دسته‌ها
اخبار

نحوه نوشتن یک جلد نامه موثر


Shutterstock_1543235978هر نامزد برای یک نقش جانبی یا داخلی باید یک نامه پوششی بنویسد. این امر حتی اگر با یک استخدام‌کننده کار می‌کنید، صادق است و استخدام‌کننده نامزدی شما را از طریق کانال‌های دیگر مانند تماس‌های تلفنی تبلیغ می‌کند. چرا؟ بسیار مهم است که تمام اطلاعاتی را که ممکن است در بازاریابی شما مفید باشد به کارفرمای احتمالی در اختیار استخدام کننده خود قرار دهید.

من به نامزدها یک الگوی نامه ارائه نمی دهم زیرا ضروری است که نامه غیرصادقانه یا فرمولی به نظر نرسد. نامه باید معتبر باشد و در صورت امضای شما با صدای خودتان باشد. اگر از همان نامه پوششی برای درخواست چندین موقعیت استفاده می کنید، حداقل متن را برای هر کارفرما تغییر دهید و قبل از ارسال، هر نسخه را به طور کامل بخو،د. به راحتی می توان یک نامه غیر سفارشی را تشخیص داد – این نشان دهنده تنبلی و بی علاقگی است.

ساخت یک جلد نامه عالی با شروع می شود آماده سازی. شما می‌خواهید قبل از نوشتن آن نامه در مورد آنچه که در تلاش است به آن دست یابد، واضح باشید.

  1. شرح شغل را بخو،د. خط به خط آن را بخو،د. من نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت تطبیق نامه پوشش شما با شغل خاص و به ویژه با شرایط مورد نیاز و ترجیحی ذکر شده تاکید کنم.
  2. درباره شرکت/شرکت تحقیق کنید. باید اطمینان حاصل کنید که علاقه اعلام شده شما به آن کارفرما با خواننده همخو، دارد. اطمینان حاصل کنید که زمینه کافی برای انتقال قانع کننده ای دارید که مهارت های شما به این شرکت کمک می کند تا به اه، استراتژیک خود دست یابد.
  3. نامه پوششی خود را به ،وان یک مصاحبه دور اول در نظر بگیرید. چه سوالاتی را ممکن است پیش بینی کنید؟ شما می خواهید به آدرس (در صورت وجود):
    آ. چرا به دنبال حرکت هستید و به طور خاص چرا می خواهید کار کنید اینجا، با ما؟
    ب در صورت وجود، چرا می خواهید به شهر جدید نقل مکان کنید؟ چه روابط شخصی یا حرفه ای با مکان جدید دارید؟
    ج اگر قابل اجرا است، چرا می خواهید از یک شرکت به یک نقش داخلی بروید یا برع،؟
  4. مهمتر از همه، نامه شما باید به این سوال پاسخ دهد، “چگونه می‌خواهید به شرکت/شرکت ما ارزش بیافزایید؟” در پوشش نامه و در مصاحبه هایتان، به یاد داشته باشید که این موضوع به شما مربوط نیست. این در مورد چیست شما می تواند برای آنها. یک کارفرمای بالقوه توسط نامزدهایی که فقط در مورد اینکه چگونه این حرکت باعث پیشبرد اه، شخصی آنها می شود صحبت می کنند، خاموش می شود. هنگامی که فرصت را به طور کامل درک کردید و در مورد اینکه چگونه می تو،د ارزش افزوده کنید، زمان آن رسیده است که پیش نویس را شروع کنید. تعدادی از دام های رایج وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد.
  5. مختصر باشد. این یک نامه است، نه یک مقاله.
  6. اطمینان حاصل کنید که نامه به خوبی ساختار یافته است. آن را ساده نگه دارید: یک جمله/بند آغازین، «استدلال‌ها» و یک نتیجه‌گیری. نامه پوششی شما اطلاعات اساسی ارائه می دهد، اما همچنین به ،وان نماینده مهارت های نوشتاری و ارتباطی شما ارزیابی می شود.
  7. نقطه ها را به هم وصل کنید. تصور نکنید ارتباط تجربه شما آشکار است. ممکن است لازم باشد به کارفرما کمک کنید تا از نقطه A به نقطه B برسد تا ببیند واقعاً تجربه مربوطه را دارید.
  8. ضرب المثل قدیمی را به خاطر بسپار “نشان بده، نگو.” مثال‌های ملموس، به‌ویژه برای مهارت‌های نرم مرتبط خود بیاورید. هیچ چیز آزاردهنده‌تر از خواندن «من مهارت‌های بین‌فردی عالی دارم» وجود ندارد و هیچ چیزی برای تأیید این ادعا وجود ندارد. در نظر گرفتن:
    آ. چه مهارت ها یا تجربیاتی دارید که واجد شرایط این شغل هستید؟
    ب چه چیزی را سر میز می آورید که شما را منحصر به فرد می کند؟
    ج چرا باید شما را به جای رقابت شما استخدام کنیم؟
  9. در مورد لحن متفکر باشید. در طرف رسمی اشتباه کنید، اما از ظاهری پرمدعا یا نامرتبط اجتناب کنید. اگر برای یک استارتاپ درخواست می دهید، شاید لحن کمتر تشریفاتی من، تر باشد؟
  10. آنچه در رزومه شما وجود دارد را به سادگی تکرار نکنید. ممکن است بخواهید مهم ترین نکاتی را که با شرح شغل مطابقت دارد از رزومه خود برجسته کنید، اما نامه پوششی در درجه اول فرصتی برای گنجاندن اطلاعات مرتبط است. نه در رزومه شما
  11. حرکات و شکاف ها را توضیح دهید. اگر قبلاً حرکات متعددی انجام داده اید، پس از مدت کوتاهی کارفرما را ، کرده اید، یا در حال حاضر بیکار هستید، از این موضوع جلوتر بگیرید. نیازی به یک خاطره کامل نیست، اما عدم رسیدگی به این موضوع ممکن است باعث شود کارفرمای احتمالی مشکوک شود که شما چیزی را پنهان کرده اید.
  12. اگر متقاضی موقعیت دفتر حقوقی جانبی هستید و سال ک، شما برای اه، ارتقاء با سال JD شما متفاوت است، حتماً این را برجسته کنید.
  13. تصحیح کنید. مطلقاً بدون غلط املایی! بعد از اینکه پیش نویس، بازنگری و تصحیح (یک بار دیگر این کار را انجام دهید، فقط در صورت امکان!)، بهترین شیوه ها را در ارسال نامه دنبال کنید.
  14. سعی کنید نام گیرنده من، را پیدا کنید. من همیشه با نامه های “به چه ،ی ممکن است مربوط باشد” خاموش می شوم.
  15. این نکته از طرف دوست من است که مدیر ارشد یک بانک بزرگ است: پوشش نامه و مطالب ضمیمه خود را قابل ارسال کنید! همه چیز را در یک ایمیل تمیز (در صورت ارسال به یک مخاطب شخصی جدا از چت شخصی جدا) با نامه پوششی در متن ایمیل و نه به ،وان پیوست جداگانه ارسال کنید.

یک استخدام‌کننده می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام اطلاعات برای یک نامه پوششی من، است و کدام نه. حتما به استخدام کننده خود بدهید همه اطلاعات و اعتماد به آنها برای راهنمایی شما. (اگر به استخدام کننده خود اعتماد ندارید، یک استخدام جدید دریافت کنید.) اگر به اسپانسر ویزا نیاز دارید، نمی تو،د ظرف یک یا دو ماه آینده کار جدیدی را شروع کنید، یا مشکلات دیگری در جستجوی کار خود دارید، به استخدام کننده خود اطلاع دهید. از جلو.

آیا یک جلد نامه خوب واقعاً سوزن را حرکت می دهد؟ در واقع، ممکن است فقط برای درصد کمی از برنامه ها تفاوت ایجاد کند. اما چرا به هر درخواست شغلی بهترین فرصت را نمی دهید؟


منبع: https://abovethelaw.com/2023/02/،w-to-write-an-effective-cover-letter/