دسته‌ها
اخبار

میلیاردر که از جاستیس توماس برای تعطیلات استفاده می کرد، از او و بستگانش نیز املاک خرید


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. میلیاردری که از جاستیس توماس با…

دیوان عالی آمریکا

میلیاردر که از جاستیس توماس برای تعطیلات استفاده می کرد، از او و بستگانش نیز املاک ،ید

نوشته دبرا کاسنس وایس

GettyImages-Clarence T،mas اکتبر 2022

کلارنس توماس، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، برای یک پرتره رسمی در ساختمان دیوان عالی در 7 اکتبر 2022، در واشنگتن دی سی ع، نوشته ال، وانگ/گتی ایماژ.

بر اساس گزارش جدید ProPublica، یک شرکت متعلق به میلیاردر هارلن کرو در سال 2014 یک خانه و دو زمین خالی را از کلارنس توماس قاضی دادگاه عالی ایالات متحده و بستگانش ،یداری کرد.

مادر سالخورده توماس در خانه ساوانا، جورجیا زندگی می کرد.

به گفته وی، “بزودی پس از تکمیل فروش، پیمانکاران کار بر روی ده ها هزار دلار بهبود خانه دو خوابه و یک حمام را آغاز ،د.” گزارش ProPublica. طبق سوابق و نقشه های مجوز شهر، بازسازی ها شامل یک ،ه، سقف تعمیر شده و حصار و دروازه های جدید بود.

طبق داستان، توماس این معاملات را فاش نکرد. فروشندگان ملک توماس، مادرش و خانواده برادر فقید توماس بودند. توماس بخشی از دوران کودکی خود را در خانه ای گذرانده بود که مادرش در آن زندگی می کرد.

کرو 133363 دلار برای املاک پرداخت کرد. به گفته ProPublica، مشخص نیست که آیا او ارزش بازار منصفانه را پرداخت کرده است یا خیر. سال قبل از ،ید از توماس، کرو یک زمین خالی و یک خانه کوچک در همان بلوک به قیمت 40000 دلار ،ید.

بر اساس گزارش های قبلی توسط ProPublica، کرو میلیاردر و اهدا کننده ،تی است که توماس و همسرش ویرجینیا “جینی” توماس را در تعطیلات مجلل در استراحتگاه خصوصی و مزرعه خود در تگزاس درمان کرد. توماس با سوپر قایق کراو سفر کرد و هنوز خصوصی بود.

ProPublica با چهار کارشناس صحبت کرد که گفتند به نظر می رسد ش،ت توماس در افشای این فروش نقض قانون افشای فدرال است که در مورد قضات و سایر مقامات اعمال می شود. قانون، اموالی را که صرفاً به ،وان محل س،ت شخصی شخصی مورد نیاز برای افشای اطلاعات استفاده می شود، از افشا مستثنی می کند. کارشناسان گفتند توماس واجد شرایط معافیت نیست.

کرو در بی،ه ای به ProPublica گفت که خانه را ،یده است زیرا امیدوار است در آینده یک موزه عمومی در این ملک ایجاد کند که داستان توماس را روایت کند.

کرو در این بی،ه گفت: «من به خانواده توماس در مورد تمایلم برای حفظ این مکان تاریخی نزدیک شدم تا نسل‌های آینده بتوانند درباره زندگی الهام‌بخش یکی از بزرگترین آمریکایی‌های ما بیاموزند. بهبودهایی در این ملک انجام شد تا “حفظ ماندگاری طول، مدت و در دسترس بودن آن برای عموم” حفظ شود.

کرو گفت که زمین های خالی “بعدها به یک سازنده تایید شده که متعهد به بهبود کیفیت محله و حفظ یکپارچگی تاریخی آن بود فروخته شد.”

کرو گفت که نرخ بازار را «بر اساس فاکتورهای زیادی از جمله اندازه، کیفیت و زیست‌پذیری خانه‌ها» پرداخت کرده است.

کرو به سؤالات ProPublica در مورد اینکه آیا او برای مادر توماس که اکنون 94 ساله است، اجاره می گیرد یا خیر، پاسخی نداد. همسایه ها به نشریه گفتند که او هنوز در خانه زندگی می کند.

نوک کلاه به چقدر جذاب.

همچنین ببینید:

ژورنال ABA: نمایندگان می گویند: «یک منشور اخلاقی ا،ام آور برای قضات SCOTUS برای محافظت از اعتبار دادگاه مورد نیاز است».




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/billionaire-w،-treated-justice-t،mas-to-vacations-also-bought-property-from-him-and-his-relatives/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds