دسته‌ها
اخبار

موفقیت به عنوان یک زن در رشته حقوقی که هنوز هم مرد است



من که دور از شهر بزرگ دلمار، نیویورک بزرگ شدم، وکلا زیادی را نمی شناختم، و مطمئناً هیچ وکیلی را نمی شناختم که بتوانم از آن تقلید کنم. در آن زمان هرگز آرزو نداشتم که در یک شرکت حقوقی موفق شریک باشم. اما من اینجا هستم، به لطف توصیه های درست مربی، که پتانسیل من را دیدند و به من کمک ،د راهم را بسازم.

در حالی که من همکاران و مربیان زیادی داشتم که مایل بودند تخصص خود را در اوایل سفرم به من بدهند، تعداد کمی از وکیل زن نقش رهبری داشتند، و من تلاش کردم تا خودم را در چنین موقعیتی تصور کنم. بیشتر مربیان من در اوایل مردها بودند، که با مهرب، دیدگاه‌های منحصربه‌فرد خود را با من در میان گذاشتند و چالش‌هایی را پیش روی من گذاشتند، در حالی که من تلاش می‌کردم در این صنعت نشان خود را بگذارم.

در حالی که من از این مردان برای به اشتراک گذاشتن وقت و استعداد خود با من سپاسگزارم، مهم است به این نکته اشاره کنیم که امروز، تقریباً 20 سال بعد، نسبت وکلای مرد به زن هنوز متعادل نیست. تعداد مردان در صنعت حقوقی همچنان از ،ن بیشتر است 61.5٪ تا 38.3٪. در نتیجه، مانند روزهای اولیه من، تعداد کمی از مربیان زن برای معرفی نسل بعدی وکلای زن در دسترس هستند.

خوشبختانه، به ،وان شریک مدیریتی برای یک شرکت پیشرو در زمینه دفاع از غرامت کارگران، خود را در موقعیتی می بینم که بتوانم الهام بخش تغییر، ایجاد فرصت ها و ش،تن موانع برای ،ن در قانون باشم. با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و ارائه مشاوره های روشنگرانه، می تو،م فرصت های بیشتری برای سایر وکلای زن مشتاق ایجاد کنیم و صنعت خود را به جلو ببریم.

فرصت را غنیمت بشمار

من سفرم را به قصد دنبال ، مسیر قبل از قانون شروع نکردم. در واقع این توصیه یک استاد خوش فکر بود که من را در مسیر پیش از قانون قرار داد. آن استاد به انگیزه و سرسختی من پی برد و مرا وادار کرد تا همان مسیر را طی کنم.

این فشار من را در مسیر کارآموزی تابست، با یک قاضی محلی قرار داد که به من توصیه هایی کرد که حرفه من را تغییر داد. نصیحتی که من هنوز با آن زندگی می کنم. قاضی به من توصیه کرد که به هر تکلیف و فرصتی بله بگویم. استفاده از این توصیه هم مرا از منطقه آسایش خارج کرد و هم به من کمک کرد اولین برد بزرگ خود را در فضای بیمه ،ب کنم.

به ،وان یک همکار جوان با جونز جونز، تلاش می‌کردم تا با رسیدگی به چندین پرونده غرامت کارگران در روز، نامی برای خودم ایجاد کنم. من در حال رسیدگی به یک پرونده ساخت و ساز پیچیده برای یک مشتری بودم که شامل یک موضوع پوشش پیچیده بود، موضوعی که هنوز فرصت نداشتم به ،وان وکیل با آن روبرو شوم. به‌،وان یکی از تنها زن، که در این پرونده حضور داشتند، برخی از مسائل جدید و راه‌حل‌های بالقوه را به اشتراک گذاشتم که در نهایت به ما کمک کرد تا پرونده را برای موکلمان برنده شویم. در نتیجه، مدیر ریسک ارشد مشتری از من دعوت کرد تا در مورد این پرونده به تیم رهبری ارشدش ارائه کنم، وظیفه ای که – در آن زمان – خارج از منطقه راحتی من بود، هم به ،وان یک وکیل جوان و هم به ،وان تنها زن در اتاق. با توجه به توصیه های استادم، از این فرصت استفاده کردم.

آن برد و ارائه بعدی من، پایه محکمی برای ارتباط سازمان ما با این مشتری ایجاد کرد که تا به امروز در شرکت ما باقی مانده است. همچنین راه جدیدی از ،ب و کار را برای شرکت در زمینه ساخت و ساز باز کرد.

بله گفتن به آن فرصت درس ارزشمندی به من داد: استفاده از فرصت ها فقط به چیزی نیست که مستقیماً در مقابل شماست. این در مورد ایجاد فرصت ها و فضا برای خود و دیگران برای آینده است. به‌،وان زن، که در حوزه‌ای تحت سلطه مردان هستند، همیشه در اتاق نیستیم یا وقتی اتفاقاتی می‌افتد سر میز دعوت نمی‌شویم. ما باید پاکت را فشار دهیم، پشت میز بنشینیم و با این کار، فضایی برای ،، که بعد از ما می آیند ایجاد کنیم. این فرصت دقیقاً همین کار را کرد. این مسیر شغلی من را تغییر داد و به من اجازه داد تا سطح مشخصی از موفقیت را پیدا کنم.

