دسته‌ها
اخبار

نکات حقوقی نوشتن برایان گارنر در سال 2022


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. نکات حقوقی نوشتن برایان گارنر در سال 2022

مرور سال

نکات حقوقی نوشتن برایان گارنر در سال 2022

توسط برایان ای. گارنر

برایان گارنر

ع، برایان گارنر توسط Winn Fuqua P،tography.

امسال، برایان گارنر یک بازی جدید برای دوستداران کلمات، یک فرضیه در مورد خط تیره و چهار اصل نوشتن حقوقی به ما داد که به ،وان یک منشی در دادگاه تجدیدنظر ناحیه 5 ایالات متحده در نیواورلئان آموخت. در اینجا جمع بندی کامل ستون های 2022 توسط The فرهنگ لغت قانون بلکسردبیر.

خوانندگان این ستون با نویسندگ، که گهگاه با نویسندگ، که مدت‌ها مرده مصاحبه می‌کنند آشنا هستند. مصاحبه شونده امروز قاضی دیوان عالی ایالات متحده ویلی بی راتلج (1894-1949) است.

در مقابل این دادگاه محترم شکایت ماریان شورت داش است که رو،مه محلی خود Blunderbuss Clarion را متهم می کند که “خط خطیر اجباری” را از صفت های عبارتی حذف کرده و در نتیجه توانایی او را برای خواندن بدون مزاحمت مختل می کند.

دفتر وکالت نوعی انتشارات است. ما اسناد قانونی را صادر می کنیم که گاهی توسط مخاطبان کوچک و گاهی برای مخاطبان بزرگ خوانده شود. از آنجا که ما یک حرفه ادبی هستیم، می خواهیم همه چیز را درست کنیم.

هر زمان که مشغول نوشتن هستم، همیشه سعی می کنم اصول ریولی را در ذهن داشته باشم. حتی با وجود اینکه قاضی ریولی علاقه چند، به دستور زبان نداشت، او بیش از هر ، دیگری به من در مورد نوشتن حقوقی یاد داد.

بنابراین بسیاری از چیزها را می توان مثبت، و نه خنثی و به شدت منفی توصیف کرد. برای دوستداران کلمات، اختراع نمونه هایی از اصطلاحات سه شاخه می تواند یک بازی سالنی عالی باشد.

در اولین هفته تحصیلم در دانشکده حقوق در آگوست 1981، ما یک دوره آموزشی روشهای حقوقی را که توسط اساتید ارشد تدریس می شد، گذراندیم. بخش کوچک من توسط استاد محترمی اداره می شد که «چهار مورد ضروری» را برای بیان مسائل حقوقی به ما آموزش داد.


برایان ای. گارنر، رئیس شرکت LawProse، استاد پژوهشی ممتاز حقوق در دانشگاه متدیست ج،ی، نویسنده کتاب خلاصه برنده (ویرایش 3d. 2014)، نویسنده مش، مطرح ، پرونده: هنر متقاعد ، قضات (2008) و سردبیر قدیمی فرهنگ لغت قانون بلک.


این ستون ها منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً دیدگاه های مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/bryan-garners-2022-legal-writing-tips/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds