دسته‌ها
اخبار

نورم پتیس وکیل الکس جونز از وکالت تعلیق شد، کشف کرد که چیزی بدتر از از دست دادن یک میلیارد دلار برای مشتری شما در تلویزیون زنده وجود دارد


تظاهرات «سرقت را متوقف کنید»، راست افراطی در عمارت فرماندار در جورجیا

(ع، از زک رابرتز/NurP،to از طریق گتی ایماژ)

دیروز، نورم پتیس وکیل م،ع بدنام ال، جونز بود از فعالیت وکالت تعلیق شده است به مدت شش ماه پس از اینکه او نتوانست از سوابق شخصی شاکیان سندی هوک محافظت کند.

یا به قول خودش «حذف شد».

امروز صبح پروفایلم را ویرایش کردم. وکیل حذف شده

— norm_pattis (@PattisNorm) 6 ژانویه 2023

اوم، آقا، اصطلاح صحیح «لغو فرهنگ» است.

باربارا بلیس، قاضی دادگاه عالی کانکتیکات، پتیس را به دلیل ناکامی در حفاظت از سوابق شخصی شاکیان کانکتیکات به همراه کوهی از کشفیات دیگر از پرونده، تعلیق کرد، که منجر به رویارویی بدنام شد، زم، که وکیل تگزاس مارک بن،تون به جونز فاش کرد که وکیلش آندینو رینال فرستاده است. روی کل محتویات تلفن جونز.

وکیل مارک بن،تون گفت #ال، جونز که وکیلش بهم ریخته و کل تاریخچه تلفن همراه جونز را برای او ارسال کرده است. “آیا می دانستی که وکلای شما 12 روز پیش کل سابقه پیامک تلفن همراه شما را به هم ریخته و برای من ارسال کرده اند؟” بن،تون پرسید. “میدونی شهادت دروغ چی درسته؟” pic.twitter.com/IfIiP5UTIg

– شبکه قانون و جرم (@LawCrimeNetwork) 3 آگوست 2022

اینکه کل توالی وقایعی را که تا آن لحظه منتهی شد، یک خوشه نامید، یک دست کم گرفتن بزرگ است.

در آوریل زم، شروع شد که جونز سه شرکت بی‌ارزش را در یک تلاش کوتاه موفق برای به تاخیر انداختن اولین محاکمه افترا در سندی هوک ورش،ت کرد. در طی آن رسیدگی، کیونگ لی، وکیل این شرکت ها، به جی وولمن وکیل سابق پتیس و جونز ایمیل زد و به دنبال ایمیل های مربوط به وکالت او بود.

وولمن که مدتی از پرونده کانکتیکات خارج شده بود، گفت که در ماه مارس یک هارد دیسک خارجی را با تمام شواهد جمع‌آوری‌شده به پتیس ارسال کرده است و هشدار داده است که برخی از آن‌ها مشمول دستور حفاظتی هستند. سپس همکار لی با یک کپی از دستور به گروه پاسخ داد و زب، را که دسترسی به سوابق پزشکی، مالی و شغلی شاکیان کانکتیکات را فقط برای وکلا محدود می‌کرد، برجسته کرد. پتیس (یا همکارش) سپس کل درایو را بدون حذف هیچ گونه اسناد محافظت شده و بدون هیچ دستورالعملی در مورد نحوه اجرای دستور دادگاه به لی ارسال کرد.

در همان زمان، اندینو رینال، دهمین وکیل م،ع جونز در کت و شلوار سندی هوک تگزاس، از پتیس خواست که متن های جونز را برای او بفرستد. سپس پتیس به لی دستور داد تا هارد دیسک را به رینال بدهد. به نظر می رسد نه لی و نه پتیس به رینال در مورد دستور حفاظتی قبل از آپلود کل درایو در سرور خود گفته اند.

در 22 ژوئیه، رینال به دستیار خود گفت که پیوندی به بان،تون را ایمیل کند مقداری سند در عوض، دستیار ساخت کل محتویات هارد دیسکی که در اختیار وکیل شاکیان تگزاس است، پس از آن بن،تون این پیام را به رینال ارسال کرد:

من این ایمیل را برای وکیل حقوقی خود برای دانلود این محصول ارسال کردم. او از من خواست که نگاهی بیندازم زیرا حجم عظیمی از مطالبی بود که او دانلود می‌کرد، و از من می‌خواست مطمئن شوم که باید همه آن‌ها را دانلود کند. من از طریق دایرکتوری ها نگاه کردم و به نظر می رسید که آنها حاوی اطلاعات محرمانه زیادی هستند، مانند سپرده ها و سوابق مربوط به شاکیان لافرتی، و مطالبی که به نظر می رسد محصول کاری یا محرمانه است. فرض من اکنون این است که شما قصد نداشتید این را برای ما ارسال کنید؟ اگر درست می گویم به من اطلاع دهید.

رینال با پیامی به بن،تون گفت که پیوند را «نادیده بگیرد»، که به دستیارش گفته بود آن را غیرفعال کند. او هیچ درخواستی از بن،تون نکرد تا آنچه را که قبلا دانلود کرده بود، که طبق قانون تگزاس 10 روز فرصت داشت، حذف کند.

در مطالب دانلود شده، بن،تون متوجه شد که جونز هنگام کشف دروغ گفته است که از ایمیل استفاده نمی‌کند یا به تجزیه و تحلیل گوگل اعتماد نمی‌کند، که منجر به آن «لحظه پری میسون» شگفت‌انگیز در دادگاه علنی شد. تقریباً پنج دقیقه پس از آن صحنه، پتیس به کریس متی، وکیل شاکیان کانکتیکات ایمیل زد و گفت: «کریس. به من زنگ بزن لحظاتی پیش متوجه شدم که ممکن است دستور حفاظتی را نقض کرده باشم. هنجار.”

متی به خوبی از این تخلف آگاه بود، زیرا او نیز مانند نیمی از وکلا در آمریکا، این صحنه را از تلویزیون زنده تماشا کرده بود. و به هر حال، بن،تون قبلاً در مورد ،وس به او گفته بود. پتیس پذیرفت که این تقصیر او بوده است، و او مطالب محافظت شده را به لی و رینال، که هیچ یک از آنها وکیل پرونده نبودند، منتشر کرده است. اما او اصرار داشت که این هیچ آسیبی نبود، هیچ خطایی وجود نداشت زیرا رینال “در حال کار روی دفاع از این پرونده و موارد مرتبط بود.”

قاضی ورش،تگی ایالات متحده، کریستوفر لوپز، بعداً لی را از پرونده ورش،تگی بعدی که توسط شرکت مادر Infowars Free S،ch Systems تشکیل شده بود، به دلیل عدم افشای اینکه او برای شرکت های LLC و Infowars به ​​طور همزمان مذاکره کرده بود، حذف کرد. رینال در تگزاس با طرح تحریم مواجه شد. و پتیس و رینال که حضور محدودی در کانکتیکات داشتند (پس از اینکه قبلاً به پرونده‌های طرفین دسترسی پیدا کرده بود) در دادگاه قاضی بلیس با تحریم روبرو شدند.

که ما را به دیروز می رساند، زم، که قاضی بلیس چکش را روی پاتیس انداخت.

او ابتدا به او یادآوری کرد که او قبلاً در جریان کشف به دلیل “اقدامات قاطعانه و سوء رفتار عمدی” به شدت عصب، شده بود، زم، که سوابق شخصی شاکیان را در جریان طرح عزل هیلاری کلینتون به طور نادرست فاش کرد. او ادامه داد که پتیس چندین قانون رفتار حرفه ای را نقض کرده است، از جمله، قانون 1.1 شایستگی، قانون 1.15 حفاظت از اموال، قانون 3.4 انصاف در برابر طرف مقابل و وکیل، قانون 5.1 مسئولیت های شرکا، مدیران، و وکلا ناظر8. .

در میان عوامل تشدید کننده، دادگاه خاطرنشان کرد که پتیس قبلاً در همین پرونده با توجه به سوگند نامه ای که در آن هیئت رسیدگی به شکایات ناحیه دانبری تشخیص داده بود وکیل “بی بند و بار” بوده و “قضاوت بدی انجام داده است” مورد انتقاد قرار گرفته است. به طور مشابه، آسیب‌پذیری شاکیان، استناد پتیس به حق خود در متمم پنجم متمم خود در برابر خود مجرم‌انگاری هنگام بازجویی از سوی وکیل انضباطی، و 30 سال وکالت پتیس، لکه‌های سیاهی علیه او بود.

او نوشت: «به عبارت ساده، با توجه به تجربه او، هیچ بهانه قابل قبولی برای رفتار نادرست او وجود ندارد.

پتیس قول داده است که تجدید نظر کند. اما در این بین، او نماینده پسر مغرور جو بیگز است که هفته آینده در دی سی به اتهام توطئه فتنه انگیز برای اقداماتش در 6 ژانویه 2021 محاکمه می شود. آنجا باش، وحشی خواهد بود.


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/01/alex-joness-lawyer-norm-pattis-suspended-from-practicing-law-discovers-theres-so،ing-worse-than-losing-a-billion-dollars-for-your-client-on-live-tv/