دسته‌ها
اخبار

نائومی وولف به توییتر بازگشته است و هنوز برای بازگرداندن حساب خود شکایت می کند


جشن جشن ،ن قدرت دهمین سالگرد مجله New York Moves

نائومی ولف (ع، از جیم اسپلمن/WireImage)

در اینجا یک داستان خنده دار در مورد توییتر وجود دارد که هیچ ربطی به ایلان ماسک ندارد! خوب … تقریبا هیچی. با این حال، رئیس‌جمهور سابق و کمپین در حال انجام او برای پرتاب کیسه‌های شعله‌ور سگ*تی به سمت صندوق فدرال متصل به چک‌های 402 دلاری برای پوشش هزینه تشکیل پرونده، به کار می‌رود، بنابراین گروه معمولی بدخواهان ما به خوبی معرفی خواهند شد.

در ژوئیه سال 2021، ترامپ از توییتر، متا و یوتیوب به دلیل بداخلاقی وی شکایت کرد. نظریه او این بود که تهدیدهای کنگره برای اصلاح یا لغو بخش 230 قانون نجابت ارتباطات، که پلتفرم‌ها را برای محتوای تولید شده توسط کاربر مصونیت می‌دهد، پلتفرم‌ها را به طرزی جادویی به خدمتگزار نمایندگان آدام شیف و نانسی پلوسی تبدیل کرد. پس از تبدیل شدن آنها به بازیگران ،تی، تعلیق حساب ترامپ به منزله سانسور ،تی است که نقض متمم اول قانون اساسی است. TA DAAAAA!

یا بیشتر شبیه BA DUM TSSSSSS. در ماه مه، جیمز دوناتو، قاضی منطقه ای ایالات متحده، کت و شلوار توییتر را به دلیل اینکه در معرض نور خورشید قرار گرفته بود، به صدا درآورد خفه شو، هیچ یک از اینها اینطوری کار نمی کند. (خب، کم و بیش.) پس از آن، ترامپ به دایره نهم متوسل شد و ال، کوزینسکی قاضی آبرومند سابق را استخدام کرد تا با حمل این آب گندیده، خود را بیشتر رسوا کند. Circuit هنوز حکمی صادر نکرده است، اما پرونده های دادگاه منطقه علیه متا و یوتیوب در انتظار تجدید نظر هستند.

در همین حال، رقیب ترامپ در لباس توییتر، نائومی وولف، حقیقت‌شناس کووید، درخواستی را ارائه کرد. پیشنهاد حکم نش، در ماه اوت، با استناد به “شواهد جدید” از هماهنگی ،ت با شرکت. ببینید، یک بار CDC به یکی از توییت‌های او به ،وان اطلاعات نادرست اشاره کرد، و بنابراین قاضی دوناتو باید دستوری صادر کند مبنی بر اینکه او بر اساس این شواهد “تازه کشف شده” به وولف طبق قانون 60 کمک خواهد کرد. در سپتامبر، توییتر با این حرکت مخالفت کرد، گفت که شواهد نه جدید است و نه زمین ،زان.

قاضی دوناتو هنوز حکمی صادر نکرده است، اما دیروز یک حکم صادر کرد نظم علت را نشان دهد خود به خود تعجب می کنم که چرا این حرکت قابل بحث نیست.

اطلاعات در دسترس عموم نشان می دهد که ممکن است شرایط با توجه به ادعاهای Wolf و شیوه های فعلی توییتر تغییر کرده باشد. در نتیجه، از وولف خواسته می‌شود تا به صورت کتبی علت را نشان دهد که چرا ادعاهای او یک جنجال زنده را مطرح می‌کنند، و اینکه آیا درخواست او برای دستور، که چاره‌ای اصلی است که او به دنبال آن است، قابل قبول است یا خیر.

در واقع، ولف او را داشت حساب توییتر پس از اینکه ماسک این شرکت را ،ید، بازسازی شد، همانطور که دونالد ترامپ نیز انجام داد. بنابراین ولف اکنون آزاد است تا دلش بخواهد وا،ن‌های کووید باعث ناباروری یا هر مز،ف دیوانه‌کننده‌ای که فردا به ذهنش می‌آید. بنابراین دقیقاً چگونه یک بحث زنده اینجا وجود دارد؟

پاسخ ولف باید در 23 ژانویه باشد.

AHEM.

ترامپ علیه توییتر [Docket via Court Listener]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/01/naomi-wolf-is-back-on-twitter-is-still-suing-to-have-her-account-restored/