دسته‌ها
اخبار

نزدیک به 20 سال پیش، اسکالیا توضیح داد که چرا سفر جت را یک هدیه در نظر نمی‌گیرد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. نزدیک به 20 سال پیش، اسکالیا توضیح داد که چرا…

دیوان عالی آمریکا

نزدیک به 20 سال پیش، اسکالیا توضیح داد که چرا سفر جت را یک هدیه در نظر نمی‌گیرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

مانند کلارنس توماس قاضی دیوان عالی ایالات متحده، قاضی آنتونین اسکالیا به دلیل پذیرفتن یک جت سواری رایگان، مورد شوخی کمدین های آ، شب قرار گرفت.

در سال 2004، اسکالیا به همراه معاون رئیس جمهور وقت، دیک چنی، به طور رایگان با یک جت ،تی سفر کرد تا به شکار اردک در لوئیزیانا برود. او سپس از استعفای خود در پرونده ای که مربوط به گروه ویژه انرژی چنی بود، امتناع کرد، به این دلیل که چنی در مقام رسمی و نه فردی مورد شکایت قرار گرفت.

گزارش‌های اخیر توسط ProPublica فاش کرد که توماس با قایق تفریحی میلیاردر جمهوری‌خواه، هارلن کرو، با جت شخصی خود سفر کرده و در استراحتگاه خصوصی خود در نیویورک و مزرعه خود در تگزاس اقامت داشته است.

این نیویورک تایمز نگاهی به یادداشت که اسکالیا نوشت و در آن توضیح داد که چرا فکر نمی‌کرد استعفا ضروری باشد.

نیویورک تایمز گزارش می دهد: «بحث قاضی اسکالیا در مورد اینکه آیا سفر با هواپیما یک هدیه بود، چه ارزشی داشت و آیا باید افشا شود یا خیر، به روشن شدن استانداردهای قانونی که در مورد سفرهای قاضی توماس اعمال می شود کمک می کند.

اسکالیا گفت این سفر یک هدیه نبود. اسکالیا استدلال کرد که این سفر هیچ هزینه ای برای ،ت نداشت، زیرا در جت معاون رئیس جمهور که با یا بدون او به لوئیزیانا می رفت، فضایی در دسترس بود. چنی به دلیل ا،امات امنیت ملی م،م به پرواز با هواپیماهای ،تی بود.

اسکالیا نوشت: «و اگرچه پرواز ما در هواپیمای معاون رئیس‌جمهور واقعاً رایگان بود، از آنجایی که با او بر نمی‌گشتیم، بلیت‌های رفت و برگشتی (چون ارزان‌ترین قیمت‌شان بود) ،یداری کردیم که دقیقاً همان چیزی بود که اگر می‌پرداختیم. ما هم در پروازهای تجاری پایین رفته بودیم و هم برگشته بودیم. به عبارت دیگر، هیچ یک از ما با پرواز در هواپیمای معاون رئیس جمهور، یک سنت هم پس انداز نکردیم.»

اسکالیا گفت و طبق مقررات قانون اخلاق در ،ت که حمل و نقل ارائه شده توسط ایالات متحده را از ا،امات گزارش دهی مستثنی می کند، نیازی به افشای سفر نبود.

درخواست استعفای اسکالیا به سرمقاله‌های رو،مه‌ها اشاره کرده بود که از او خواسته بودند از این پرونده کناره‌گیری کند. اسکالیا گفت، اگر او انصراف دهد، «به اصطلاح رو،مه‌نگاران تحقیقی را تشویق می‌کند تا موارد نامن، را پیشنهاد کنند و به دلایل نامن، (و ،انه‌تر) دیگر تقاضای استعفا کنند».

اسکالیا می‌نویسد: «در حالی که شاخه‌های سیاسی شاید بتوانند از اتهامات بی‌اساس بی‌اساس که به اصلی‌ترین رپورتاژ گزارش واشنگتن تبدیل شده، جان سالم به در ببرند، این دادگاه نمی‌تواند. مردم باید به صداقت قضات اطمینان داشته باشند و این نمی تواند در سیستمی وجود داشته باشد که آنها را با کوچکترین دوستی یا لطفی فاسد می پندارد و در فضایی که مطبوعات مشتاق یافتن ایرادات هستند.»

اسکالیا در سال 2016 درگذشت. قاضی نیل گورسوچ جایگزین او شد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/nearly-20-years-ago-scalia-explained-why-he-didnt-consider-jet-trip-a-gift/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds