکرات ها نیز به دنبال کشورهای دوست هستند. در دوران ،ت ترامپ، ایالت‌های دموکرات برای طرح 90 شکایت علیه سیاست‌های فدرال به این گروه پیوستند. پنجاه و نه درصد از پرونده ها در ناحیه ج،ی نیویورک و ناحیه شمالی کالیفرنیا تشکیل شده است.

نولت به قانون بلومبرگ گفت که داده ها شواهدی از ،ید در انجمن را نشان می دهد.

نولت گفت: “تصادفی نیست که همان داوران بارها و بارها به میدان می آیند و این یک استراتژی عمدی است.”

قاضی گرگ کاستا، یک قاضی سابق مدار پنجم که اکنون در Gibson، Dunn & Crutcher است، پیشنهادی برای جلوگیری از ،ید در انجمن در یک بخش خاص دارد: در دعاوی قضایی که به دنبال صدور حکم در سراسر کشور هستند، هیئت‌های سه قاضی ا،امی است.

کاستا به قانون بلومبرگ گفت: «677 قاضی منطقه در سراسر کشور وجود دارد». اگر بتو،د یکی از آنها را انتخاب کنید، پیدا ، ،ی که با موضع شما موافق باشد، سخت نیست. و بنابراین این فقط این تصور را ایجاد می کند که دادگاه ها بازیگران حزبی هستند.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/western-district-louisiana-is-preferred-venue-for-conservative-states-challenging-biden-policies/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds