دسته‌ها
اخبار

نظرسنجی نشان می‌دهد که وکلا سطح بالایی از رضایت از شغل خود را گزارش می‌کنند، اما استرس همچنان یک مسئله است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکلا از سطح بالایی از رضایت …

شرکت های حقوقی

نظرسنجی نشان می‌دهد که وکلا سطح بالایی از رضایت از شغل خود را گزارش می‌کنند، اما استرس همچنان یک مسئله است

نوشته دبرا کاسنس وایس

وکیل تاکید کرد

تصویر از Shutterstock.

بر اساس یافته‌های نظرسنجی Law360 Pulse، 83 درصد از وکلای مورد بررسی گزارش می‌دهند که حداقل در برخی مواقع تحت استرس هستند، اما 71 درصد از وکلا در صورت فرصتی برای انجام کار، شغل خود را تغییر نمی‌دهند.

این نظرسنجی نشان داد که 15 درصد از وکلای مورد بررسی گفتند که بیش از 60 ساعت در هفته کار می کنند، در حالی که 27 درصد 51 تا 60 ساعت در هفته کار می کنند. بر اساس این نظرسنجی، هفده درصد انتظار داشتند که در سال 2023 تنها یک هفته یا کمتر به تعطیلات بپردازند.

با این وجود، 68 درصد گفتند که از شغل کلی خود راضی یا بسیار راضی هستند و 63 درصد گفتند که از غرامت خود راضی یا بسیار راضی هستند.

قانون 360 پوشش دارد.

Law360 Pulse از بیش از 1300 وکیل، از جمله 330 شریک، 201 شریک غیر سهامی، 460 شریک سهام عدالت و 125 وکیل، پاسخ های نظرسنجی دریافت کرد. سایر وکلا سمت های دیگری از جمله مشاغل داخلی و ،تی داشتند.

این نظرسنجی شواهدی از شکاف ،تی پیدا کرد. 31 درصد از وکلای زن گفتند که تعادل کار و زندگی آنها در سال گذشته بدتر شده است، در حالی که 18 درصد وکلای مرد. 28 درصد از وکلای زن از فرصت‌های پیشرفت در شرکت خود راضی بودند، در حالی که 35 درصد وکلای مرد. 60 درصد وکلای زن هیچ بدهی دانشجویی نداشتند، در حالی که 75 درصد وکلای مرد.

و چهل و شش درصد از وکلای زن گفتند که در تمام یا بیشتر مواقع استرس داشته‌اند، در حالی که 28 درصد وکلای مرد.

علاوه بر این، 41 درصد از وکلای زن گفته اند که شخصاً با تبعیض ،تی در محل کار مواجه شده اند، در حالی که تنها 5 درصد وکلای مرد هستند.

یکی دیگر از سؤالات نظرسنجی از وکلا پرسیده شد که اگر می توانند در جای دیگری کار کنند، بر اساس شهرت کدام شرکت حقوقی را انتخاب می کنند. وکلا می توانند حدا،ر سه شرکت را انتخاب کنند.

پنج شرکتی که بیشترین تذکر را به خود اختصاص دادند عبارتند از:

    • لاتام و واتکینز (23 ذکر)
    • گیبسون، دان و کراچر (16 ذکر)
    • کرکلند و الیس (14 ذکر)
    • سیدلی آستین و ویلمر کات، پیکرینگ هیل و دور (با هر کدام 12 ذکر)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyers-report-high-level-of-satisfaction-with-their-jobs-but-stress-remains-an-issue-survey-finds/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds