دسته‌ها
اخبار

موسسه حقوقی شما باید چه چیزی را در شبکه های اجتماعی ارسال کند؟


apps-g1614e08be_1920مانند سایر مشاغل، شرکت حقوقی شما باید از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کند. رسانه های اجتماعی ابزاری عالی هستند که می تو،د از آن به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع خود استفاده کنید. اگر از مشتریان خود بپرسید که چگونه برای وکیل جستجو می کنند، یک موتور جستجو یا رسانه های اجتماعی راه اصلی آنها خواهد بود. درباره محتوایی که باید در حساب های رسانه های اجتماعی شرکت حقوقی خود پست کنید تا مشتریان بالقوه را جذب کنید، بیشتر بیاموزید.

چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به شرکت های حقوقی کمک کنند
درست مانند سایر مشاغل، رسانه های اجتماعی می توانند به روش های زیر به شرکت حقوقی شما کمک کنند:

  • تقویت حضور آنلاین شما پلتفرم های رسانه های اجتماعی شرکت حقوقی شما می تواند به افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. شما می تو،د از کلمات کلیدی که مشتریان شما جستجو می کنند در پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.
  • ارتباط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید. به پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود به ،وان پل دیگری فکر کنید که شما را به سمت مشتریان بالقوه سوق می دهد. می تو،د از پست های رسانه های اجتماعی خود برای ایجاد اعتماد با مشتریان خود و پاسخ به سؤالات آنها در مورد حوزه کاری خود استفاده کنید.
  • مشتریان خود را در سطح عمیق تری بشناسید. رسانه های اجتماعی راهی عالی برای شماست تا بفهمید مشتریانتان به چه چیزی فکر می کنند. حتی اگر می‌تو،د اطلاعات کلی در مورد قانون ارسال کنید، می‌تو،د از پست‌های خود برای تشویق مشتریان خود برای تعامل با شما نیز استفاده کنید.
  • شرکت حقوقی خود را به روشی مقرون به صرفه بازاریابی کنید. اگر خودتان این کار را انجام دهید، ارسال در شبکه های اجتماعی هیچ هزینه ای ندارد، به جز زمان.

نگر، با رسانه های اجتماعی
با وجود اینکه رسانه های اجتماعی مزایای زیادی برای شرکت حقوقی شما دارند، برخی از وکلا همچنان نگران استفاده از آن هستند. دلیل اصلی محرمانه بودن پرونده آنهاست. وکلا نمی خواهند با به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که نباید در رسانه های اجتماعی منتشر شود، پرونده موکلان خود را به خطر بیاندازند. مهم است که همیشه از رازداری مشتری اطمینان حاصل کنید و همچنین مطمئن شوید که هیچ استاندارد اخلاقی کانون وکلای خود را نقض نمی کنید.

انواع پست های رسانه های اجتماعی برای شرکت های حقوقی
در اینجا برخی از انواع پست های رسانه های اجتماعی که موسسه حقوقی شما می تواند استفاده کند آورده شده است:

  • پست های آموزشی پست های شرکت حقوقی شما می تواند به آموزش مشتریان شما در مورد روند قانونی کمک کند.
  • محتوای بصری. علاوه بر پست‌های آموزشی، می‌تو،د کمک‌های بصری مانند اینفوگرافیک یا ویدیو را برای مشتریان خود به اشتراک بگذارید تا از آن لذت ببرند. ا،ر مشتریان محتوای بصری را به محتوای نوشتاری ترجیح می دهند.
  • پیوندهایی به پست های وبلاگ وب سایت شما. می تو،د پست هایی را که محتوا را تبلیغ می کنند در وب سایت شرکت حقوقی خود قرار دهید. این می تواند به آوردن ترافیک ارگ،ک به وب سایت شما کمک کند. با استفاده از این پست‌ها، می‌تو،د هشتگ‌های رایج را برای کمک به گسترش دسترسی خود اضافه کنید.
  • به روز رس، با قانون. شما می تو،د به روز رس، های جدید در مورد قو،نی که مشتریان شما ممکن است حتی درباره آنها ندانند ارسال کنید. این پست‌ها می‌توانند به‌روزرس،‌ها و نحوه تأثیرگذاری آنها بر شکل جدیدی از قو،ن رو به جلو را توضیح دهند.
  • طنز و میم. نوع دیگری از محتوای بصری که می تو،د پست کنید میم های مربوط به قانون هستند. همه دوست دارند به میم ها نگاه کنند. آنها یک راه عالی برای خندیدن به خودتان و ارتباط با مشتریان بالقوه شما هستند. مطمئن شوید که میم‌های خود را ایجاد می‌کنید، زیرا اگر محتوای آنها را برای قرار دادن در رسانه‌های اجتماعی خود انتخاب کنید، ممکن است حقوق مالکیت م،وی دیگران را نقض کنید.
  • توصیفات مشتری و موارد موفق گذشته. همچنین می تو،د از پست های رسانه های اجتماعی خود برای ارتقای موفقیت شرکت حقوقی خود استفاده کنید. شما می تو،د توصیفات مشتریان گذشته را درج کنید. همچنین می تو،د نتایج تسویه حساب ها یا احکام گذشته را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. با این حال، مهم است که هرگز امتیاز مشتری وکیل را نقض نکنید.

نکاتی برای یک استراتژی عالی رسانه های اجتماعی
در اینجا چند نکته وجود دارد که می تو،د هنگام ارسال پست های رسانه های اجتماعی خود از آنها استفاده کنید:

پست های خود را به مشتریان خود ارائه دهید
ارائه پست های خود به مشتریان خود یک راه عالی برای اطمینان از حرفه ای بودن رسانه های اجتماعی شما است. پست های شما می تواند حول محور اطلاع رس، به مشتریان خود از اطلاعات حقوقی باشد که به آنها کمک می کند. اگر مشتریان شما با روند قانونی آشنا نیستند، می تو،د محتوایی را ارسال کنید که این روند را برای آنها توضیح دهد.

ارسال اطلاعات مربوطه
شما همچنین می خواهید اطلاعاتی را ارسال کنید که مشتریان شما مرتبط بدانند. در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود، می‌تو،د اطلاعات مربوطه را در مورد حوزه‌های عملی خود و قو،ن اخیر و اینکه چگونه شرکت حقوقی شما می‌تواند کمک کند، پست کنید. مهم است که به یاد داشته باشید اگر هشتگ ها و کلمات کلیدی من، را در نظر بگیرید، تضمین می شود که مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

از سیاست های پلتفرم رسانه های اجتماعی پیروی کنید
صرف نظر از پلتفرم رسانه اجتماعی شما، هر پلتفرم مجموعه ای از سیاست های خاص دارد. اطمینان حاصل کنید که پست های رسانه های اجتماعی شما این سیاست ها را نقض نمی کند و به طور بالقوه حساب شما را خاتمه نمی دهد. مطمئن شوید که قو،ن پلتفرم را می د،د و بر اساس آن از آنها پیروی می کنید.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما باید شامل ارسال گرافیک و محتوایی باشد که به درستی مارک‌گذاری شده باشد و اطلاعات به یاد ماندنی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهد تا موسسه حقوقی شما را در ذهن خود نگه دارد. اطمینان حاصل کنید که محتوای رسانه های اجتماعی شرکت حقوقی شما دارای صدای ثابتی است که ارزش ارائه می دهد و قدرت، تخصص و اعتماد شما را به نمایش می گذارد.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/what-s،uld-your-law-firm-post-on-social-media/