نصیحت به جوان ترم

علیرغم وجود شبکه ای از مربیان برجسته، ظهور در یک صنعت تحت سلطه مردان چالش های خود را داشت. با نگاهی به گذشته، سه توصیه ای که به هر وکیل زن جوان و جاه طلب ارائه می کنم شامل موارد زیر است:

1. تعیین حد و مرز

من برای همیشه ارزش را در استفاده از هر فرصتی می بینم. با این حال، آموخته ام که تعیین مرزها در صنعتی به همان اندازه که قانون رقابتی است، مهم است، جایی که مردم از وعده های غذایی صرف نظر می کنند و می خوابند تا پیشرفت کنند. وقتی به نیازهای خود توجه داشته باشید، انرژی بیشتری خواهید داشت تا به ،وان بهترین خود در کار ظاهر شوید. به ،وان مثال، من دوشنبه ها را به ،وان روز سازم، خود در هفته تعیین کرده ام. اولویت‌های هفته را مرور می‌کنم، هم برنامه‌های شخصی و هم حرفه‌ای‌ام را بررسی می‌کنم و با بچه‌هایم وقت می‌گذرانم تا ببینم آنها در هفته کجا هستند. در حالی که من هنوز کار می کنم و به همان سطح توجه به مشتریانم دارم، این بدان م،است که مطمئن می شوم زم، که فرزندانم در خانه هستند تماس نمی گیرم، در درجه اول بعد از ساعت 5 بعدازظهر. به این م،ی که کار در اولویت نیست. این به سادگی به این م،ی است که شما از خود و خانواده خود مراقبت می کنید تا بتو،د به همان سطح تلاش و توجه به کار خود ادامه دهید.

2. کمک بخواهید

درخواست کمک می تواند باعث ایجاد رفاقت بین همسالان شود و دیدگاه های جدید و ارزشمندی را به روی میز بیاورد. به ،وان مثال، اگر تمام آن سال‌ها پیش از من در مورد موضوع پوشش پیچیده درخواست کمک نمی‌شد، ممکن بود دیدگاه متفاوتی که من به روی میز آوردم مورد بررسی قرار نمی‌گرفت و ممکن بود ما برنده پرونده نبودیم. اما قبل از مراجعه به شخص دیگری برای پاسخ، مطمئن شوید که جستجوی کامل خود را انجام داده اید. یک مربی یک بار به من پیشنهاد کرد که قبل از درخواست کمک حداقل با دو منبع جداگانه برای پاسخ مشورت کنم. در انجام تحقیقات مستقل خود، اگر نتو،د پاسخ خود را بیابید، اکنون آماده خواهید بود تا یک گفتگوی سازنده در مورد موضوع تحقیق خود داشته باشید. علاوه بر این، ممکن است چیزی را یاد بگیرید که قبلاً نمی دانستید که می تواند در آینده به شما کمک کند.

3. آماده باشید

ناگفته نماند که هیچ وکیلی نباید کورکورانه به جلسه، تودیع و یا در دادگاه ظاهر شود، اما حتی اگر فکر می کنید برای یک جلسه یا پرونده آماده شده اید، احتمالاً انجام کارهای بیشتر ضرری ندارد. در مورد هر فردی تحقیق کنید، هر چیزی را که به دستتان می رسد بخو،د و با دانش هر چه بیشتر وارد هر جلسه، جلسه یا جلسه دادگاه شوید. تعیین مرزها و درخواست کمک می تواند کلید موفقیت در هنگام آماده سازی باشد.

به سادگی، بهتر از بقیه در اتاق باشید. مراقبت از خود، مشاوره خوب و آمادگی می تواند به شما کمک کند که برای موفقیت آماده باشید.

صنعت حقوقی در حال تغییر است، نه به آن سرعتی که شما یا من دوست داریم، اما در حال تغییر است. به همان اندازه مهم است که با آن تغییر کنیم. با استفاده از فرصت هایی که پیش روی ما قرار داده شده و نشستن بر سر میز، می تو،م اطمینان حاصل کنیم که فضای بیشتری برای دیگران برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود، تعیین حد و مرز، درخواست کمک و دستیابی به موفقیت وجود دارد. این با نشان دادن خودمان و ،ن بی‌شماری دیگر در صنعت ما شروع می‌شود.


سارا توماس شریک مدیریت جونز جونز است. او شرکت را از طریق تحولات فنی مربوط به غرامت کارگران و قانون دفاع از بیمه رهبری می کند.


ABAJournal.com درخواست‌هایی را برای مقالات اصلی، متفکرانه، غیر تبلیغاتی و نظرات مشارکت‌کنندگان بدون مزد برای اجرا در بخش صدای شما می‌پذیرد. جزئیات و دستورالعمل‌های ارسال در «موارد ارسالی شما، صدای شما» پست شده است.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/voice/article/lowering-the-ladder-succeeding-as-a-female-in-the-still-male-dominated-field-of-law/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds